מטריקס נבחרה לייצג בישראל את חברת התוכנה Cornerstone

מטריקס נבחרה לייצג בישראל את חברת התוכנה Cornerstone

הסכם חדש: חברת Cornerstone, המספקת פתרון מבוסס ענן לניהול משאבי אנוש, בחרה במטריקס כמפיצה בלעדית בארץ

שיתוף

מטריקס, הנחשבת לאחר החברות המובילות את תחום טכנולוגיית המידע בארץ, חתמה על הסם שיווק והפצה בלעדי בארץ עם חברת Cornerstone, המספקת פתרונות מבוססי ענן לניהול ההון האנושי. מכוח ההסכם, מטריקס תהיה המשווקת הבלעדית של פתרון הענן שמציעה Cornerstone, ממנו נהנים כיום יותר מ-17 מיליון משתמשים(!) ב-191 מדינות. ערב חתימת ההסכם, מטריקס יוצאת לדרך שבמסגרתה היא תהיה אחראית בלעדית לשיווק, הפצה והטמעת הפתרונות, בחברות וארגונים במשק הישראלי.

פתרון הענן של Cornerstone, שיעמוד לרשות חברות במשק הישראלי דרך מטריקס, משרת כאמור ציבור של מיליוני משתמשים ב-42 שפות. השירות של Cornerstone כולל תמיכה מלאה בשפה העברית. פתרון הענן של Cornerstone מבטיח לארגון (בכל סדר גודל) ליהנות מיישום מהיר וידידותי לשימוש לניהול תהליכים מחשוביים של מחלקת משאבי אנוש, מתהליך גיוס עובדים ועד תהליך פרידה מעובדים, וכל שאר הדיסציפלינות בעולמות התוכן של משאבי אנוש.

בין היתרונות שמבטיחה Cornerstone ללקוחותיה ברחבי העולם (ביניהם ארגונים קטנים כגדולים), חשוב לציין: יכולת מרשימה במיוחד לגיוס עובדים (ממקורות חוץ ו/או פנים ארגוניים) וקליטתם במערכת, באמצעות חיבור לרשת החברתית, הצבת יעדים ברמת העובד והמחלקה, ממשק להערכת עובדים, פונקציה לבניה וניהול תהליכי תגמול מבוססי ביצוע, פתרונות הדרכה בסביבות למידה מתקדמות (LMS), ניהול תיק עובד ארגוני, יישומי מובייל מתקדמים ו-Gamification.

פתרונות Cornerstone הינם בחירה טבעית של ארגונים רבים ברחבי העולם, בין היתר בשל זמן הטמעה הקצר בארגון, בהליך פשוט וידידותי יחסית, המאפשר לארגון המטמיע להגדיר צורך עסקי ויישום הפתרון בתוך רבעון. כל אלה מבטיחים לארגון חסכון משמעותי בעלויות, לצד עליה ניכרת שביעות הרצון של העובדים המנוהלים במערכת.

 מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של במטריקס: "בזמן ששוק העבודה השתנה מאוד בשנים האחרונות לצד ההתפתחויות הטכנולוגיות ניכר כי מערכות המידע לעולם ה -HR נשארו במקרים רבים מאחור ואינן מספקות את הנדרש. פתרונות ה-HR של Cornerstone לניהול משאבי האנוש בארגון מביאים לשוק הישראלי בשורה של ממש בתחום, בשילוב חווית משתמש טובה יותר, יכולות social מתקדמות וחדשניות ויכולת ליצור מחויבות גבוהה יותר של העובד לארגון תוך מתן ערך מוסף רב לארגון המעסיק ולעובד יחד."

אפרי הורביץ, דירקטור ב -Cornerstone, לאזור המזרח התיכון ואפריקה: "אנו מאוד שמחים על הסכם שיתוף הפעולה עם מטריקס שיאפשר לנו לספק יחד את הפתרונות המובילים שלנו לשוק הישראלי. ההצלחה של לקוחותינו הנה בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם מטריקס, יאפשר לנו לבסס ולהרחיב את הפעילות שלנו בישראל בהצלחה".

מהרו להירשם לכנס השנתי למשאבי אנוש שיתקיים ב-25/26 במרץ!
לפרטים והרשמה יש ללחוץ כאן
 

כנס רווחה וחווית העובד

כנס הגיוס השנתי 2024

אין תגובות

השאר תגובה