ל-Serve Hotel דרושים/ות מנהלי סניפים

ל-Serve Hotel דרושים/ות מנהלי סניפים

חברת ההשמה תפתח בקרוב סניפים חדשים באילת ובים המלח ומגייסת מנהלים. דרישת חובה לתפקיד: ניסיון כמנהל/ת משאבי אנוש בבית מלון

שיתוף
לוגו סרב הוטל

חברת ההשמה Serve Hotel מגייסת מנהלי סניפים, לסניפיה החדשים שעתידים להיפתח בים המלח ובאילת.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בניהול משאבי אנוש בבית מלון – חובה!
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יסודיות, אחריות ויכולת ארגון גבוהה.
  • הכרת תוכנות אופיס.
  • אישיות חיובית ונעימה, דיסקרטיות מלאה.
 מנכ"ל סרב הוטל
עוזי שמעון

Serve Hotel הינה חברה העוסקת בהשמת בכירים ומנהלים בענף המלונאות בכל רחבי הארץ. מנכ"ל החברה, עוזי שמעון, הינו מלונאי מנוסה כ – 15 שנה בענף,  שימש במגוון תפקידי ניהול במחלקות וניהל מלון. בשנת 2009 הקים את החברה אשר מקדמת ומפתחת את המשאב האנושי בענף המלונאות בישראל, תוך הכרות מעמיקה עם ענף המלונאות בישראל.

החברה מציעה את השירותים הבאים:

  • איוש משרות מנהלים ובכירים – במהירות, ביעילות ובדיסקרטיות.
  • גיוס והשמת עובדים מקרב המגזרים הבאים – חיילים משוחררים, עולים חדשים ותלמידי מלונאות.
  • ייעוץ והדרכה – הכשרה ממוקדת ומקצועית של עובדים בכל מחלקות המלון. קורסים ממוקדים בנושאים מלונאים בשילוב מומחים בענף .
  • ביקורת סמויה לאבחון נקודות תורפה של ביצועי מחלקות המלון השונות בזמן אמת והדרכה מיידית לשיפורם.

מדוע מנהל סניף של חברת השמה נדרש להיות בעל ניסיון כמנהל משאבי אנוש בבית מלון?

החברה מסבירה: "כחברה שבא לתת מענה לתחום ספציפי – ענף המלונאות, חשוב לנו שהאדם שנגייס לתפקיד ידע ויכיר את התחום מבפנים, את התפקידים השונים והדרישות. אנו לא חברה החולשת על מספר תחומים כמו הנדסה, ביטוח, בנקאות, ביוטכנולוגיה… מאוד חשוב לנו הידע, הניסיון, הרגישות והמקצועיות מהענף. ערכנו סקר בין לקוחותינו ולמדנו מהם שמה שחשוב להם בעיקר בהשמה זה לדעת להתאים את האדם לתפקיד. אנו מבקשים לאתר את האדם שמכיר את המחלקות השונות במלון, את הרגישות והבעיות שמתעוררות בכל אחת מהם. כיום הצוות והמנכ"ל בחברה הגיעו מהתחום וזה בהחלט מוכיח את עצמו".

קורות חיים יש לשלוח למייל: servehotel@servehotel.co.il  לידי הילה ריקה, מנהלת גיוס ושיווק

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה