לעבוד ולהתפרנס ברגוע

לעבוד ולהתפרנס ברגוע

מהן המשרות הרגועות ביותר שמבטיחות לבעליהן הכנסה של למעלה מ-8,300 דולר בחודש?

שיתוף
שכר
שכר

WORK HARD PLAY HARD. אנשים בשוק העבודה עובדים קשה ומשחקים קשה. העבודה היא מרכז חיינו. היא גוזלת את מרבית שעות הערות שלנו. למדנו לתארים באקדמיה ועוד אינספור השתלמויות והכשרות מקצועיות כדי להיות טובים! להצליח! להתקדם! להרוויח. אמרו לנו שזה

שוק העבודה בימינו הוא תובעני והוא טומן בחובו לחץ אדיר למרבית בעלי התפקידים, בעיקר לאלה שהצליחו להתקדם ולהרוויח יפה. רמת הלחץ והחרדות היא לעתים בלתי נסבלת. אז מה עושה אותו אדם שאפתן וחרוץ, שרוצה להתפתח תעסוקתית ולהשתכר יפה אך לא מוכן לנהל אורך חיים שכולל מתח וחרדות תמידיות? חברת career-advice בדקה ומצאה שישנן כמה משרות מוערכות ומתגמלות באמת שאינן כרוכות במתח והלחצים השגרתיים המאפיינים את השוק התזזיתי.

מהן המשרות שמבטיחות לבעליהן הכנסה של 8,300 דולר ומעלה לחודש, והן אינן כרוחות במתח נפשי?

מהנדס אנרגיה: 66% מקרב המהנדסים, שמבצעים בדיקות קרקע, מחקר והערכות סיכויים וסיכונים של פרויקטים בתחום האנרגיה, אינם מגדירים את העבודה שלהם כמלחיצה.

עורך דין המתמחה בפטנטים: 54% מקרב עורכי הדין העוסקים בתחום של קניין רוחני ופטנטים מגדירים את התפקיד שלהם כנטול מתחים. אופי העבודה המשפטית בתחום זה שונה מתחומי המשפט האחרים, שם עורכי דין מתמודדים עם מתחים אדירים (דיונים ארוכים ותכופים בבתי משפט, טיפול מידי במעצרים, מתן מענה למקרים דחופים של סכסוכים בתוך המשפחה וכיו"ב). תחום הפטנטים הינו רגוע יחסית בקצב העבודה, בסוג הלקוחות והאינטראקציה איתם ובשגרת היום יום שהוא מכתיב.

מנתח מידע: המקצוע החדש יחסית של מנתחי נתונים גדולים (big data) ממשיך לייצר ביקוש. אנשים כישורים אנליטיים, דיוק וסבלנות, נמשכים לתפקיד המתגמל ו-59% מקרב העוסקים במקצוע זה מגדירים אותו כנטול מתחים.

גיאופיזיקאי: חקר העולם / כדור הארץ הוא מקצוע מרתק עבור הגיאופיזיקאים, שאף נהנים משכר מכובד ושגרת יום רגועה יחסית. כ-56% מקרב הגיאופיזיקאים מגדירים משרה זו כנטולת מתחים.

בודק חוויית משתמש :User Experience Researcher
בודק חווית המשתמש הינו אחד המקצועות החדשים ביותר בשוק העבודה של ימינו. התפקיד כולל ביצוע מחקרים וניתוח חווית השימוש של צרכני קצה במוצרים ושירותים רבים, החל מביקור בחנות, דרך שימוש במוצר או גלישה באתר. בודק חווית המשתמש הצטרף לרשימת בעלי המקצועות המשתכרים למעלה מ-8,300 דולר בחודש ולמרות ההשקה לתחום הטכנולוגי / סלולארי / פיתוח מוצרים חדשים ותחרות עיקשת בין מותגים… בודק חווית המשתמש הוא איננו תפקיד מלחיץ. 62% מקרב העוסקים בתחום אינם מגדירים את תפקידם ככזה הכרוך במתח / לחץ נפשי.

מנהלי מותג בכירים: מנהלי המותגים הינם צלע מרכזית במערכים העסקיים של חברות אולם התפקיד הספציפי הזה, שכרוך ניהול חיי מוצר / מותג, מבטיח לבעליו הכנסה מכובדת וסגנון חיים רגוע יחסית. 47% מקרב מנהלי המותגים רואים בעבודה שלהם עבודה חסרת מתחים.

חש סיכונים:
הוא מכיר את כל הסיכונים האפשריים העורבים לארגון, למוצר, לשירות לשוק, למתחרים, לענף, לאנשים… התפקיד שלו הוא לאסוף נתונים, לשכלל נתונים ולדייק אותם עד כמה שניתן כדי לזהות סיכונים ולהעריך את ההיקף שלהם. אולם למרות ההתעסקות היום יומית עם סיכונים, 63% מקרב מנהלי הסיכונים רואים בעבודה שלהם כנטולת מתחים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה