לינקדאין משכללת מוצר המיועד לאיתור המועמד המושלם

לינקדאין משכללת מוצר המיועד לאיתור המועמד המושלם

הרשת החברתית שכללה את המוצר talent solutions המאפשר למנהלי הגיוס לאתר את המועמד המושלם תמורת מנוי פרימיום

שיתוף
לינקדאין

לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית שהוקמה בשנת 2003 ונמצאת בשימוש בעיקר על ידי העשירון העליון. בשנים האחרונות הרשת התרחבה והפכה ממוצר נישה לכזו הנושפת בעורפיהן של הרשתות הגדולות כמו פייסבוק, בזכות שלל המוצרים החדשניים שהיא מציעה ללקוחותיה והיותה מקום מפגש שבו מתקיימים סיעור מוחות בין המשתמשים.

 רק בישראל בשנה האחרונה, רשמה הרשת זינוק מרשים בתעבורת גולשים של 23%. שכירים שאינם בתפקידים מנהלתיים הינם עיקר קהל הגולשים, כ-35%. הבאים בתור הם שכירים בתפקידי הנהלה- 28.6%, ולבסוף עצמאיים, המהווים כ-14.5%. בנוסף, רוב הגולשים נעים בטווח הגילים של 35-44, כאשר שיעורם נע סביב 22%. כך עולה מנתוני ועדת המדרוג באינטרנט, הבוחנת את הרגלי הגלישה של הישראלים באינטרנט.

באופן טבעי, הפוטנציאל של לינקדאין נתגלה די במהרה על ידי מנהלי כוח אדם בארגונים גדולים אשר ראו במידע הרב המופץ על ידי המשתמשים – כמו גילם, ניסיונם התעסוקתי, כישוריהם ועוד- כמכרה זהב לאתר כשרונות ורבים מהם עושים בה כיום שימוש נרחב ככלי עזר. שכן, מציאת מועמד הולם בעל כישורים יוצאי דופן למשרות בכירות הנו משימה לא פשוטה. מנהלי גיוס תמיד תרים אחר סימנים של בכיר המפזר סימנים של עזיבת התפקיד, או של חיפוש אחר הזדמנות למשרה חדשה.

בעולם הגיוס, ישנם אותם עובדים המהווים "מועמדים פסיביים"- אותם אלה אשר כרגע אינם מחפשים עבודה, אך אם הם יתקלו בזו המתאימה ועונה לדרישותיהם, יתכן והם יבחנו את ההצעה. לינקדאין אומרת ששיטות הגיוס המסורתיות בהן פורסמו משרות במקומות שונים בתקווה שמועמדים ישלחו קורות חיים, חלפו מן העולם. החברה טוענת כי 80% מן המועמדים הנם פסיביים והודות להיכרות עם הרשתות החברתיות, קל יותר מן העבר למגייסים לבחון האם אדם מסוים מחפש עבודה או לא.

עם הבחנתה של החברה בפוטנציאל הגלום עבור מנהלי גיוס, היא השיקה מוצר חדשני בשם Talent Solutions אשר מאפשר למנהלי כוח האדם לחפש מועמדים אפשריים, לנהל אחריהם מעקב ולהציע להם הצעות גם כאשר הם עדיין מועסקים בחברה אחרת. הכוונה לאותם מחפשי עבודה פסיביים, אשר מהווים רוב מכריע של המשתמשים באתר. השירות זכה במהרה להצלחה רבה, ובמהרה הפך לאחד ממקורות ההכנסה המשמעותיים שלה.

המוצר מאפשר למנהלי גיוס לשלם ללינקדאין עבור שירותי פרימיום כדי ליצור קשר עם מועמדים פוטנציאליים. בנוסף, מציע השירות לחברה ליצור עמוד חברה, הכולל עמוד משרות, ולשלם עבור הקלקה של משתמשים על משרות דרושים המוכוונים למשתמשי לינקדאין התואמים לדרישות המשרה וכמו כן גישה לבסיס הנתונים של לינקדאין הכולל פרופילים של משתמשים וקורות חיים.

נראה כי בעתיד הקרוב לינקדאין תשכלל את מוצר Talent Solutions הזוכה לפופולאריות גוברת, וייהפך לאחד הכלים המרכזיים לגיוס עובדים בקלות וביעילות, בין היתר הודות למאפייני החיפוש המהירים והיכולת ליצור קשר בקלות, בין אם מדובר עם מנכ"ל, מנהל או איש מקצוע פשוט, ללא הגבלה.

 יתרה מכך, מדובר גם בשירות מצוין עבור מחפשי העבודה הפסיבים, אשר לעיתים רבות אינם מסוגלים להקדיש זמן או מאמץ לחיפוש אחר מקום העבודה הבא שלהם, ולא יסרבו לקבל הצעות שדרוג מפתות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה