שיתוף

כיום זו כבר לא שאלה של "כמה הארגון ירוויח מטלפונים חכמים?" אלא "כמה זמן הוא יוכל לשרוד בלעדיהם?!".

כיצד לשלב בהצלחה טכנולוגיה ניידת בארגון שלך?

שמור על נוכחות פעילה במדיה בחברתית

טכנולוגיה ניידת ורשתות חברתיות הולכים יד ביד. הארגון שלכם לא יהיה שלם ללא אחד מהם. מבין כל הרשתות החברתיות מבוססות הניידים, אינסטגרם היא המובילה מכולן. אומנם יש לה "רק" 700 מיליון משתמשים פעילים, בניגוד לשני מיליארד בפייסבוק, אך שיעורי המעורבות באינסטגרם הם בערך פי חמישה. בנוסף, התחרות אינה קשה כל כך. הסיבה לכך היא כי עסקים רבים עדיין רואים באינסטגרם כעוף מוזר, במיוחד בתעשיות ה- B2B, ורק 33% משתמשים בה למטרות שיווק.

LinkedIn היא הרשת החברתית החשובה ביותר ל- B2B באינטרנט, והיא יכולה להיות המסלול המהיר שלכם לקראת הלקוח הבא שלך. אנשים משתמשים ב- LinkedIn כדי לחפש מקומות עבודה, לפרסם משרות, למצוא עזרה ולתקשר עם משפיעים. עם קצת קידום בלינדקאין, העסק שלך יכול למשוך לקוחות על, במיוחד אם אתה מצליח להקים את המותג שלך כמוביל בשוק בענף שלך. האפליקציה לנייד יכולה להיות שימושית במיוחד אם אתה מנסה לבנות את שמך.

התחל לקחת Mobile SEO ברצינות

הסטטיסטיקה קובעת כי 71% מחוקרי ה- B2B ינהלו את החיפושים הראשונים שלהם באינטרנט. בנוסף, 84% מכלל בני דור המילניום, 76% מבני דור ה- X ו- 60% מבני דור הבייבי בום, מאמינים כי המכשיר הנייד הוא חיוני לשימוש B2B. מה שמדהים עוד יותר הוא שכעת יותר אנשים גולשים באינטרנט במכשירים ניידים מאשר במחשבים שולחנים. משמעות הדבר היא כי יותר ממחצית מהגולשים ימצאו את העסק שלכם באמצעות מכשיר נייד. . לכן, אם הנוכחות שלך חסרה, אתה גם חותך את עצמך כלכלית.

קידום אתרים לנייד הופך להיות יותר ויותר נפוץ, במיוחד מאז הודיעה גוגל על תכניותיה מוקדם יותר השנה לעבור למדד הנייד הראשון. בעוד שהמדדים המדויקים וקריטריונים לדירוג של שינויים אלה עדיין אינם ידועים לציבור, בכל זאת ניתן להיערך. על ידי בדיקת העדכונים הקודמים של Google תוכלו לקבל מושג די טוב של מה יש לעשות.

עיצוב הדוא"ל שלך עבור טלפונים ניידים

שיווק בדוא"ל הוא עדיין אחד החשובים ביותר מבחינת B2B וערוצי שיווק. כ 54% מכלל הודעות הדוא"ל נפתחות במכשיר הנייד, עם זאת, 53% מהן מבוזבזות לחלוטין כיוון שאינן מותאמות לנייד, או שהטקסט קטן מדי לקריאה וקשה לייצר אינטראקציה. חשוב לבצע אופטימיזציה של הודעות הדוא"ל לאפליקציות תומכות לנייד, כדי שלא לפגוע בחווית הלקוח.

רכישת אפליקציה לנייד

רווחיות משופרת היא היתרון החזק ביותר של אימוץ הטכנולוגיה הניידת. גם אם האפליקציה שלך לא יוצרת רווח ישיר, היא עשויה ליצור רווח עקיף. לדוגמה, אם היא מייעלת את העסק שלך, תקבל יותר עבור הכסף שלך. ביסודו של דבר, אם הלקוחות ימצאו שזה קל יותר לרכוש את השירותים שלך, הם יעדיפו את החברה שלך על פני המתחרים. בנוסף, אפליקציות לנייד מספקות צעד נוסף לקראת אוטומציה, שיסייעו לך להפחית את עלויות העסק שלך וישאירו אותך זמין יותר להתמקד במשימות המניבות הכנסות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה