דרושים במשאבי אנוש – ארגון השומר החדש

דרושים במשאבי אנוש – ארגון השומר החדש

המטרה: שמירה על אדמות המדינה ע"י עבודה חקלאית ויערנית, וחיזוק תחושת השייכות של החברה הישראלית לאדמתה, ע"י לימוד ומיזמים חינוכיים. הארגון פועל זה כעשור מתוך אחריות, אומץ אזרחי ואהבת הארץ

שיתוף
השומר החדש - לוגו

ארגון 'השומר החדש' הוקם על ידי יואל זילברמן ממושב ציפורי ואון ריפמן מקיבוץ רביבים, כתוצאה מצורך אמיתי בשמירה על אדמה חקלאית כנגד השתלטות גורמים עבריינים. זילברמן וריפמן – שניהם אנשי חינוך – הבינו כי בבסיס פעולת השמירה על האדמה, טמון רעיון חינוכי עמוק והוא רעיון אהבת הארץ או בשמו המוכר יותר, הרעיון הציוני.

ארגון "השומר החדש" הינו ארגון חינוכי – על בסיס התנדבותי, הפועל להיות תנועה ציונית שמחברת בין עם ישראל, מורשת העם בישראל ואדמתו, לחיזוק הערבות ההדדית, האומץ האזרחי ואהבת הארץ.

ארגון 'השומר החדש' הוקם בשנת 2007 והוא עוסק בשמירת אדמות המדינה במעשה ובלימוד.

מטרת הארגון היא להעלות את המודעות הציבורית לחזון ופעילויות הארגון ולהוביל לשינוי מדיניות ההתמודדות עם פשיעה חקלאית.

בואו להיות חלק מארגון השומר החדש!


להגשת מועמדות למשרה זו ולמשרות נוספות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת

לאתר "השומר החדש" בקישור זה!


לארגון השומר החדש דרוש\ה מנהל\ת משאבי אנוש

תיאור התפקיד:

1 הובלת אסטרטגיית משאבי האנוש הארגונית, וניהול תחום משאבי האנוש, כולל ניהול רכזת, בהתאם למטרות הארגון ויעדיו.

2 זיהויים ואיתורם של צרכי משאבי האנוש, תוך מציאת פתרונות יצירתיים לכלל עולמות התוכן הרלוונטיים.

3 ניהול תהליכי גיוס וקליטת עובדים חדשים, לרבות:

  • איתור צרכי הגיוס.
  • תמיכה במנהל המגייס.
  • אישור גיוס מתוך תקן מאושר.
  • הגדרת תפקיד.
  • ניהול תהליך מיון וסינון המועמדים.
  • ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים.
  • ניהול תהליך קליטת העובדים.
  • ווידוא קבלת כל הנתונים ורישומם.

4 אחריות על חוזי העסקה:

  • אחריות על יצירת חוזים.
  • החתמתם של החוזים ופיקוח על עמידה בהם, לרבות תנאי שכר ותנאים נלווים.

5 פיתוח מנהלים ועובדים:

  • בנייה וניהול של תכניות הדרכה שנתיות לפיתוח עובדים ומנהלים בכל הדרגים בארגון.
  • בניית מסלולי הכשרה וקורסים להתפתחות אישית וצוותית בארגון.
  • בניית מסלולי קידום ושימור עובדים.
  • פיתוח ההון האנושי.
  • ליווי והוצאה לפועל של שינויים מבניים וארגוניים.

6 ריכוז נתוני השכר ועבודה עם מחלקת הכספים בתהליכי תשלומי השכר לעובדים.

7 ניהול תהליך עזיבת עובדים:

  • הקפדה על עבודה על פי החוק.
  • ליווי המנהלים והענקת כלים למנהלים בתהליך.
  • ניהול תהליכי סיום העסקה ופרידה מכובדת מעובדים.

8 אחריות על תוכנית הרווחה השנתית, לרבות:

  • הפקת ימי גיבוש.
  • אירועים אירגוניים.
  • חלוקת מתנות בימי הולדת \ לידה \ חגים בהתאם למדיניות החברה וכד'.

ניסיון ויכולות נדרשים:

  • ניסיון מוכח של חמש שנים לפחות בתפקיד מנהל\ת משאבי אנוש בארגון המונה לפחות 100 עובדים.
  • ניסיון ניהולי של לפחות שלוש שנים.
  • תואר ראשון: חובה.
  • תואר שני: יתרון משמעותי.
  • יכולות גבוהות של הוצאה לפועל והובלת תהליכים באופן עצמאי, תוך הפגנת פרו-אקטיביות ומשימתיות.
  • יחסי אנוש מצוינים.
  • גישה חיובית.
  • יכולת הקשבה.
  • יכולת לעבוד בצוות ובשיתוף פעולה עם גורמים שונים בארגון.
  • יכולת לעבוד בסביבה דינמית ומהירה.
  • ניסיון בהפקה וארגון אירועים.
  • מיקום גיאוגרפי: העבודה במשרדי הארגון בצפון הארץ.

יש לשלוח קורות חיים לכתובת דואר אלקטרוני: Hr@hashomer.org

היקף המשרה: משרה מלאה.

אזורי פעילות: אזור הצפון, אזור חיפה.

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה