כנס HR Tech ייערך ב-11.6

כנס HR Tech ייערך ב-11.6

טכנולוגיות משאבי אנוש נדרשות כיום כדי להתקדם אל יעדי הארגון. תפקידו של מנהל משאבי האנוש הוא להוביל אותן! כנס משאבי אנוש HR Tech יצא לדרך ואתם מוזמנים להיות הכי מעודכנים שיש

שיתוף
HR-Tech כנס משאבי אנוש

כנס HR Tech ייערך ב-11.6 בשיתוף עם פורטל "אנשים ומחשבים" במתכונת שתביע לאפשרויות נטוורקינג גדולות יותר. אנו מזמינים אתכם, אנשי משאבי אנוש, להתעדכן בכל מה שחדש בטכנולוגיה התומכת בתחום.

עם ההתפתחות הטכנולוגית המואצת, רבים וטובים שביננו לא מספיקים להיות מעודכנים, והדבר עלול להשאיר את הארגון מאחור ולמנוע ממנו לייעל ולהתקדם אל עבר יעדיו והצלחותיו.

להתגבר על מחסום הטכנולוגיה

רבים מאתנו חוששים להכיר טכנולוגיות חדשות, ומטרת הכנס היא להבין את החשיבות שבהיכרות ובשימוש עם תוכנות ועזרים טכנולוגיים שונים – אלה המקדמים ותומכים באופן משמעותי בפרויקטים.

בכנס יוצגו מקרים לדוגמא של עמיתים מעולם משאבי האנוש וגורמים נוספים שיציגו טכנולוגיות חדישות כגון תוכנות גיוס, אפליקציות, שירותי רשת, חידושים טכנולוגיים בגיוס עובדים באמצעות חבר מביא חבר, סימולציות, לומדות הדרכה ועוד.

הכנס יחל בהרצאות מליאה ולאחר מכן יפוצל לשני מושבים.

את הרצאות המליאה תפתח טלי (רויטל) שקד, מנכ"לית חברת  Blat-Lapidot HR cloud ומומחית עולמית למערכות מידע בעולם משאבי אנוש.

מיד לאחר מכן יוצג case study של חברת טבע על ידי ענת מרקוס, מנהלת טכנולוגיות גלובאליות לניהול משאבי אנוש בחברה. בימים אלה נערכת החברה מחדש לתמיכה באתגריה. מרקוס תציג את תפקידה של יחידת משאבי האנוש  בהובלת שינויים אלה בהצלחה.  

יואב ונטורה, שותף מנהל בחברת AKT, יציג את חמשת המגמות המובילות כיום בפתרונות לעולם משאבי האנוש, בתחומים: Cloud, Integrated, Social, Mobile, Big Data.

ד"ר יעל לפידות–רז ראש המחלקה ללימודי ייעוץ וניהול משאבי אנוש בבית ספר למנהל עסקים שבמכללה למנהל, תציג יישומים טכנולוגיים בפיתוח מנהלים.


לאחר מכן תערך חלוקה לשני מושבים:

מושב טכנולוגיה בשירות ההדרכה הארגונית

במושב זה יוצגו: Case study של קופת חולים כללית, שיוצג על ידי תמיר גבעתי, מנהל תחום טכנולוגיות למידה. בהרצאתו של תמיר יוצג שימוש בטכנולוגיות המשמשות אותנו באופן יומיומי כגון הסלולארי והרשתות החברתיות. ולאחריו Case study בבזק בינלאומי, שיוצג על ידי ג'אז ורשינין, מנהל מחלקת פיתוח למידה, בנושא טכנולוגיות למידה בתהליכי קליטת עובדים.

מושב טכנולוגיה כמנוף לניהול ההון האנושי

את המושב יפתח אוהד גירון, מומחה בתחומי ה- Workforce Analytics בחברת AKT בהרצאה על כמות המידע הנצבר במערכות הקשור לעובדים, ועל השימוש האדיר שניתן לעשות בו.

גל רימון, מנכ"ל ומייסד חברת GamEffective יציג שימוש באלמנטים מעולם המשחקים, כגון תחרויות אישיות וצוותיות, שיתוף פעולה ועוד, ככלים המניעים את העובדים, ושבאמצעותם ניתן לקדם את מטרות הארגון.


תחתום את הכנס בהרצאת מליאה נעמי זיו, דירקטור תקשורת פנים ארגונית באמדוקס: בהרצאתה תדבר נעמי על תקשורת פנים ארגונית בכלל ורשתות חברתיות פנים ארגוניות בפרט, כמובילות להצלחץ הארגון.

הכנס יערך במרכז הכנסים וואהל סנטר מול אוניברסיטת בר אילן, לחצו כאן לפרטים נוספים ולהרשמה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה