פרויקט מעורבות ארגונית: טלי רוזן

פרויקט מעורבות ארגונית: טלי רוזן

נושא חיבור העובדים לארגון מעסיק את אנשי משאבי אנוש המשקיעים זמן רב במציאת האלמנטים הייחודיים שיעצימו את מעורבות העובדים. שוחחנו בנושא עם טלי רוזן, מנהלת משאבי אנוש בחברת קומדע

שיתוף
טלי רוזן

טלי רוזן. צילום: שגיא ארם - מנהל השיווק בחברת קומדע

על נושא חיבור העובדים לארגון והגדלת מעורבותם, שוחחנו עם טלי רוזן, מנהלת משאבי אנוש בחברת קומדע.

מה מאפיין אתכם כארגון ואילו ערכים חרטתם על דגלכם?

"חברת קומדע מפתחת ומיישמת פתרונות אבטחת מידע, הזדהות חזקה וחיתום דיגיטלי עבור ארגונים ומשתמשים בארץ ובעולם. אנו חברה ותיקה עם ניסיון רב, והערכים שלנו: הוגנות ואמינות – שותפות אמיתית בונים רק מתוך אמון ושקיפות מלאים. ממוקדי לקוחות – שירותיות, מקצוענות וחדשנות – המומחים בקומדע מעודכנים תמיד בטכנולוגיות החדשות ביותר ובעלי חשיבה יצירתית.

אנחנו רואים בערכים של קומדע מצפן מוסרי ותרבותי כאחד ובהיבט הפנים הארגוני ומחויבים לשמור על אחריות ומחויבות אישית, שיתוף ועבודת צוות, כבוד הדדי, מיצוי וביטוי אישי, השונות כערך מקדם "גיוון" (Diversity) , נתינה ומעורבות חברתית".

אילו עובדים "ירגישו בבית״ ויצליחו בארגון שלכם?

"אנשים שאוהבים לעבוד. זה עניין של הלך רוח ואופי, האינטראקציה פה בין האנשים היא כזו בה אנחנו "מדליקים" זה את זה. פשוט כיף לנו ביחד.

הדבר המדהים שיש כאן, זה ההון האנושי. עובדים פה אנשים מאוד איכותיים, ברמה מאד גבוהה והתקשורת בין האנשים היא מאוד נעימה.

גיוס עובדים הוא התהליך החשוב ביותר בחיי חברה, אנו משקיעים בכך המון זמן ומשאבים. המטרה היא לגייס עובדים שיהיו שותפים לדרך שלנו. אנשים מוכשרים, בעלי מוטיבציה, שמעוניינים ללמוד, להעמיק ולהצליח בתחומי התמחותנו ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהדנ"א של החברה. כבר יצאו עובדים לפנסיה אחרי 27 שנות עבודה בחברה וחלק שהגיעו לגיל פנסיה – עדיין ממשיכים לעבוד בכיף".

כיצד אתם עוזרים לעובדים להצליח בארגון ולפתח את הקריירה שלהם?

"כל עובד שמתקבל לעבוד בחברת קומדע, מקבל את כל הכלים וההדרכות על מנת לצמוח ולהתפתח בחברה. אנו מצמידים מנטור לכל עובד/ת חדש/ה להסתגלות מקצועית וחברתית וכמובן שנותנים זמן הסתגלות ללמידה, ניסיון תעסוקתי והפנמת התרבות הארגונית של קומדע. הצוותים "מחבקים". יש כאן עובדים ומנהלים ותיקים שתמיד מכוונים ומדריכים את העובדים החדשים בכדי להסתגל לקצב העבודה המהיר של החברה. אנו מאוד מאמינים ביצירתיות, "חשיבה מחוץ לקופסא" ויוזמות חדשות.

המנכ"ל, זאב שטח, נפגש עם כל עובד/ת חדש/ה ובודק האם נדרש סיוע נוסף בקליטה, כמו-כן, נוהג להיפגש עם כל עובד/ת בחברה (125 עובדים) כל חצי שנה לשיחה אישית "אחד על אחד" ולשוחח "בגובה העיניים".

אילו אירועים ופעילויות מקיימת החברה לטובת העובדים?

,אחד הדברים הכי חשובים בהם מטפל צוות הHR שלנו, זה נושא ההווי וגיבוש העובדים. אחת לחודש מתקיים Happy Hour, מידי חודש מתקיימים ערבי צוות, ואחת לשנה גם יש טיול לכלל עובדי החברה. השנה למשל טסנו יחד למונטנגרו, הטיול היה בחודש יולי 2018 ועד היום עוד מעבירים חווית במסדרונות החברה.

קומדע רכשה לאחרונה לעובדים מעילים אופנתיים ומטריות איכותיות, על מנת שלא יהיה להם קר 😊 חשוב לנו מאוד שעובדי החברה יעבדו בסביבה נעימה לצד החברים, שירגישו תחושה משפחתית, חמה, תומכת ואוהבת".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה