ניהול תקשורת אפקטיבית בארגונים רב דוריים

ניהול תקשורת אפקטיבית בארגונים רב דוריים

ככל שיותר אנשים ממשיכים לעבוד שנים רבות יותר, כוח העבודה הופך יותר לרב-דורי

שיתוף
תקשורת בארגונים רב דוריים

תקשורת בארגונים רב דוריים

אם הדברים ימשיכו להתקדם לאורך הנתיב הנוכחי שלהם, זה בהחלט אפשרי שחברות יכללו עובדים בטווח של 18 עד 80 שנה.

בעוד שהגיל אינו בהכרח גורם בפריון העבודה של העובד, הצורך בתקשורת יעילה בין הדורות השונים הוא בהחלט פקטור לחברה מצליחה.

כיצד לנהל תקשורת איכותית בארגונים רב דוריים?

השגת שיתוף פעולה אפקטיבי

מבחינת השגת שיתוף פעולה אפקטיבי, הרבה יותר קל יותר לומר מאשר לעשות. בני דור המילניום ובני דור ה- Z, מתקשרים באופן שונה מדור הבייבי בומרס. למעשה, כל דור מתקשר בצורה ייחודית, ולפיכך, ניהול קבוצות גיל שונות אלו במקום העבודה הוא אתגר בפני עצמו. כאשר מוסיפים לכך את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, השגת תקשורת יעילה הופכת להיות קשה ומורכבת. עם זאת, בעזרת תקשורת מאוחדת, ניתן להשיג שיתוף פעולה יעיל ותקשורת במקומות עבודה רב-דוריים

שירותי תקשורת מאוחדים

שירותי תקשורת מאוחדים משלבים את כל סוגי התקשורת, כולל טלפון, וידאו, קול, הודעות טקסט ועוד כדי לספק שיטה יעילה לשיפור התקשורת וחוויות הלמידה. סוג זה של שירות חיוני לכוח העבודה הרב-דורי כדי ללמוד לתקשר ביעילות בכל דור ייחודי בפני עצמו. תקשורת מאוחדת משלבת מערכות ומכשירים לשיפור חוויות שיתוף פעולה ויצירת תקשורת טובה יותר. שירותים אלו מועילים הן עבור הארגון והן לחינוך העובדים במספר דרכים:

תקשורת משופרת בין כל רמות הארגון.

שיפור שיתוף הפעולה והבהירות באמצעות תקשורת מותאמת אישית יותר.

עבודת צוות יעילה יותר באמצעות גישה מהירה למידע ומומחים.

לימוד כיצד לשלב ולשלוט בשירותי תקשורת מאוחדים לכוח העבודה הרב-דורי בארגון.

ניהול תקשורת מאוחדת

ארגונים וחברות מיישמים כיום את הרעיונות בתוכניות התקשורת שלהם, ומצליחים ללמוד לנהל ביעילות את שירותי התקשורת המאוחדים שלהם. כיצד זה מתרחש?
יש לספק את היכולת לתקשר עם הטכנולוגיה בבחירת העובדים. לא כל הדורות מתקשרים באותה דרך, או עם אותם כלים, לכן חשוב שארגונים יספקו שיטות שונות של תקשורת, כאשר לעובדים תהיה גישה לכל מיני שיטות תקשורת באמצעותן הם מרגישים יותר נוח לתקשר עם אחרים. כך הסיכויים לשיתוף פעולה מוצלח משתפרים משמעותית.

הצעת תוכניות הכשרה עבור אלו שרוצים ללמוד טכנולוגיות חדשות. יש עובדים שירצו ללמוד דרכים נוספות כדי לבצע אינטראקציה. חברה או ארגון יכולים לשפר באופן משמעותי את שיתוף הפעולה שלהם במסגרת כוח העבודה הרב-דורי, על ידי מתן הזדמנויות למידה וצמיחה הולמות עבור אלה המעוניינים לשפר את יכולות התקשורת שלהם ואת הכישורים שלהם.

תכניות חונכות. ניצול של כישורים וניסיון העובדים שלכם כדי לעזור לעובדים אחרים ללמוד מיומנויות חדשות היא דרך שלא תסולא בפז לשיפור שיתוף הפעולה וגישור על הפער בכוח העבודה שלך. דרך מצוינת לעשות זאת היא לספק תוכניות הדרכה שבהן עובדים מדור לדורות שונים משויכים יחדיו כדי לעזור לשני האנשים ללמוד ולצמוח. לדוגמה, דור הבייבי בום יכול ללמד את בני דור המילניום ניסוח מכתבים רשמיים, בעוד שבני דור המילניום יכולים לעזור לבייבי בומרס ללמוד את האפשרויות הטובות של הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה