מועמדת משאבי אנוש: מיכל אדלר, שואפת להשפיע

מועמדת משאבי אנוש: מיכל אדלר, שואפת להשפיע

עם ניסיון רב בניהול משאבי אנוש, מיכל אדלר מחפשת תפקיד ניהולי משפיע בתחום

שיתוף
כוח אדם

מיכל אדלר, המתגוררת בראש העין, מנהלת משאבי אנוש ומנהל בחברת הסטארט-אפ "סלטרו", מסיימת בתקופה הקרובה את עבודתה בעקבות הליכי פירוק בה שרויה החברה. לפיכך היא מציעה עצמה לשוק העבודה, ומעידה כי בידה המלצות רבות. עוד היא אומרת כי היא בעלת ניסיון עשיר בניהול משאבי אנוש בחברות הייטק בכל שלבי החברה. מאחר שאת דרכה בתחום החלה כרכזת גיוס בחברות כמו מנפאואר, ותגבור, וכן עבדה במחלקת משאבי אנוש בחברת וולוו – היא בעלת ניסיון רב גם בגיוס ושימור עובדים ויעוץ למנהלים.

תפקידה בסלטרו כלל אחריות מלאה על ליווי וייעוץ למנהלים, על כל נושא הגיוס, ההדרכה והערכת העובדים, הפיתוח האישי והרווחה בחברה.

אדלר התמקדה רבות בתהליך שימור העובדים: שיפור אווירת העבודה וטיפוח מותג החברה בעיני העובדים. כן ניהלה את תהליכי הגיוס והקליטה בחברה ואת ניהול תהליך ההערכה, וייעוץ והכוונה למנהליה.

קודם לכן כיהנה במשך שש שנים כסמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל בחברת ההייטק ווקלטק, והיתה גם חברת הנהלה שהוותה גורם משפיע ומעורב בהחלטות. היא נשאה תחת חסותה את תחום הגיוס, ההדרכה, הערכת העובדים, הפיתוח האישי והרווחה בחברה, ושימשה תמיד כתובת לעובדים.

התפקיד כלל:

ניהול כל תהליך הגיוס והקליטה, ותהליך שימור עובדים.

ניהול תהליך ההערכה בחברה.

הכנת תוכניות פיתוח אישי.

ייעוץ והכוונה למנהלי החברה.

בעלת ניסיון במיזוג חברות ותהליך ה- Due Diligence.

הובלת תהליכי פיטורים רחבי היקף.

ניהול כל הפעילויות החברתיות בארגון (ימי גיבוש, אירועים, מתנות, וכיוב').

ניהול אדמיניסטרטיבי, הכולל אחראיות על כל האספקטים של מנהלה ורכב.

 על תהליך הרכישה בו התנסתה בווקלטק היא אומרת: "לנהל משאב אנושי בתהליך של רכישה, להיות שותפה פעילה בתהליך ולקחת שתי תרבויות ארגוניות ולאחד אותן זהו אתגר גדול".

אדלר מחזיקה בתעודת מאמנת אישית ועסקית, שלדבריה תורמת ומסייעת לה בייעוץ למנהלים ולעובדים. בתקופה בה עסקה כמאמנת התמקדה בעיקר בניהול אורח חיים בריא והקפדה על תזונה נכונה – ולפיכך היא בהחלט רואה אפשרות למנף את הניסיון הזה לכיוון עולם העבודה, שיכול רק לתרום לרווחה ולבריאות העובדים.   

ניתן ליצור קשר במייל: michala179@gmail.com

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה