מועמדת משאבי אנוש: ליטל ירימי

מועמדת משאבי אנוש: ליטל ירימי

ליטל ירימי סיימה תואר ראשון בהצטיינות, וחולמת להיכנס לעולם משאבי האנוש כרכזת גיוס. יש לה ים של מוטיבציה ורצון להצליח

שיתוף
ליטל ירימי

ליטל ירימי

ליטל ירימי, ילידת 1988, מתגוררת בישוב אליכין שבין נתניה לחדרה וחולמת להתחיל את דרכה בעולם משאבי האנוש. ליטל סיימה בהצטיינות תואר ראשון דו חוגי בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה באוניברסיטת אריאל, וניכר שככל שהתקדמה לעבר סיום התואר כך גם גברה המוטיבציה שלה לעבוד בתחום.

היא מחפשת עבודה כרכזת גיוס, ומספרת שעוד בהיותה נערה מחפשת עבודה כבר רצתה לעבוד בעצמה כמגייסת עובדים, כשנעזרה בשירותיהן של חברות כוח אדם. כבר מאז רצתה להימצא בצד השני, עם רשימת תפקידים ומשרות לאיוש, ערימה של קורות חיים ומועמדים שיש לבחון את מידת התאמתם. כעת, עם סיום התואר, היא מוכנה להפשיל שרוולים במלוא המרץ.

כיום כאשר רכזות גיוס נדרשות לשווק בפני המועמדים משרות רבות ולעמוד ביעדים מאתגרים, וכן הן נדרשות להיות בעלות יכולות שכנוע גבוהות, נראה שליטל בהחלט יכולה להתאים ולהצליח גם בתחום הגיוס: מעבר לתואר בהצטיינות שהיא מחזיקה בידה, היא בעלת ניסיון רב בתחום המכירות והשירות, בחברות אופנה, ב-012 סמייל ובבנק.

לליטל אף ניסיון פיקודי, כאשר בשירותה הצבאי מלאה תפקיד של תצפיתנית ולאחר מכן עברה קורס מפקדות ופקדה על 45 חיילות. תפקידה כלל גם אחריות על ניהול אירועים מבצעיים ורענון נהלים. את הבגרות המלאה שלה עשתה אף היא בתחום, כאשר התמקדה במקצועות המורחבים פסיכולוגיה, סוציולוגיה וערבית.   

כששואלים אותה מה היא אוהבת בתחום הגיוס ומשאבי האנוש, היא אומרת: "מבחינתי גיוס עובדים טובים היא דרך נפלאה לגרום לארגון להרוויח, כי מאז ומתמיד ראיתי את הצלחתם של אחרים כהצלחה שלי".

ליטל דוברת אנגלית ברמה גבוהה והיא בעלת ידע בתוכנות אופיס, spss ו-prism 6. כמו כן היא מעידה על עצמה כבעלת מוסר עבודה גבוה, יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת גבוהה לטפל במספר משימות במקביל.

 

ניתן ליצור קשר במייל: lital1707@walla.com

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה