לשירות התעסוקה דרוש/ה מנהל/ת לשכה

לשירות התעסוקה דרוש/ה מנהל/ת לשכה

דרוש/ה מנהל/ת לשכת תעסוקה בחדרה, לאחריות כוללת על הדרכה וניהול, ועל פיקוח העבודה בלשכה

שיתוף

שירות התעסוקה

שירות התעסוקה מחפש מנהל/ת לשכה בחדרה.

פירוט התפקיד:

  • אחריות על החלת החוקים והנהלים בלשכה ופיקוח אחר ביצועם.
  • אחריות על הדרכה וחניכה של עובדים חדשים.
  • אחריות על עמידה ביעדים במסלולי ההשמה בשירות – מסלול ההזמנות ממעסיקים, מסלול דורשי העבודה, מסלול התמיכה בהשמה.
  • תכנון ועריכה של תוכנית עבודה יומית, שבועית וחודשית בלשכה.
  • בקרה על תהליכים ותפוקות בעבודה, תוך עדכון העובדים בישיבות צוות.
  • ניהול הלשכה על פי לוחות זמנים ברורים.
  • אחריות על העסקת עובדים בשעות נוספות, על פי שיקול דעת.
  • מתן פתרונות לבעיות מקצועיות ובינאישיות בלשכה, טיפול בקונפליקטים עם דורשי עבודה.
  • טיפוח ופיתוח ההון האנושי בלשכה.
  • אחריות על המנהלה והלוגיסטיקה בלשכה.
  • אחריות על נושא השיווק בלשכה.
  • אחריות על ייזום פגישות עם מעסיקים פוטנציאליים.
  • אחריות על איכות השירות למעסיקים, תוך קבלת משוב מהם ושמירה על קשר עמם.
  • איוש הזמנות ממעסיקים, תוך מעקב ובקרה אחריהם.
  • אחריות על איכות השירות למחפשי העבודה, תוך ליווי ותמיכה בתהליך ההשמה ואיכות ההשמה.
  • יוזמה וקידום הכשרה מקצועית של מחפשי העבודה.

 

כמו כן התפקיד כולל אחריות על מתן פתרונות בין המעסיקים לדורשי העבודה:

  • טיפול ישיר בדורשי עבודה בעלי בעיות ייחודיות המבקשים להיפגש עמו או על ידי דורשי עבודה שהופנו אליו על ידי ראשי צוותים.
  • יסייע ליועצי ההשמה באיוש משרות ובמציאת פתרונות לקשיים.
  • אחריות על טיפול בוועדות ערר.
  • בעל סמכות על רישום רצף, על ניהול ועדות לבדיקת כושר עבודה.
  • אחריות על קשר עם הקהילה לצורך קידום פתרונות תעסוקתיים לדורשי עבודה, בשילוב קשרים עם מוסדות ממשלה שונים.

אחריות על פעולות בקרה:

פיקוח על עמידה ביעדים – יעדי השמה, איכותן, תוך עמידה בלוחות זמנים מוקצבים מראש.

אחריות על קבלת הזמנות וסגירת משרות

אחריות על תדירות ורצף התייצבויות של דורשי עבודה בלשכה, ומעקב אחר סיבות העדרויות מהתייצבות.

אחריות על קשרים מחוץ ללשכה:

השתתפות בישיבות מחוז ודיווח פעילות.

אחריות על קשרים עם מוסדות, רשויות וגורמי קהילה לצורך עמידה ביעדי השמה.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון חובה.
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים. 
  • יכולת מנהיגות והנעת עובדים.
  • יכולת קריאת נתונים.
  • יכולת יצירת יחסי אמון עם עמיתים ולקוחות.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות בו זמנית.
  •  יחסי אנוש מעולים.
  • הופעה יצוגית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בעברית.  ידיעת שפה זרה – יתרון.
  • שליטה באופיס ובאינטרנט.
  • הכרת נהלי שירות התעסוקה וחוק המוסד לביטוח לאומי.   

יש להגיש מועמדות עד לתאריך 16.5.13, בצרוף "טופס בקשה למשרה פנויה", תעודות ומסמכים המעידים על השכלה וניסיון, לכתובת:

אגף משאבי אנוש, ת.ד. 3777 ירושלים 91036.

כנס מיזוגים ורכישות בהיבט המשאב האנושי

אין תגובות

השאר תגובה