כנס פיתוח מקורות הגיוס – סיכום

כנס פיתוח מקורות הגיוס – סיכום

בכנס מקורות הגיוס השתתפו כ-250 משתתפים. הנה סיכום הכנס

שיתוף
כנס מקורות הגיוס

כנס מקורות הגיוס

הכנס הגדול בישראל שהתקיים ביום רביעי האחרון במרכז וואהל, כלל מעל 800 מנהלי משאבי אנוש, גיוס והדרכה. הכנס נחלק לשני נושאים: פיתוח מקורות גיוס ולמידה ופיתוח ארגוני. להלן סיכום כנס פיתוח מקורות הגיוס:

את הכנס פתח שוקי שטאובר, עיתונאי וסופר, מחבר הספר 'דרושים', שסקר את מקורות הגיוס החינמיים הקיימים כיום. הוא התמקד בשני מקורות עיקריים ואפקטיביים – הניוד הפנימי וחבר מביא חבר, שחשוב לדעת כיצד להתנהל אתם נכון.

אחריו עלה לבמה יוגב כראדי, מייסד חברת Brain Gain, שהנחה פאנל מיוחד וסוער של מומחים בנושאים: תכנון מקורות הגיוס, מקורות הגיוס העתידיים, מקורות גיוס מאסה, משיכת טאלנטים ועוד.

גיל שלי, מנכ"ל צבירן, נשא הרצאה על הקשר ההדוק בין מציאת מועמדים מתאימים, לבין נושא השכר. לדבריו, פרדוקס השכר נוצר כאשר הדיון הוא סביב האגו ולא סביב על בסיס נתונים.

אחריו הרצה אייל נאור, סמנכ"ל מערכות מידע ומשאבי אנוש: כל אדם שפותח כרטיס בפייסבוק או בלינקדאין שם את התמונות הכי טובות שלו, מעלה את הפוסטים הכי שנונים (שהוא העתיק). הוא תמיד יציג עצמו בצורה הטובה ביותר. יש פער בין איך שהוא רואה את עצמו לבין איך שהארגון רואה אותו. בהרצאתו הסביר כיצד יש לגשר על הפער הזה.

לאחר הפסקת נטוורקינג וכיבוד טעים, הסביר איש יחסי הציבור ברק רום כיצד נמתג את העסק וכיצד "נייחצן" אותו כלפי המועמדים. בהרצאתו הציג case study של נוקיה, שהובילה את החברה למעלה באמצעות תהליך תקשורתי.

ד"ר נורית איל, מנהלת התוכנית הלאומית להשבת אקדמאים, נשאה הרצאה על בריחת המוחות מישראל, וכיצד אנו המעסיקים יכולים להשיב אותם. בהרצאתה הסבירה כיצד ניתן באמצעות התוכנית לגייס את הטאלנט הבא, וכך גם גם לתרום לציונות. לשם כך, יש צורך קודם כל לרצות לקלוט את הישראלים השבים בארגונים.

שי גלבוע ויעל גנדמן מהמרכז האקדמי לב, נשאו הרצאה על שירותי ההשמה החינמיים המוצעים למעסיקים במסגרת המרכז האקדמי. הם פרטו את היתרונות הרבים של המרכז, וכיצד ניתן להגיע אל הטאלנטים של העתיד – לאחר סינון ומיון שנעשה טרם הגעתם לראיון בארגונים.

לאחר הפסקת קפה ועוגה, עלה לבמה בשנית יוגב כראדי, והפעם נשא הרצאה מעניינת במיוחד על הלינקדאין, הכלי המוביל שבאמצעותו מגייסים עובדים כיום.

סגר את סבב ההרצאות ד"ר דב ינאי, שנשא הרצאה מעניינת במיוחד על חשיבות אפיון המועמד ובירור מיהו הטיפוס המתאים לאיוש המשרה. בתוך ים קורות החיים ושפע הטכנולוגיות המוצעות לנו כיום כדי להתגבר על המבול, יש להקפיד ולהעמיק באפיון המועמד המתאים לטווח ארוך. 

הכנס נחתם בארוחת צהריים מפנקת של השף המפורסם קובי מזרחי.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה