דרושים במשאבי אנוש: רשות העתיקות

דרושים במשאבי אנוש: רשות העתיקות

שיתוף
לוגו רשות העתיקות

רשות העתיקות הינה המוסד המקצועי המוביל בתחום הארכיאולוגיה של ארץ ישראל. הרשות היא זו שאחראית על עתיקות הארץ ועל אתרי העתיקות. כמו כן אחראית רשות העתיקות על חשיפתם, שמירתם, שימורם, חקירתם ופרסומם של אתרי העתיקות בארץ והעתיקות עצמן, וכן על ניהול אוצרות העתיקות במדינת ישראל.

 רשות העתיקות שומרת, תשמור, תשמר ותחקור את מורשת הארכאולוגיה של ארץ ישראל ברמה המדעית הגבוהה ביותר, תוך איזון ראוי בין צורכי הפיתוח של הארץ לבין השמירה על עתיקותיה.

 רשות העתיקות פועלת לקרב את הציבור לשרידי העבר ולחקירתם.

 בד בבד, רשות העתיקות מטפחת את עובדיה, את יכולותיהם ומחויבותם לרשות ולמטרותיה.


לרשות העתיקות דרוש\ה רכז\ת הדרכה לאגף משאבי אנוש

היקף המשרה: משרה מלאה. חמישה ימי עבודה בשבוע, כולל דרישה לשעות נוספות.

מיקום גיאוגרפי:  מוזיאון רוקפלר, ירושלים

כפיפות: למנהלת מחלקת הדרכה גיוס ופיתוח ארגוני באגף משאבי אנוש.

תיאור המשרה:

  • ריכוז וועדות שונות, לרבות: וועדות הדרכה, וועדות קרן קשרי מדע, וועדות מלגות, כולל ניהול נתונים, מעקב תקציב חשבוניות ובקרה.
  • ריכוז נושא השתלמויות והרצאות.
  • ריכוז נושא גמול השתלמות לרבות טיפול באוכלוסיית עובדים לפני מתווה.
  • ריכוז נושא אגודות מקצועיות וקרן ידע.
  • טיפול בנושאי גיוסים אבחונים ומיון.
  • ריכוז וטיפול במכרזי שירות.
  • נאמנות משאבי אנוש: הדרכה, ליווי ובקרה.
  • ריכוז ופיתוח נושאי מחשוב לצרכי המחלקה – ניהול פרוייקט למידה מתוקשבת ודיגיטלית.
  • ניהול פרויקטים בתחומי ההדרכה וההכשרה על פי תוכנית עבודה סדורה.
  • טיפול וריכוז תקציב, לרבות בקרה תקציבית על הוועדות, בקרה תקציבית על תחומי אחריותה של הרכזת.
  • ניהול ומעקב הדרכות מתוכנית הדרכה שנתית.
  • סיוע תפעולי בנושאי המחלקה, לרבות פרוייקטי מתווה, פרוייקטי הדרכה, ופרויקטים אחרים.

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמאי חובה, יתרון לנושאי משאבי אנוש.
  • שליטה מוחלטת באקסל ובתוכנות אופיס: חובה.
  • אוריינטציה מיחשובית – אינטרנט ורשתות חברתיות: חובה.
  • ניסיון בעבודה ביחידות משאבי אנוש: חובה.
  • יתרון למועמדים ומועמדות בעלי\בעלות ניסיון בהליכי גיוס ומול מכוני אבחון ומיון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים ובניית תהליכים.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי במתן שירות.
  • ניסיון במשא ומתן עם ספקים.
  • ניסיון בכתיבת מכרזי שירות – יתרון.
  • יכולת גבוהה לעבודה עצמאית.
  • כושר ארגון, תיעוד וניהול ברמה גבוהה.
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
  • כושר הבעה בכתב ובעל פה.
  • ידע מעולה בעברית. ידע באנגלית: יתרון.

שימו לב: התפקיד הינו נתון לשינויים בכפוף לצרכי האגף.

איך להגיש את הבקשה למשרה:

 יש להפנות קורות חיים לדואר אלקטרוני בכתובת: gali@israntique.org.il

הערה חשובה: המשרה היא בהעסקה דרך חברת כוח אדם לכמה חודשים בשכר של 40 שקלים לשעה פלוס החזר נסיעות.

לאחר מכן ההעסקה היא בהעסקה ישירה דרך רשות העתיקות.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

סדנת פרזנטציה אפקטיבית והעברת מסרים מרחוק

אין תגובות

השאר תגובה