דרושים במשאבי אנוש – ישרוטל

דרושים במשאבי אנוש – ישרוטל

ראשיתה של רשת מלונות ישרוטל מתחילה בחלומו של איש אחד: דיוויד לואיס, איש עסקים יהודי, אשר חי בשעתו בלונדון. בתחילת שנות ה-80, בעת ביקורו בארץ, הוא התאהב ביופייה הטבעי של העיר אילת וזיהה את הפוטנציאל התיירותי הגדול של המקום

שיתוף
ישרוטל לוגו

המדבר, הים, האלמוגים, השמש שזורחת כל השנה, הקרבה למוקדי התיירות של חצי האי סיני ופטרה הירדנית; כל אלה, יחד עם הקרבה היחסית לאירופה, היו השיקולים שעמדו בבסיס חזונו שלאיש העסקים הלונדוני דיוויד לואיס להפוך את אילת למרכז תיירות ונופש.

בשנת 1984 זכה דיוויד לואיס לראות את חלומו מתגשם עם השקתו של מלון ישרוטל המלך שלמה באילת אשר הגדיר מחדש את המונח חופשה באילת.

המלון, שזכה להערכה רבה בארץ ובעולם, פרץ את הדרך להקמת מלונות גדולים בסטנדרטים בינלאומיים והיווה את אות הפתיחה להעלאתה של אילת על מפת התיירות העולמית.

מאז השיקה הרשת לראשונה את מלון המלך שלמה, הלכה העיר אילת והתפתחה למרכז תיירות תוסס, ובד בבדד גדלה גם רשת מלונות ישרוטל.

כיום מפעילה רשת מלונות ישרוטל 19 בתי מלון בישראל ובהם 4221 סוויטות וחדרים וכן מגוון עצום של פעילויות, מסעדות, אולמות בריכות שחייה, הופעות בידור, בילוי, ומתקני נופש שונים.

רשת מלונות ישרוטל יצרה לעצמה מוניטין טובים בקרב הנופשים, בין השאר בעקבות חשיבה חדשנית והקשבה מתמדת לצרכי לקוחותיה.

ההבנה של צרכי הלקוח היא שהובילה להתפתחות חוויית האירוח של רשת מלונות ישרוטל אשר בבסיסה עומדת תפיסה פורצת דרך המפרידה בין מהות לאיכות:

מהות הנופש הגורסת כי לאנשים שונים יש חלומות שונים, לכן כל מלון ברשת ישרוטל מציע חופשה חלומית שונה במהותה, ובכך מאפשרת הרשת לכל אחד את החופש למצוא את המלון והנופש המתאימים לטעמו, צרכיו, חלומותיו ותקציבו.
ובד בבד התפיסה הגורסת מהי איכות הנופש לפיה, לא משנה מי אתה ועל מה אתה חולם – בין אם זה ספא בכרמל, טיולי אופניים במכתש רמון או חופשה רומנטית באילת – אתה יכול להיות בטוח כי איכות המלונות ורמת השירות נשמרות בקפדנות וכפופות בכל מלונות הרשת לסטנדרטים הגבוהים אותם קבעה רשת ישרוטל.


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים
יש לגשת לאתר ישרוטל בקישור זה!


לרשת מלונות ישרוטל דרוש\ה מזכיר\ת משאבי אנוש

משרה מספר 113443.

תיאור המשרה: 

  • התנהלות מול מגוון ממשקים בתוך מלון.
  • תפעול שוטף של תהליכי גיוס ותהליכי קליטה והדרכה.
  • מענה בנושאי שכר, מחלה וחופשות.
  • דרישות התפקיד:
  • תואר ראשון במדעי החברה – יתרון.
  • עבודה במשרה מלאה ונכונות לשעות נוספות ומאומצות.
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה.
  • ניסיון קודם במשאבי אנוש -יתרון משמעותי.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • כישורים נדרשים:

    * תודעת שירות גבוהה.

  • אחריות אישית ויכולת עמידה בלחצים.
  • יכולת עבודה בצוות ועם ממשקים.
  • כושר ארגון ותפעול.
  • אסרטיביות.
  • יכולת למידה מהירה.
  • יכולת עבודה עצמאית תוך גילוי יוזמה ושיקול דעת.

***מדובר בתפקיד התחלתי בתחום***

תגובה 1

השאר תגובה