חברת רדמצ' הישראלית מתגייסת לפתור את מצוקת האבטלה בספרד

חברת רדמצ' הישראלית מתגייסת לפתור את מצוקת האבטלה בספרד

רדמצ' חתמה על הסכם עם משרד העבודה וההגירה בספרד - במטרה לבנות אתר דרושים מקומי שיסייע לציבור המובטלים להשתלב בשוק העבודה

שיתוף

חברת רדמצ' הודיעה הבוקר למערכת HRus על חתימת הסכם עם ממשלת ספרד, שבמסגרתו תקיים רדמצ' פיילוט לאתר התעסוקה המקומי בספרד. ידוע כי בספרד קיימים אחוזי אבטלה גבוהים.

רדמצ' מציעה לחברות ישראליות (ביניהן פלאפון, אסותא, טבע, מגה ועוד) ולחברות ברחבי העולם, פתרונות לאתרי גיוס ולניהול תהליכי הגיוס. במסגרת חתימת החוזה, רדמצ' מינתה נציג מקומי בספרד, שתפקידו לנהל את ערוצי התקשורת מול גורמי הממשל הספרדי, על מנת לקדם את פרויקט אתר הדרושים.

חברת רדמצ', הפועלת בעולם הגיוס כבר 15 שנים כספקית פתרונות גיוס מתקדמים, פנתה לכיוון אסטרטגי חדש במהלך השנים האחרונות. מהלך זה כלל פתיחת שערי החברה בפני חברות קטנות ובינוניות, עם אפשרות לרכישת חבילות בסיסיות בעלויות סבירות עבור חברות אלו.

כיום רדמצ' מודיעה על – פרויקט רחב היקפים ובעל חשיבות לאומית למקבלי ההחלטות בדרגים הגבוהים ביותר בממשלת ספרד – הקמת אתר דרושים שיחבר בין מחפשי עבודה לחברות מגייסות ויספק הזדמנויות תעסוקתיות לציבור המובטלים, בעיקר לצעירים שביניהם.

מהנהלת רדמצ' נמסר כי רדמצ' רואה לצד הצלחותיה בשוק הבינלאומי, בשוק הישראלי שוק משמעותי, ומאפשרת לכל לקוח מגוון פתרונות המותאמים לצורכי הגיוס הספציפיים לו. מערכת הגיוס של רדמצ' הינה מודולרית והיא מאפשרת לעסק קטן להתחיל בפונקציונליות מינימלית, ועם הזמן להוסיף נדבכים נוספים. רדמצ' מעמידה לרשות לקוחותיה בארץ ובעולם מערכת תמיכה הפועלת 24/7, ובנוסף מציעה ללקוחותיה ליהנות מיתרון של שחרור גרסאות חדשות, מספר פעמים בשנה, ללא תוספת עלות.

המנהל הטכנולוגי של רדמצ', יובל אקב, אמר למערכת HRus כי החברה כחלוצה בתחום הגיוס המקוון, מרגישה מחויבת להיות תמיד בקדמה הטכנולוגית. לדבריו, עיקר הכח של החברה מעבר למוצר הייחודי הינה התמיכה והשרות הצמודים לכל לקוח ולקוח. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה