כנס ניהול מערך מכירות – יריד משאבי אנוש HRexpo

כנס ניהול מערך מכירות – יריד משאבי אנוש HRexpo

כנס ניהול מערך המכירות למנהלי משאבי אנוש

*** כנס ניהול מערך המכירות הינו כנס ללא עלות למנהלי משאבי אנוש מארגונים ***
*** אך מחייב רישום וקבלת אישור מראש! ***
*** למידע על הרישום ניתן לפנות אלינו במייל: info@hrus.co.il ***

כנס ניהול מערך המכירות שייערך במסגרת יריד משאבי אנוש HRexpo מיועד לתת כלים וללמד שיטות לבנייה ושיפור של מערך המכירות של הארגון – נקודה קריטית במרבית הארגונים, גדולים כקטנים.

בעולם עבודה תחרותי , דינמי ומשתנה, בעל רמת אי ודאות גבוהה, חשיבותו של מנהל המכירות בפרט וצוות המכירות בכלל גוברת וזאת בגלל השפעתם הרבה של אנשי המכירות על יציבותם והצלחתם של ארגונים.

בכנס נלמד ונרחיב על תהליכי משאבי האנוש משלב גיוס אנשי המכירות, דרך צרכי ההדרכה וההסמכה של אנשי המכירות לטובת הארגון ועד לקביעת תוכנית השכר וההטבות של מערך המכירות במטרה לשפר את התוצרים של מערך זה. בנוסף ילמדו מנהלי משאבי האנוש כיצד ניתן לשפר את המוטיבציה של מנהלי המכירות באמצעים שמעבר לשכר עצמו.

לרישום לכנס ניהול מערך המכירות: יש לבחור בו מתוך הרשימה של הכנסים שבמחזור הראשון (ראה קישורים לפרטים על כלל הכנסים בחלק האחרון של דף זה). תוכלו לבחור כנס נוסף במחזור השני של הכנסים באותו היום.

רישום לאירוע למנהלי משאבי אנושתאריך האירוע למנהלי משאבי אנוש
                   [adrotate banner="186"]

לו"ז כנס ניהול מערך מכירות 

08:00-09:00התכנסות, ביקור ביריד וכיבוד קל
09:00-09:40"בלתי אפשרי לייצר ארנקי משי מאוזנים של חזיר"

גלעד גלבועגלעד גלבוע, מייסד ומנהל גלעד ייעוץ והדרכה, יגלה לכם את הסודות שלו בקשר לגיוס אנשי מכירות. מדוע רוב התהליכים נכשלים וכיצד לאתר לבחון ולמיין את המועמד המתאים ביותר. אין פרות קדושות אצל גלעד, קריטריונים כמו: גיל, מין, השכלה ונסיון, אינם ממש רלוונטיים כשבאים לנבא הצלחה במכירות של מועמד. אז מה כן מנבא? בואו לשמוע מהמקור…

 

09:40-10:10

הסוד טמון בשיטת ההדרכה!

אנשי המכירות הם החמצן בדמו של כל ארגון העוסק בשיווק מוצריו או שירותיו.

ההנחות כאילו: "הם ילמדו למכור תוך כדי העבודה", "כל אחד מוכר בשיטה שלו", "מכירות זה לא נושא שאפשר ללמוד – או שיש לך את זה או שלא"… נעלמו זה מכבר מהעולם. בהחלט ניתן ללמוד, אלא שהמתודולוגיה הכרוכה בכך מורכבת מאין כמותה.

קשה לחשוב על תחום הדרכה בעייתי ואתגרי יותר.

בהרצאה רצופת דוגמאות מאלפות מהשטח, ישרטט יצחק פלד את המורכבות הכרוכה בהדרכת אנשי מכירות, את הטעויות הנפוצות, ובמיוחד את ההליך הרב-שלבי המשוכלל, שנועד לחולל שינוי תפיסתי והתנהגותי בקרב הלומדים ואת האמצעים שנועדו להבטיח שימורו לאורך זמן.

פלד יצחקעל המרצה: יצחק פלד, פסיכולוג, מחבר הספר "אמנות המכירה – הלכה למעשה", נחשב לאחד מבכירי מדריכי המכירות בישראל.

את חברת ההדרכה טלניר – פלד יצחק שבניהולו, הקים בשנת 1991 לאחר 15 שנות עיסוק בפועל (דרך הרגליים) במכירות, כאיש-מכירות שטח D2D, בעלים של חברת שיווק ומכירות שהעסיקה צוותי מכירות לאורך שנים, וכסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת היי-טק.

במהלך 23 השנים האחרונות, הכשיר יצחק פלד עשרות אלפי אנשי מכירות, מנהלי מכירות ומדריכי מכירות במאות חברות וארגונים בכל ענפי המשק הישראלי.

 

10:10-10:40

שיטות לשיפור המוטיבציה של אנשי המכירות

לאחר שהבנו את נושא השכר והתגמולים של אנשי המכירות נעמיק ונלמד על מגבירי המוטיבציה שמעבר לשכר עבור אנשי המכירות.

עדי גבע אופירהיכולת של מנהלי משאבי אנוש להשפיע על המוטיבציה של איש המכירות גבוהה, החל משיטות הנעה, דרך שליטה בסביבת העבודה ועד לצמצום השחיקה, מנהל משאבי אנוש נוגע בכל מגברי המוטיבציה של אנשי המכירות -ועבודה נכונה עם מגברי המוטיבציה יכולה לשפר את ההישגים האישיים של כל איש מכירות ואת התוצאה הסופית ושורת הרווח של הארגון.

בהרצאה זו ילמדו המשתתפים מהם מגבירי המוטיבציה וכיצד לעשות בהם שימוש.

מרצה: עדי גבע אופיר, דירקטורית בנירם גיתן

10:40-11:00הפסקה
11:00-11:30

שימור אנשי מכירות

שימור אנשי המכירות צריכה להיות המטרה הראשונה של כל מנהל משאבי אנוש. לאחר שהארגון השקיע כה רבות בגיוס, הכשרה ותגמול איש המכירות ולאחר שאיש המכירות מגיע לתפוקה גבוהה, תוך היכרות עם השוק ויצירת קשרים עסקיים עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים – החשיבות של שימורו בארגון רק עולה.

השל רייחלביץ

בהרצאה זו נלמד על הכלים שעומדים לראשות מנהל משאבי האנוש לשימור אנשי המכירות לאורך זמן ארוך תוך צמצום הנטישה העצמית.

על המרצה: השל רייחלביץ, השל ניווט עסקים מצליחים, הינו מומחה לשיפור תוצאות עסקיות לחברות וארגונים. בעבר כיהן בתפקידי ניהול בכירים, בין השאר כסמנכ"ל רשת מרפאות פרופורציה.

11:30-12:00

מובילים שינוי בתגמול אנשי המכירות

מנהלי משאבי אנוש הם Business Partners בארגון, אולם דומה כי בכל הנוגע לתגמול אנשי המכירות, קולם לא נשמע מספיק. נראה כי דווקא נוכח המציאות העסקית המורכבת, תרומת משאבי אנוש ליצירת שיח ובחינה של אפקטיביות מודל התגמול למערך המכירות היא חשובה מתמיד.

במסגרת ההרצאה יוצגו כלים פשוטים ומעשיים אשר יסייעו למנהל משאבי אנוש לנתח את אפקטיביות תוכנית התגמול הנוכחית ולהוביל את הארגון לביצוע שיפור בתוכנית. כל זאת מזווית ראייה ניהולית רחבה, המשלבת את תפיסת המשאב האנושי יחד עם היעדים העסקיים של הארגון.

גיל רשתי

גיל רשתי, מנכ"ל גיל רשתי אסטרטגיות תגמול, יסביר כיצד ניתן לתכנן מבנה שכר וכיצד יש לבנות תוכנית הטבות למערך המכירות במטרה לתמוך במטרות הארגוניות, לשפר תוצאות והטיב עם השורה התחתונה.

לגיל ניסיון של מעל ל-15 שנים ביעוץ ארגוני בתחום השכר וההטבות במגוון רחב של ענפים וסוגי לקוחות.

12:00-13:00השתתפות ביריד ונטוורקינג במתחם האירוח
 
רישום לאירוע למנהלי משאבי אנושתאריך האירוע למנהלי משאבי אנוש
                   [adrotate banner="186"]

כנסי יריד משאבי אנוש
כנסי משאבי אנוש
כנס מנהלי גיוספורום סמנכלי משאבי אנושכרטיסי VIP ליריד משאבי אנוש
HRexpo בחירה בין כנסי משאבי אנוש
מחזור בוקר של כנסי משאבי אנוש
כנס משאבי אנוש HR360כנס תוכנות משאבי אנושכנס ניהול גלובלי של ההון האנושי
כנס משאבי אנוש לניהול מערך מכירותכנס שכר והטבותכנס בריאות וסביבת עבודה
מחזור צהריים של כנסי משאבי אנוש
כנס פיתוח הדרכהכנס חשיפת מרצים למנהלי משאבי אנושכנס פרישה פיטורים ותנאים סוציאליים
כנס ניהול כשרונותכנס דיני עבודה 
 
רישום לאירוע למנהלי משאבי אנושתאריך האירוע למנהלי משאבי אנוש
                   [adrotate banner="186"]