מתקדמים לדיגיטל: חברת Digital Culture מיישמת הדרכות להטמעת התפיסה הדיגיטלית בארגונים

מתקדמים לדיגיטל: חברת Digital Culture מיישמת הדרכות להטמעת התפיסה הדיגיטלית בארגונים

Digital Culture מעבירה את הארגונים לדיגיטל באמצעות מערך הדרכות והכשרות מתקדמות שנועדו להטמיע את התרבות הדיגיטלית בארגון

שיתוף
אלעד דרמון

אלעד דרמון

כבר שנים רבות שמגמת המעבר לדיגיטל ממשיכה ודוהרת קדימה ואם פעם היינו זקוקים למילון כדי להבין את פירוש המילה "אפליקציה", היום האפליקציות, התכנות, האינטרנט והמכשירים הניידים כל כך מושרשים בנו, שנראה לפעמים כאילו הם היו כאן מאז ומעולם.

עם התקדמות הטכנולוגיה והאפשרויות המקוונות, מידיי יום צצות ועולות אפליקציות, תוכנות, מנועי חיפוש, מערכות והתקנים חדשים, המציעים מגוון חדש ומתקדם יותר של אפשרויות ובקצב המרוץ הטכנולוגי, לא תמיד אנו מספיקים ללמוד את כל האפשרויות החדשות ולדעת כיצד להפיק מהן את הטוב ביותר.

אלעד דרמון מנכ"ל ומייסד חברת 'Digital Culture' להדרכות והכשרה להעצמה דיגיטלית בארגונים, מסביר על החשיבות בשיפור האוריינטציה והתפיסה הדיגיטלית אצל העובדים. הוא אומר: "ראשית חשוב לצמצם את הפער בארגון בין האנשים המונחים דיגיטל, לבין אלו שפחות. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא, למגר את הפחד של אותם אנשים שחוששים מכך שהטכנולוגיה 'תחליף אותם'. הדרך לעשות זאת היא להעצים את העובדים להיות מונחי טכנולוגיה ככל האפשר, ובכך להפוך אותם לרבי ערך עבור הארגון."

אלעד דרמון יעביר הרצאה בנושא "תרבות דיגיטלית – העצמת העובד באמצעים טכנולוגיים", בכנס הדרכה ולמידה שיתקיים ב- 8 בפברואר 2017 במרכז הירידים.

מהן מטרות ההדרכות וההכשרות הדיגיטליות שאתם מעבירים בארגונים?

אלעד דרמון1

"המטרות הן שינוי התפיסה כלפי הדיגיטל, הקניית תרבות דיגיטלית בארגון ושיפור טכנולוגי. הדבר נעשה באמצעות הבנת ההיסטוריה של התרבות הדיגיטלית, שימוש ב-5 אבני היסוד של הדיגיטל: פרסונליזציה, קסטומיזציה, סושיאל, מובייל ולוקאל, ורכישת כלים טכנולוגיים לניהול ושימור מידע בארגון באופן יעיל."

אילו תהליכים עוברים המשתתפים בהדרכות?

אלעד דרמון2

"המשתתפים לומדים ועוברים תהליך לשיפור יכולת הלמידה העצמאית והמהירה שלהם. אנו מפתחים אצלם את הסקרנות לחידושים ואת היכולת להטמיע טכנולוגיות חדשות במסגרת העבודה היומיומית שלהם. בין תכני ההדרכה הנלמדים:

תרבות דיגיטלית –  נושא החדשנות ו"המהפכה הדיגיטלית", רשתות חברתיות, שיתוף מידע, חווית משתמש ועוד.

למידה מקוונת – שימור המידע בארגון,  שליטה מרחוק, יצירת הדרכה בעזרת וידאו, אינפוגרפיקה, יצירה ושיתוף מצגות ועוד.

ניהול דיגיטלי – התייעלות על ידי טכנולוגיה, הענן ככלי עבודה, Big Data ניתוח נתונים ועוד.

יזמות טכנולוגית – ניהול פרוייקט רזה – Agile, Lean Startup, וולידציה לרעיון חדש, מבחן A/B – פילוח של מידע ועוד.

מובייל וסלולר – שימוש באפליקציות, מידע מבוסס מיקום, ניידות כעקרון מפתח ועוד.

פיננסי ברשת – כלכלה שיתופית, סליקה באינטרנט, מימון המונים, הלוואות ברשת, קניות ומכירות באינטרנט."

מהם הערכים המוספים שהעובדים והארגון זוכים להם בעקבות ההדרכות?

"ראשית אנו עושים 'הסתה לדיגיטל' שמאוד משמעותית לארגונים כיום. בעידן הנוכחי אנשים צריכים להיות "מונחי דיגיטל" כדי להתקדם וכדי לקדם את הארגון כולו. היתרונות הנוספים הם רבים ומגוונים. אם ניקח לדוגמה את נושא איתור המידע ברשת, מקורות המידע ברשת הם עצומים, וכדי לאתר בדיוק את המידע שאנו זקוקים לו ואת תוצאות החיפוש הטובות ביותר, עלינו לדעת כיצד לטייב את שיטת החיפוש שלנו – לפי תאריך, לפי סינון מקורות המידע, או בבחירת מילות מפתח מדוייקות יותר.

מבחינת רשת חברתית פנימית – ארגונים רבים עוברים כיום לרשת חברתית פנימית להעברת הודעות בתוך הארגון במקום אימליים. הדבר חוסך זמן יקר ומאפשר תקשורת מהירה. לא כל העובדים יודעים להשתמש בכך ואנו מלמדים אותם.

שימוש בביג דאטה ובניתוח נתונים, זה כלי עצום שמאפשר אינספור אפשרויות ויש ללמוד אותו לעומקו. כנ"ל לגביי התחום הפיננסי ברשת – האינטרנט משנה את הכלכלה העולמית והיום אפשר לעשות מיקור חוץ, להשתמש בעובדים ממקומות שונים בעולם ולשלם להם בפייפאל על מנת שיספקו שירות מהיר,ויש את עולם השיווק הדיגיטלי של קניות ומכירות באינטרנט, והכל צריך לדעת לעשות נכון."

אילו סוגי הדרכות וקורסים אתם מציעים?

"כל ארגון בוחר לעצמו הדרכה שמתאימה לו.  אנו מספקים 3 מודלים של הדרכות לארגונים:

הרצאה: מפגש קצר של שעתיים, שכולל בדרך הדגמה והתנסות ב-2 נושאים, וחושף את המשתתפים לכלים פרקטיים בתרבות הדיגיטלית.

סדנה: מפגש ישומי ומקצועי של יום שלם, שכולל מבט שלם על השימוש בעולם הדיגיטלי של היום להתפתחות אישית ומקצועית בארגון.

קורסים: אנו מעבירים קורסים מקצועיים בתחומים שונים, כגון: שיווק דיגיטלי, קניות ומכירות באינטרנט, בניית אתרים ב-WIX, אינפוגרפיקה, וחדשנות דיגיטלית, כשכל קורס בנוי ממספר משתנה של מפגשים."

 

לפרטים נוספים ולהרשמה להדרכות ניתן לפנות לאלעד דרמון: Info@digitalculture.co.il  או באתר: www.digitalculture.co.il

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה