שיתוף

למרות שוולנטיינס, חג האהבה אינו מתקשר באופן ישיר לחיי העבודה במשרד, הוא בכל זאת מתקרב ואין להתעלם ממנו. ב- 14 בפברואר מצוין ה- Day Valentine בכל העולם ואנשים רבים חוגגים אותו בהחלפת מתנות, ברכות, שוקולד, זרי פרחים, בילויים, וחגיגות.

גם בוולנטיינס, בדיוק כמו בכל חג אחר, אתם וודאי מעוניינים להביע את הערכתכם כלפי העובדים והמנהלים בחברה ולהעניק להם מתנות כמיטב המסורת. וברוח המתנות המפנקות והכייפיות של וולנטיין, אין צורך להשקיע סכומים מופרכים כדי להביע את הכרתכם. המתנות הקטנות והמיוחדות הן אלו שיעשו את העבודה.

להלן רעיונות למתנות מקוריות לעובדים לרגל Valentines:

ספל קפה אישי

mugs

ספל קפה אישי הוא רעיון מצוין כמתנה לעובדים לחג. מגוון חנויות מתמחות בהדפסת ברכה אישית או תמונה נחמדה על ספלים, כך שהעובד שיקבל את המתנה יזכה להקדשה מיוחדת. בכל פעם שהוא ייגש לפינת הקפה וישתה מהספל, הוא ייזכר בתשומת הלב של המנהלים וההתייחסות המיוחדת לעובדי החברה.

 

 

 

כונן Flash מותאם אישית

flash drive

השוק רווי בכונני פלאש אך בשנים האחרונות נכנס חזק הטרנד של התאמה אישית. כיום ניתן להדפיס את לוגו החברה, שם העובד או ברכה אישית על הכוננים הללו, ולהפוך אותם למתנה אישית ומקסימה. נפח האחסון של ה- Flash Drives משתנה כמובן בהתאם למחיר שתרצו להשקיע וכן החומרים מהם הם עשויים: פלסטיק, מתכת, עץ, גומי או סיליקון.

רמקול בלוטוס

bt speaker

רמקול Bluetooth הוא מתנה מקסימה לעובדים ולמנהלים בחברה. הרמקולים הללו מגיעים במגוון רחב מאוד של צורות וצבעים ומספקים חוויית שמע טובה למוזיקה, להרצאות ולסרטונים שאתם שומעים במשרד.

Audio Flask

Audio Flask

כשאתם נוכחים בשיחת ועידה ומכל הדיבורים נהייתם צמאים, אתם לא ממש יכולים לעזוב את השיחה וללכת לשתות מים – Audio Flask הוא הפתרון המושלם לכך. מדובר ברמקול Bluetooth שהוא גם בקבוק מים, תומך בשיחות ועידה ובזמן השמעת מוזיקה אף מהבהב בנורות Led להשלמת החוויה. ל- Audio Flask יש טווח עבודה של 33 מטרים ובעזרתו אתם יכולים להשתתף בשיחות ועידה, לשתות מים בעת הצורך, להאזין למוזיקה ולקבל שיחות.

ארנק חכם Wocket

Wocket

כחלופה לארנק העור או הבד המכיל כרטיסי אשראי רבים, הארנק החכם Wocket מאפשר למשתמשי כרטיסי אשראי דיגיטליים להטעין בו את המידע ולהשתמש בו מבלי ההכרח לקחת את כרטיסי האשראי עצמם לכל מקום. הארנק החכם כולל תוכנות אבטחה בטכנולוגיה מתקדמת, על מנת להבטיח את הגנתכם.

מדפסת כיס ZUtA

ZUtA

ההתקנים הניידים מאפשרים לעבוד מכל מקום והופכים את העבודה שלכם לנוחה וזמינה. עם זאת, הדפסת מסמכים לרב מאלצת אתכם להגיע אל המדפסת בסביבת העבודה שלכם, מה שמחייב אתכם לנסוע למשרד או הביתה כדי להדפיס. מדפסת הכיס הניידת ZUtA פותחה על מנת לפתור את הבעיה הזו, והיא מתקן קטן וקל שמתחבר לטלפון החכם או למחשב ומדפיסה על דפים בכל גודל. המתנה מאוד שימושית עבור עובדים ומנהלים בכל חברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה