לרגל יום העצמאות: מורל ישראלי כחול-לבן

לרגל יום העצמאות: מורל ישראלי כחול-לבן

מה תוכלו לעשות כדי להגדיל את מורל העובדים?

שיתוף
הגדלת מורל העובדים

הגדלת מורל העובדים

מורל ומוטיבציה אצל העובדים יכולים להיות דבר מסובך. עובדים מאושרים הם בדרך כלל הרבה יותר פרודוקטיביים מאשר עובדים אומללים, אך עם מגוון רחב של אנשים בארגון שלך, איך תוכלו למקסם את גורמי האושר עבור כלל העובדים? אחרי הכל, אנשים מונעים על ידי דברים שונים. ובכל זאת, יש הרבה שתוכלו לעשות.

חבילות הטבות מפנקות

ודאו כי חבילת ההטבות שאתם מספקים לעובדים שלכם הם בקנה אחד עם מה שחברות אחרות בתעשייה שלכם מציעות. אם אנשים רואים כי המתחרה שלך, חברה ב', מציעה משכורת דומה אבל בנוסף מציעה ביטוח בריאות, ביטוחי שיניים, ומנוי לחדר כושר, אתם מסכנים את נושא משיכת הכישרונות שלכם לטובת מתחרים.זכרו כי

התייחסו אליהם כאנשים

עובדים הם אנשים, ולכן הם צריכים להיות מטופלים כמו אנשים. חשוב לעשות מאמץ כדי להכיר את האנשים בחברה שלך – לא רק את המנהלים ואת הלקוחות. משהו פשוט כמו ללמוד את השם של כולם יכול לעזור להם להרגיש יותר בבית. זה יכול להיות קשה אם אתה עובד בסביבה תאגידית גדולה, אבל המאמץ שאתה משלב בהכרת העובדים שלך, במיוחד כשאתה בתפקיד בכיר בהנהלה – שווה את הכל. היכרות עם העובדים שלך גם עוזרת לך לך לחדד את שיטות העבודה שלך בזמן אמת. ככל שאתה מכיר את העובדים וב יותר, מה האתגרים שלהם וסדרי העדיפויות בעבודה, כך תוכל לקדם אותם לתפקידים השונים שמתפנים, וכידוע – אין טוב יותר מקידום מבפנים.

הזכירו לעובדים שיש להם חלק בביצועי החברה

אם החברה שלך מציעה אופציות למניות או שיתוף רווחים, זוהי דרך ישירה לגרום לעובדים להיות מעורבים ולהגדיל את אושרם. גם אם החברה שלך לא מציעה את הדברים הללו, יש דרכים נוספות לערב עובדים. באופן קבוע תוכל לשלוח הודעות לגבי מה שהחברה עושה ולהדגיש לעובדים כיצד התרומות שלהם מסייעים להצלחתה ולהצלחתם. זה יסייע ליצור אצל העובדים תחושה של עבודת צוות פרודוקטיביים.

הגדירו מטרות מציאותיות

בעת הגדרת מטרות העובדים, ודא שהמטרות תהיינה מציאותיות וניתנות להשגה, ובכל זאת שתהוונה אתגר. מטרות מעורפלות מדי או רחוקות מדי מתחום ההשגה צפויות ליפול לצד הדרך. מטרות ספציפיות הניתנות להשגה (רצוי עם אבני דרך שנקבעו להשגתן) ישפרו את המוטיבציה של העובדים על ידי השגת הצלחות קטנות יותר ועקביות לאורך הדרך.

תגמלו עבור ביצועים טובים

שום דבר לא מעלה את המורל כמו דברי שבח ותגמול עבור עבודה טובה. אין אדם שלא אוהב להרגיש מעורך, במיוחד לאחר מאמצים והשקעה. לכן, מתן הכרה עם פרסים מוחשיים או תמריצים ביצועיים, יכול לעזור לטפח את העובדים להגיע לתוצאות מוצלחות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה