הוט מובייל מפטרת 40 עובדים

הוט מובייל מפטרת 40 עובדים

החברה מוסרת שעליה להתאים עצמה לשוק המשתנה. במקביל גם לא ממונה סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה

שיתוף

הוט מובייל

מחלקות וראשי אגפים. החברה מסבירה את הפיטורים בקשיים בשוק התקשורת. במקביל יש כוונות להפוך את קבוצת הוט לחברה פרטית, ולמזג בין הקבוצות השונות עקב מגבלות ברישיון שלה.

בחודש האחרון עזבו מספר בכירים את תפקידם בהוט מובייל: יושבת ראש הקבוצה, סטלה הנדלר, ומנכ"ל הוט מובייל, יעקב נדבורני, וסמנכ"ל שירות הלקוחות ירון הורוביץ. מנהל אגף המוצרים של הוט מובייל התנייד לתפקיד מנכ"ל הוט נט. בתוך כך, לא מונה סמנכ"ל משאבי אנוש בהוט מובייל.

החברה מסה בתגובה כי היא נאלצת להתאים את מצבת כוח האדם לצרכיה, ולמציאות המשתנה בשוק הסלולר.

מהפכה ללקוחות וגם לעובדים

בחצי השנה האחרונה אנו שומעים על עוד ועוד מפוטרים בענף התקשורת הסלולרית בעקבות המהפכה בענף. בנוסף גם התקנים של כאלף משרות הוקפאו בפרטנר, פאלפון וסלקום יחד.

המהפכה שהביאה כניסה של שחקנים חדשים לשוק, הוזלת מחירים משמעותית והפשטה של תוכניות התמחור מביאים גם להקטנה משמעותית של השיחות המגיעות למוקדי השירות. כל אלה מביאים לצמצום בתקציבי כוח האדם.

גם מוקדי שירות חיצוניים נפגעו – פלאפון הפסיקה את ההתקשרות עם חברות תקשוב ו-call יכול, שהעסיקו 200 נציגי שירות. מדובר בנציגים שנתנו מענה מלא רק לפלאפון. עם תקשוב הופסקה ההתקשרות בחודש אוגוסט האחרון, ועם call  יכול, המעסיקה עובדים בעלי מוגבלויות, הופסק השירות לפני כחודשיים, בסוף 2012.

בעיקר אגפי השיווק של החברות, העסיקו תמיד הרבה מאוד עובדים שהשתתפו ביצירה של קמפיינים נחשקים לחברות. כעת רבים מהם מוצאים עצמם מפוטרים.

חברת קודקס, המתמחה בעיקר בהשמה של אנשי שיווק, פרסמה נתונים שעיקר המפוטרים הנם בכירים כמו מנהלי תחום, ומנהלי דרג ביניים כמו מנהלי מוצרים, מנהלי פרויקטים שהשתכרו כ-12-אלף שקלים. ממוצע הגילאים של המפוטרים הנו 35, ורבים מהם מחזיקים בתואר שני. רבים מהם היו שמחים להשתמש בידע הרב שברשותם ולהתמקצע בעולמות תוכן אחרים, שיהיו יציבים יותר מבחינה תעסוקתית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

השאר תגובה