הגיע הזמן לנהל

הגיע הזמן לנהל

Bend Geropp היא תוכנה - חינמית - חדשה המשמשת בידי מנהלים כלי לתכנון וניהול נכון של זמן

שיתוף
ניהול עובדים
ניהול

Bend Geropp מציעה למנהלים במשק תוכנה חדשה לניהול זמן. הגרסה, המוצעת כיום בחינם, מיועדת לסייע למנהלים בארגון למדוד ולחשב כל פעילות במשך יום העבודה הארוך ביחס למטרות וליעדים, כשהיא מציגה בפניהם נתונים ברורים (ברמה יומית, חודשית או כל פרק זמן נבחר), לעמידה ביעדים. הדו"ח התקופתי מציג בפני המנהל כמה שעות הוא עבד בפועל, כמה מתוכן הוא הקדיש לטיפול במקרים דחופים בלתי צפויים, לעניינים אדמיניסטרטיביים תפעוליים וכיו"ב וכמה שעות הוא הקדיש לניהול  אסטרטגי / למנהיגות.

מטרת התוכנה הינה לסייע למנהלים לנצל נכון יותר את זמנם, עם דגש על תכנון סדר יום, לו"ז שבועי, חודשי ואפילו לתכנן תכניות עבודה רב שנתיות כך שמרבית מזנם יוקדש לניהול. התוכנה מאפשר למנהל לקבל תמונת מצב ברורה על ההתנהלות שלו בעתיד וכן על ההתנהלות שלו בזמן אמת ולכן היא מאפשרת לו לקבל החלטות בשטח, לשנות את סדרי עדיפויות, להאציל סמכויות ולפנות זמן לניהול כך שהוא יעמוד, בראש ובראשונה, ביעדים שלו ובמחויבות שלו כמנהל במקום 'זה שמכבה שריפות'.

מנהלים רבים אינם מודעים לחלוקת הזמן שלהם לפי שתי הקטגוריות (שעות עבודה ושעות ניהול). הם מבלים אחוז ניכר, לפעמים עשרות אחוזים מזמנם, בטיפול בעניינים אדמיניסטרטיביים או מקצועיים-תפעוליים, טיפול לא פרודוקטיבי אשר לא רק שלא מסייע להם אלא שהוא מונע מהם לעמוד ביעדים הניהוליים שלהם.

השימוש בתוכנה מאפשר למנהלים לקבל תמונה ברורה, אמתית ואפילו מידית בכל הקשור לניהול זמנם, עם חלוקה ברורה לשעות עבודה מול שעות ניהול. באמצעות הכלי הזה, כל מנהל יכול לתכנן את המשך היום, השבוע או החודש על פי היעדים שלו. לדוגמה, אם מנהל הקציב לעצמו 30 שעות חודשיות לטיפול בעניינים שוטפים, לא ניהוליים, והוא הקצה 20 שעות לטיפול במשבר עם לקוח עד ה-6 בחודש, הוא יודע שכעת נותרו לו רק 10 שעות עד סוף החודש והוא יתנהל בצורה חכמה וחסכנית (משמע הוא ישמור את השעות הללו למקרה באמת חשובים ו/או דחופים, כשהוא מקפיד לא לעבור את המכסה).

מחברת Bend Geropp נמסר כי התוכנה החדשה, אותה ניתן להוריד דרך האתר more-leadership.com, מבצעת שתי פעולות בעלות חשיבות אסטרטגית לכל מנהל בשוק העבודה, מצד אחד היא מודדת שעות עבודה בפועל ומחשבת את  ניצול השעות על פני פרקי זמן משתנים (לפי בחירה) ומצד שני היא מציגה תמונה גרפית, ברורה מאוד, של ניצול הזמן. כך, המנהלים העסוקים ביותר, אשר כל כך שקועים בעשייה, עוצרים לרגע ומקבלים תמונה גרפית, מוחשית, צבעונית, המשקפת להם את ההתנהלות שלהם מבחינת תכנון זמן ועמידה ביעדים בהיבט הניהולי.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה