אלדן הפקות מציינת 20 שנות פעילות באירוע שכותרתו 'מעל ומעבר'

אלדן הפקות מציינת 20 שנות פעילות באירוע שכותרתו 'מעל ומעבר'

האירוע השנתי של אלדן הפקות יסכם שני עשורים במהלכם הפיקה אלפי אירועים ופרויקטים | מנהלת הרווחה במיקרוסופט: "ההתייחסות לכל אירוע היא בלתי מתפשרת. כל הפקה היא אירוע גדול מבחינתם"

שיתוף
גיבוש עובדים

ביקור באתר האינטרנט של אלדן הפקות מסגיר ברגע את הנוסחה המנצחת להפקת אירוע שמותיר חותם לאורך זמן: שילוב מנצח בין יצירתיות, אסתטיקה והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

זה כבר שני עשורים מובילה החברה הוותיקה את שוק ההפקות, עם קרוב ל-400 אירועים, כ-600 ימי גיבוש וכ-40 פרויקטים בחו"ל בכל שנה ושנה. ברקורד של החברה ניתן למצוא אירועים לחברות רבות מהמובילות במשק, בהן: טבע, HP, מנורה מבטחים, קבוצת שטראוס עלית, סלקום, התעשייה האווירית, לנדא, הרבלייף, ועוד. לא בכדי זכתה החברה להמלצות מטעם יועצים בינלאומיים, ואף דורגה על ידם כאחת החברות המובילות בישראל בתחום ה- M.I.C.E (Meeting Incentive Conference Event).

לרגל אירוע לציון 20 שנות פעילות החברה שיתקיים בעוד כשבוע וחצי, ב-1 בספטמבר, יצאנו לשטח לבדוק מהו סוד ההצלחה של אלדן הפקות.

"היה לי פרטנר אמיתי"
"הקלף המנצח של אלדן הוא העובדה שהם לא רואים הכל דרך החור של הגרוש", אומרת ענבל שיינפלד, לשעבר מנהלת employee well being באינטל, שבמשך 7 שנים ניהלה את התקשרות החברה עם אלדן הפקות. "חברות אחרות שעבדתי איתן בעבר כל הזמן נתנו תחושה שהן בודקות כמה כסף הן מרוויחות מכל פעולה שהן מבצעות. אלדן הרבה יותר לארג'ים, והחלטות מתקבלות בחברה על פי מה שנכון ללקוח, ולאו דווקא על פי מה שמשתלם להם מבחינה כלכלית. יש להם אורך רוח כלכלי שמאפשר להם לזרום עם הלקוח להרבה מאוד כיוונים. הדגש הוא על בניית מערכת יחסים ארוכת טווח, מתוך הבנה שלא כל אירוע הוא בוננזה עבורם. הם לא בונים חברת הפקה, הם בונים משפחה של חברים".

אלדן הפקות

לדברי שיינפלד, חברות הפקה רבות הקיימות בשוק ממחזרות אירועים שהפיקו בעבר. "באלדן אין דבר כזה", היא פוסקת, "גם אם בסופו של יום כולם עושים בערך אותו דבר, באלדן בכל זאת מצליחים לעשות את הטוויסט. הגימיקים הרבים שקיימים כיום באירועים, דוגמת חלוקת מגנטים עם תמונות, הם לא אלה שהופכים אירוע למוצלח. רק התוכן הופך את האירוע לאירוע גדול, ובאלדן תהליך בניית התוכן נעשה עם הרבה יצירתיות, עם חשיבה מחוץ לקופסה, ומבלי לדלג על אף אתגר".

לפני כשנה הוצאתו לפועל של אירוע עובדים ששיינפלד וצוותה שקדו עליו זמן רב נתלתה על סימן שאלה לאור ההסלמה במצב הביטחוני בדרום הארץ, והלחץ היה רב. "לאחר שהתקבלה החלטה אמיצה לקיים את האירוע למרות הירי על גוש דן במהלך מבצע צוק איתן, הגעתי למשרדים בשעה מאוד מוקדמת והופתעתי לגלות שם את צוות אלדן כבר עמוק בתוך העבודה. היה לי פרטנר אמיתי, וידעתי שאפשר להישען על העזרה ועל הידע שלהם על אף שהם גורם חיצוני", מספרת שיינפלד. "מדובר בצוות עובדים קבוע לאורך שנים, בניגוד לקיים בענף. זה נותן תחושה שיש על מי לסמוך".

"הופכים עולמות"
צוות אלדן הותיר רושם זהה גם בקרב לקוחות נוספים. "דבר ראשון, הם לא מסתכלים דרך הכיס" – כך פותחת את דבריה רוזה שני, מנהלת רווחה ומרכז שירות לעובד במיקרוסופט מחקר פיתוח ישראל, שהחלה לעבוד מול אלדן באופן אינטנסיבי לפני כשנה. "הצוות מאוד טוטאלי, מאוד מחויב. כל המשרד מגויס לכל אירוע. אפילו לצורך תכנון אירוע קטן מגיעים אלינו למשרד בכירי החברה. ההתייחסות לכל אירוע היא בלתי מתפשרת. כל הפקה היא אירוע גדול מבחינתם".

כל חברה המקיימת אירועים על בסיס קבוע מכירה מקרוב את מחלקת הבלת"מים. "קרה לא פעם שתקלות של הרגע האחרון הפכו את העמידה בלוח הזמנים לחסרת סיכוי", מספרת שני. "צוות אלדן הפך עולמות והוציא לפועל את התכנון המדויק גם כשהיה נראה שאין זמן ושזו משימה בלתי אפשרית. יש להם גישה מדהימה לפיה אין דבר שאי אפשר לתקן או לשפר, עם מחויבות אבסולוטית למטרה. אם צריך – הם יצליחו לגרום לספַּק לעבוד במשך כל הלילה כדי שדברים יקרו בזמן כפי שתוכנן. הם שחקני נשמה, והדנ"א המשפחתי ניכר בכל מה שהם עושים. בתוך עולם ה'תן וקח' יש מצדם הרבה מאוד נתינה".

הזמנות מהיום להיום
"הלקוח מרגיש אצלם שהוא היחיד שהם עובדים אתו", אומרת איריס ארז, מנהלת מחלקת אירועים וכנסים גלובליים בחברת טבע, שעובדת עם אלדן הפקות כ-5 שנים על בסיס כמעט יומיומי."אני מרגישה שאני מקבלת יחס מיוחד, למרות שאני מתארת לעצמי שכל הלקוחות מרגישים ככה. הם מאוד אחידים בהתנהלות שלהם, ולכן גם אם עובדים עם יותר מאיש צוות אחד – אין תחושה שעוברים מיד ליד. אנחנו מקבלים את השירות הטוב ביותר ומרגישים שאנחנו הלקוחות היחידים שלהם".

ארז התייחסה אף היא למבצע צוק איתן, שמטבע הדברים גרם לאירועים רבים שהיו מתוכננים לפרטי פרטים הרבה זמן מראש לקבל תפנית חדה, ואף להידחות או להתבטל. "היה מתוכנן אירוע בהשתתפות 300 איש עבור העובדים המצטיינים", היא מספרת. "בגלל המצב הביטחוני לא היתה לנו אפשרות לקיים את האירוע באזור המרכז בעקבות הנחיות פיקוח העורף, וכך ביום ה' הוחלט בלית ברירה להעתיק את האירוע לאזור צפון הארץ יומיים לפני המועד. הדבר דרש היערכות בהיקף מאוד רחב, תוך עבודה עם ספקים חדשים, ואף אחד מהמשתתפים לא הרגיש בשינוי. אלדן הפקות תמיד מוכנים לעבוד מעכשיו לעכשיו. גם אם אפנה אליהם לבקש להפיק עבורי אירוע לאותו ערב – הם יתקתקו לי אותו במאור פנים".

ליווי אישי
"מה שמייחד את אלדן הפקות הוא הליווי האישי, התמיכה והתחושה שהם נותנים שאתה האירוע המרכזי שלהם לאורך כל הדרך", אומרת יפעת שרעבי, מנהלת רווחה ואחריות חברתית ב"ורינט". "הם לא ממחזרים אירועים שכבר הפיקו, אלא מקפידים על התאמת האירוע לערכי החברה, אירוע שעונה על הצרכים של הארגון, והכל עם יכולות לוגיסטיות יוצאות דופן. העוצמה שלהם באה לידי ביטוי ומורגשת גם בזמן האירוע עצמו וגם במהלך התכנון".

"כיום נדיר בחברות גדולות שיש לך את הסלולר האישי של הבכירים וכל אחד תמיד נגיש, אפילו בסופי שבוע", מוסיפה ציפי טל, מנהלת תחום OTC בחברת רפא, שעובדת עם אלדן כבר 4 שנים. "תמיד יש יחס אישי ואכפתי. אנחנו לא החברה הגדולה ביותר שעובדת איתם, ובכל זאת התחושה היא שאנחנו הכי חשובים להם. רמת המקצועיות והיצירתיות שלהם מדהימה, והם מצליחים להתאים כל אירוע לאופי ולצרכי הלקוח".

טל מציינת שאלדן הפיקו עבור החברה אירועים רבים בחו"ל. "הם עובדים עם בתי מלון ברמה מאוד גבוהה, ותמיד מגיעים למקום לפנינו כדי לוודא שהכל מסודר", היא מספרת. "כל בעיה או קושי מטופלת על ידם, אנחנו לא צריכים להיום מעורבים בכלום. אני יודעת שאני יכולה להיות בראש שקט. הם תמיד יתנו מעבר לנדרש".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה