רוצים ישיבת הנהלה מוצלחת? צרפו אליה אימונים גופניים קצרים

הרבעון האחרון של השנה, בו נעשים ימי ההנהלה בחברות הגדולות במשק, מזכיר למנהלים רבים ישיבות מרתוניות ארוכות על תחשיבים ותקציבים. חברת סוויץ אקטיב מציעה לייצר הפוגות ספורטיביות מהנות וקלות בין ישיבה לישיבה כדי להפוך את היום למהנה, מאתגר ופרודוקטיבי הרבה יותר. אז צאו מהקיבעון וגלו דרך חדשה להצליח.

שיתוף

ימי ספורט בארגוניםבכל שנה, לקראת הרבעון האחרון, חברות מתכנסות לישיבות הנהלה אינטנסיביות. זה הזמן לבדוק את התוצאות העסקיות של הפעילות במשך השנה, לקבוע יעדי צמיחה להמשך, לנתח הצלחות, ולבחון את התחומים שפחות עמדו בציפיות ההנהלה. ברוב החברות מקיימים את ימי ההנהלה בחדרי הרצאות, אולמות של בתי מלון, בהם ניתן לשבת בניחותא, לאכול ולצפות במסכי ענק עליהם מוקרנים הנתונים והמצגות.

אולם אחד הדברים שמתפספסים בתהליך מהסוג הזה, הוא "רוח הצוות" ו"רוח הלחימה" שמאגדת ביתר אינטנסיביות את צוות המנהלים והעובדים כאורגן אחד. במילים אחרות כשתבחנו קבוצה ספורטיבית שעולה למגרש, תראו את כולם מחובקים, צפופים, מקיפים את המאמן שמפיח בהם אנרגיה, רעב של ניצחון. מעבר לכך בתחומי ספורט יותר פיזיים, כמו רוגבי, העתיקו תנועות לחימה שבטיות, כמו ריקוד ה'האקה' של נבחרת ניו זילנד שאמצה לעצמה את ריקוד הלחימה והאומץ של הילידים. באופן הזה השחקנים ממש "מחממים את עצמם" לקראת המשחק, כמו ציידים פרה היסטוריים שיוצאים לציד ממותות או למלחמה כנגד שבט אחר.

האם האנלוגיה רחוקה מדי ? ממש לא..

מתחת לכל החליפות, העולם העסקי מתנהג באותה "חייתיות" בראשיתית של הטבע: "תוביל או תהיה מובל", "מה יביא לך את האדג' הנוסף לגבור על מתחרים", "איך להגדיל השנה נתח השוק".

ימי ספורט כדרך לייצר רוח צוות ולחימה

כדי להכניס רוח לחימה לעולם העסקי, חברת סוויץ אקטיב, בהובלת מייסדה ברק צור, מציעה ימי הנהלה באווירה יותר משוחררת, ימי הנהלה בסניקרס..בבגדי ספורט. אין הכוונה לבטל את הישיבות המרתוניות על הישגי השנה ויעדי השנה הבאה. להפך, ניתן עדיין לקיים את הכנסים בבית מלון, באולמות מפוארים או במשרדי החברה, אך כל האנרגיה של היום משתנה !!! ונוסף לו ערך מוסף ייחודי: היום משובץ הפסקות קצרצרות, שמרעננות את המנהלים מהישיבה הממושכת, מעלות את הדופק ומעבירות מסרים חזקים של כוח ולכידות שיש בקבוצה. זו גם דרך טובה לחבר מחדש אנשים, לשחרר מתחים בין אגפים ומחלקות וגם ברמה הפרסונלית, להזכיר שבסוף, כולם צריכים להיות רתומים למטרה משותפת, הצלחת החברה. מעבר לכך מחקרים מלמדים כי פעילות ספורטיבית מעוררת את המוח ומאפשרת חשיבה יצירתית יותר. כך ההפוגות יאפשרו לצוות דרכי חשיבה חדשות ויצירתיות הנדרשות בימים מהסוג הזה.

ואם כבר מדברים על ימי הספורט של חברת סוויץ אקטיב, הרי שמדובר על מגוון רחב מאד של פעילויות שיוסיף ממד נוסף של הנאה לתחרותיות עצמה. הפעילויות עוברות מקיקבוקס על שקי אגרוף, לטרנדים חדשים כמו אימוני HIIT  וקרוספיט, התנסות ברצועות TRX ואפילו טיפוס על מכשולי ענק מאתגרים ומהנים.

באופן זה האווירה ביום ההנהלה, הרבה יותר חיובית, פתוחה ומשוחררת, מנהלים מכירים אחד את השני או השנייה טוב יותר ובעיקר, דרך הפעילות הגופנית והעלאת הדופק, הם מוצפים באנדורפינים ואנרגיות חיוביות בדרך שרק פעילות גופנית קלילה יכולה להביא. לא מדובר באימון, לא מזיעים ולא צריכים אח"כ מקלחות והחלפת בגדים, אבל כן רואים לחיים סמוקות וניצוץ בעיניים, ככה מתחילים שנה חדשה !!!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה