נשים מקדמות טכנולוגיה: קול קורא להגשת תקצירים לכנס העתיד בשוויון מגדרי 2018

נשים מקדמות טכנולוגיה: קול קורא להגשת תקצירים לכנס העתיד בשוויון מגדרי 2018

הכנס ביוזמת המועצה לקידום נשים במדע ובטכנולוגיה ומשרד המדע והטכנולוגיה יתקיים ב- 18.10.2018

שיתוף
איזון מגדרי

איזון מגדרי

יוזמה מבורכת נוספת בשלל יוזמות ישראליות לעידוד נשים לטכנולוגיה והשגת איזון מגדרי בישראל.

המועצה לקידום נשים במדע ובטכנולוגיה ומשרד המדע והטכנולוגיה קוראות לנשים ולגברים להציג את עבודותיהם בכנס "העתיד בשוויון מגדרי" שיתקיים ב-18.10.2018.

מטרת הכנס היא לתת תמונת מצב עדכנית של החשיבה, המחקר והעשייה החדשנית לקידום שוויון והוגנות מגדריים במגוון תחומי החיים, ולהציג את החשיבות של הטמעת שוויון מגדרי והשפעתו החיובית על עתיד כלל הציבור. במסגרת הכנס תתקיים פעילות העוסקת בחילוף ושיתוף ידע עדכני בין קהילות שונות, ואתן/ם מוזמנות לשתף את הקהל בפרויקטים ובמחקרים חדשניים שביצעתן בשנה האחרונה.

לאחרונה, מגמה זו של הטמעת שוויון מגדרי ניכרת בקרב מקבלי/ות ההחלטות במגזר הציבורי, הפרטי, השלישי ובקרב הציבור הרחב בארץ ובעולם. במסגרת הכנס תשולב פעילות העוסקת בחילוף ושיתוף ידע עדכני בין קהילות שונות, ותינתן סקירה של פרויקטים ומחקרים חדשניים שבוצעו בשנה האחרונה. הכנס ייצור מרחב להיכרות ושיתופי פעולה עתידיים, ויעניק ידע וכלים מעשיים שיתרמו לקידום התחום.
הינכם/ן מוזמנים/ות להציג את עבודתכם/ן בתחום. נא לשלוח תקציר של עד 250 מלים לכתובת המייל הבאה עד לתאריך 15.07.2018 : gender2018-Abs@most.gov.il

אנא ציין/ני אם הינך מעוניין/ת להציג פוסטר או הרצאה. איננו מתחייבים להענות לבקשה (כפוף לשיקולי זמן ומקום). ועדת ההיגוי תבחן את התקצירים ותשלח את החלטתה עד תחילת ספטמבר. חלק מהעבודות יוצגו בכנס כהרצאה וחלקן כפוסטרים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה