נופש מושלם בקלי קלות

נופש מושלם בקלי קלות

חברת 'קל נופש' מציעה לארגונים ולנופשים פרטיים את החופשה האולטימטיבית התפורה בנגיעה אישית לכל נופש ונופש

שיתוף

חופשת הקיץ כבר כמעט כאן ורבים מהעובדים כבר מתארגנים ליציאה לחופש. בין אם מדובר בחופשה אישית של כל עובד עם משפחתו ובין אם מדובר בנופש חברה משותף לעובדים ולהנהלה, חברת התיירות "קל נופש" מתמחה בהתאמת החופשה האולטימטיבית לכל נופש, ותופרת עבורו חבילת נופש Costume made. 

יותר ויותר מחקרים מראים כי חופשות והפסקות מהעבודה מכל סוג אינן רק טובות עבור העובד, אלא טובות מאוד לארגון כולו. המחקרים מראים את הקשר הישיר בין מנוחה והחלפת אווירה, להגדלת הפרודוקטיביות של העובדים בשובם מהחופש. על מנת שהעובדים והמנהלים יחדשו את עצמם, יתרעננו וישובו עם רעיונות חדשים, עליהם לקחת הפסקה מהעבודה מידיי פעם.

נופש בארץ או בחו"ל במהלך החופשה, המשלב פעילויות ספורט שונות כגון: צלילה, חתירה, הליכות בטיולים, טיפוס הרים וכד', מחדש את האנרגיות ותורם לבריאות הגופנית של העובדים. גם חופשה בבית מלון המשלבת שחיה בבריכה ועיסויים בספא, תורמת רבות לבריאות העובדים, במיוחד לאלו שרב הזמן יושבים מול המחשב בתוך המשרד.

כשאווירת המשרד מתחלפת באווירת חוף ים, הרים, שווקים, תרבויות זרות וארצות אחרות, היצירתיות עולה וגוברת באופן משמעותי. על כל אלו חשבה חברת התיירות המובילה 'קל נופש' ומיישמת חבילות נופש מותאמות לכל עובד או ארגון באשר הוא.

קל נופש עוסקת בתיירות חוץ ופנים החל משנת 1962 וצברה ניסיון רב ומוכח בתחום הנופש והתיירות. החברה מטפלת בטיסות, חבילות נופש, מלונות, טיולים מאורגנות, הופעות ועוד, גם בשוק הפרטי עבור משפחות שיוצאות לחופשה וגם בתחום הטיולים המאורגנים לחברות ומול ועדי עובדים.
כל ארגון מקבל יעוץ אישי ומותאמת עבורו חבילת נופש אידיאלית לצרכיו ורצונותיו וכמובן גם ליכולותיו הפיננסיות.

שוחחתי עם אייל זיו, סמנכ"ל שיווק ב"קל נופש":

מה מיוחד ב"לתפור נופש' לארגון שיוצא לחופשה עם העובדים?

"הרעיון הוא לשמש בתפקיד איש הרווחה או איש משאבי האנוש של הארגון בתפירת הנופש. עלינו להיות עבורו One stop shop ולקחת אותו יד ביד בתהליך, החל משלב ההתלבטות והתכנון ועד לשלב ההזמנה ומה הוא רוצה להזמין, כולל זה שנציגים מקל נופש מלווים את הטיול עצמו במידת הצורך ובהתאם למורכבות. אם מדובר בעשרות אנשים שיוצאים לנופש נציג או מדריך מטעמנו מלווה אותם בטיול."

לאיזה יעדים בעיקר אתם מכוונים בארץ?

"הרבה מאוד מהחברות עושות פעילות בארץ בים המלח, טבריה, תל אביב, ירושלים ועוד. הם עורכים טיולים או כנסים של יום אחד, או טיולי גיבוש של כמה ימים. אם מדובר בכנס אנו יודעים לספק את התשתית, חדרי הישיבות, וכד'.
לאחרונה ערכנו נופש לעובדי סניף של בנק אוצר החייל, שכולל סופ"ש לילה אחד במלון שפיים, כולל אירוע בפארק המים, טיול בדרך מהצפון למרכז, אירוח משפחות עם ילדים ועוד. האירוע היה מוצלח מאוד"

ובחו"ל?

"אנחנו מתמחים בעיקר באגן הים התיכון, במערב ובמזרח אירופה. הטיולים שלנו מתאימים לכל סוגי הארגונים. אנו מציעים נופשים של מספר לילות כשבדרך יש אפשרות לעבור בין מלונות ויעדים שונים. כמובן שאנו מספקים דריכי טיולים, ארוחות, טיול ג'יפים והמון הטבות מפנקות."  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה