שבעה הרגלים של מגייסים מצוינים במיוחד

שבעה הרגלים של מגייסים מצוינים במיוחד

לא פשוט להיות מגייס, בעיקר מגייס טוב שזוכה לשבחים הן מהמועמדים והן מהמעסיקים. יש כמה הרגלים שמבדילים בין מגייסים למגייסים מצוינים

שיתוף
גיוס עובדים

גיוס עובדים

מגייס נמצא בין המועמדים לבין המעסיקים, שהם לקוחותיו, ומטרתו להיות טוב עבור שניהם. מגייס או מגייסת טובים צריכים להיות סתגלנים, בעלי תושייה, סבלניים וכאלה שמסוגלים לעבוד היטב תחת לחץ. איך הם עושים את זה? מארי לורנץ מ-The Hiring Site טוענת שהם השתלטו על שבעה הרגלים שעושים את ההבדל.

הם חובשים כמה כובעים. מגייסים טובים הם קצת אנשי מכירות, קצת יועצי קריירה, קצת ארכיאולוגים, קצת תחקירנים וקצת פסיכולוגים. הם עושים כל מה שצריך ומקדישים את עצמם לדרישות השונות – הבנת הצרכים, הרצונות והדאגות הן של הלקוחות והן של המועמדים. כתוצאה מכך הם מצליחים לרכוש אמון משני הצדדים וזוכים לנאמנות ולהצלחה לאורך זמן.

הם מקדימים את הטרנדים. מספר המועמדים שמחפשים משרות באמצעות המכשירים הניידים שלהם גדל בכל יום, ואתר שמותאם למכשירים ניידים הוא חובה. מגייסים מצליחים מבינים שכדי ליצור חוויית מועמד מוצלחת, עליהם לדאוג לכך שיהיה למועמדים קל ונוח לבצע סריקות וחיפוש באמצעות המכשירים הניידים שלהם.

הם סופר-תקשורתיים. מחקר של חברת Inavero מ-2013 שעסק בהזדמנויות בהשמה מראה שמועמדים רבים מחזיקים עדיין בדעות קדומות בנוגע לחברות השמה. תפקידם של המגייסים ללמד את המועמדים מהם היתרונות שבעבודה עם חברות השמה, בלי לחשוש שהם "מנדנדים" עד שברור להם שהמסר עבר. אל תניחו מראש שהקהל שלכם באמת יודע מה המשמעות של עבודה עם חברת השמה.

הם מגיבים מהר והרבה. אחת התלונות העיקריות של מועמדים ומעסיקים נוגעת לתגובתיות של חברות ההשמה. על פי המחקר שהוזכר בסעיף הקודם, התלונה השכיחה ביותר היא שהמגייסים "מגיבים לאט מדי לשיחות טלפון ולדוא"ל". התלונה השנייה בשכיחותה היא "הם אינם דואגים לאינטרסים שלי." 50% מהלקוחות חושבים שתגובתיות היא הדבר הכי חשוב להם בחברת השמה.

הם אינם מתנצלים על הצלחתם. רוב הלקוחות שנסקרו במחקר של Inavero אומרים שהם אומדים את איכותה של חברת השמה פוטנציאלית באמצעות ציוני שביעות הרצון של לקוחותיה. אם לחברה שלכם יש ציון שביעות רצון שראוי להתגאות בו – עשו זאת. פרסמו את העדויות באתר, במדיה החברתית ובחומרים השיווקיים שלכם.

הם ממשיכים לאסוף ניקוד. חברות ההשמה המובילות מצליחות להישאר בפסגה מפני שהן כל הזמן מודדות את תהליכי בקרת האיכות שלהן ומנצלות משוב ממועמדים ומלקוחות על מנת להשתפר. בשל כך הן מסוגלות להוביל בתחרות. מעקב אחרי ציוני שביעות הרצון של החברה הוא חיוני להצלחתה.

הם עושים מעל ומעבר. מגייסים מוצלחים בולטים על פני היתר כי אינם מסתפקים באיוש – הם עושים קסמים. הם מוצאים מקומות בתהליכים שלהם שבהם הם יכולים להוסיף הפתעה חיובית או לעשות משהו בעל ערך. הם מתאמצים לגרום ללקוחות שלהם להחסיר פעימה.

סדנת ניהול זמן

אין תגובות

השאר תגובה