מה בתפריט? הדרכות לעובדים בתקציב של מיליון לירה שטרלינג

מה בתפריט? הדרכות לעובדים בתקציב של מיליון לירה שטרלינג

הרשת הבריטית WhitBread, המעסיקה 35,000, הקצתה מיליון לירה שטרלינג לתוכנית הכשרה מקצועית לעובדים

שיתוף
הכשרה מקצועית לעובדים
הכשרה מקצועית לעובדים

WhitBread, הרשת הבריטית היוקרתית לשירותי הסעדה והארחה (אשר בבעלותה מותגים מובילים כמו בתי קפה, בתי מלון, מסעדות ומועדונים), מעסיקה כיום 35,000 עובדים המשרתים 11 מיליון לקוחות כמידי חודש.

הרשת הקצתה מיליון לירה שטרלינג בתוכניות להכשרה מקצועית במטרה להקנות לעובדים ידע וכלים מקצועיים שיסייעו להם להעלות את רמת הביצועים ורמת השירות שהם מגישים ללקוחות החברה.

מנכ"ל WhitBread, אנדי הריסון, אמר בראיון בלעדי ל-HR Magazine: "מה שמניע אותנו זה הצורך להעניק ללקוחותינו את 'הכי טוב שיש'. ב-2011 היו לנו 2,000 שפים ומנהלי מטבחים מוסמכים, בשלב הבא הכשרנו עוד 7,500 עובדי מטבח כדי להביא אותם לרמה הגבוהה ביותר של ביצועים. השנה, אנו משקיעים מאמץ גדול יותר כדי להכשיר כמות גדולה יותר של עובדים, כדי להגיש ללקוחות את המזון והמשקאות האיכותיים ביותר, תוך מתן השירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. השנה נשקיע יותר בעובדים כאמצעי במטרה לתת יותר ללקוחותינו."

במערך ההכשרה המקצועית ישתתפו עובדי הרשת ממגוון מקצועות ותפקידים כשהקורסים עצמם מיועדים לספק מידע על מזון ומשקאות, בישול, אפיה, הגשת מנות וכן סדנאות שירות ייעודיות לתחום ההסעדה והארחה. מהרשת נמסר כי תכניות ההכשרה נועדו ליצור מסלולי קידום מקצועיים ולהקנות לעובדי הרשת הזדמנות להתמקצע ולהתקדם באחד המסלולים המוצעים בתוכנית לפי בחירתם.

מהנהלת הרשת נמסר כי היא נערכת לפעילות המוגברת של חודשי הקיץ (בהם מגישים 35,000 עובדי הרשת שירות לכ-11 מיליון לקוחות ב-2,000 אתרים שונים ברחבי בריטניה) ובפרט לדרישה לשירותי הארחה והסעדה בתקופת המשחקים האולימפיים שיתקיימו השנה בבריטניה. הכשרת העובדים היא כמובן אחד הערוצים העיקריים לשמירה על הסטנדרטים הגבוהים ואף לשיפור איכות המוצר והשירות ועל כן, הקצתה הרשת סכום של מיליון לירה שטרלינג לטובת מערך הכשרה מקצועית. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. האם הקצאת 28 לירות שטרלינג להדרכה שנתית לעובד מצדיקה מאמר?
    עבור חברה נותנת שירותים ומעסיקה 35,000 עובדים, אני הייתי כותב מאמר הכיצד זה מוקצה רק מיליון לירות שטרלינג להדרכה ומה משמעות הדבר?…

  2. בעוד על פניו נראה כי אכן לא מדובר בהרבה כסף פר עובד חשוב לזכור כי החלוקה אינה שווה.

    הגיוני להניח כי עובדים מסויימים בתחומים ספציפיים יזכו להדרכה יותר מאחרים. כמו כן חלק מההדרכות הינם הדרכות פנימיות (שלהן צריך תקציב פיתוח הדרכה, אך לא תקציב ביצוע הדרכה) ובנוסף קניית הדרכה למספר גדול של עובדים (הדרכות קבוצתיות) או מערכי הדרכה (מצולמים – סרטי הדרכה, ומערכים שיכולים לשמש להדרכות פנימיות).

    תוסיף לכך את האפשרות לרכישה של תוכנות/רכיבי הדרכה, והדרכות ארגוניות או הדרכות Train The Triner ותראה כי מדובר בסכום לא מבוטל כלל… במיוחד ביחס לתקציב ההדרכה של גופים דומים.

השאר תגובה