להראל ביטוח דרוש/ה רפרנט/ית פיתוח ארגוני

להראל ביטוח דרוש/ה רפרנט/ית פיתוח ארגוני

התפקיד כולל בין היתר מעקב ובקרה אחר תקציב, ביצוע פרוייקטים וליווי וניהול מקצועי של יועצים חיצוניים

שיתוף

לוגו הראל

חברת הראל ביטוח מחפשת בימים אלה רפרנט/ית פיתוח אירגוני למשרה מלאה.

התפקיד כולל:

 1.מעקב ובקרה אחר תקציב, ביצוע פרוייקטים, דיווח יועצים ואישור חשבוניות.

2.ליווי וניהול מקצועי של יועצים חיצוניים.

3.ליווי תהליכים חוצי חברה (תהליכי הערכה, סקר עמדות, פיתוח מנהלים).

4. ייעוציים אישיים למנהלים זוטרים (ראשי צוותים).

5.ביצוע סקרים, שירות כולל הפקה עצמית של דו"חות, גיבוש המסקנות וליווי הטמעתן.

העבודה מתבצעת מול מחלקות שונות בחברה, מנהלים, עובדים, ממשקים חוץ אירגוניים, ספקים, יועצים ומנחים.

הראל הנה אחת מקבוצות הביטוח והפיננסים הגדולה בארץ, שנוסדה בשנת 1982. החברה פעילה בכל ענפי הביטוח: ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח כללי, ביטוח רכב, ביטוח דירות, ביטוח חבויות, ביטוח משכנתאות, ביטוח סיעודי וביטוח נסיעות לחו"ל. החברה עוסקת גם בקרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, תעודות סל ושירותים פיננסיים נוספים.

החברה מבטחת את השלוחות הישראליות של תאגידים רב-לאומיים רבים, הפועלים בישראל והינה “Global Partner" של חברות ענק בינלאומיות, כגון  ,Zurich ,Allianz ,AXA ,Royal & Sun Alliance Ace ועוד. בסוף שנת 2008 התקשרה הקבוצה בהסכם שיתוף פעולה ייחודי עם חברת National Indemnity Company,  שהינה חברה מובילה בזרוע הביטוח של חברת .Berkshire Hathaway

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם של 2-3 שנים בארגון – חובה!
  • ניסיון קודם בליווי תהליכים חוצי ארגון כמו הערכת עובדים, סקרים, ליווי/ יעוץ לדרג ראשי צוותים – חובה!
  • תואר ראשון במדעי החברה /התנהגות/ טכנולוגיות למידה- חובה!
  • תואר שני בייעוץ ארגוני – יתרון משמעותי.
  • כושר ארגון ותפעול תושייה ועצמאות בעבודה – פתרון בעיות וחשיבה פרויקטלית.
  • אסרטיביות ושירותיות.
  • יכולת כתיבה והתנסחות מעולה.
  • דייקנות ויסודיות.
  • יכולת למידה טובה.
  • גמישות מחשבתית.
  • שליטה טובה באופיס.

משרה מלאה בשעות 8:00-16:30 נכונות לשעות מרובות.

זמינות לעבודה אחרי החגים החל מהתאריך 9/10/2012.

קורות חיים יש לשלוח למייל: jobS@harel-ins.co.il


אירוע משאבי האנוש השנתי 2019

כנס משאבי אנוש ומנהיגות

אין תגובות

השאר תגובה