חברות שעושות כיף לעובדים

חברות שעושות כיף לעובדים

היתרונות במקום עבודה כייפי כבר מובנות וברורות. מלבד פוטנציאל הפרודוקטיביות של העובדים שעולה ככל שהם מאושרים ומטופחים, גם שימור העובדים קל יותר, וכן מיתוג החברה שמושך עובדים עתידיים

שיתוף

להלן 7 חברות שמקפידות על כיף במקום העבודה ועושות זאת ביצירתיות רבה:

Mcgarrybowen

בסוכנות הפרסום Mcgarrybowen אין רגע משעמם. בין לקוחות החברה – דיסני, פרוקטר אנד גמבל, ויונייטד איירליינס, כך שצוות העובדים תמיד שקוע בפרוייקטים מעניינים ומרגשים, כגון עבודה בטקס האוסקר.
פרסום, לדברי סמנכ"ל הקריאייטיב של החברה, הוא עסק המבוסס על כיף. הוא מוסיף: "אנחנו משפחה גדולה, רועשת, שאוהבת להיות ביחד ואנחנו מנסים לשמור על קלילות." בחברה יש חגיגות לכל אורך השנה.

Nitro

חברת Nitro מקדמת חמלה. אם זה חמלה כלפי משתמשיה או חמלה כלפי הקהילה המקומית שלה. כל עובד מקבל חמישה ימי חופשה בשנה לצורך פעילות התנדבותית ויש לחברה תכנית של “Nitro Gives” המוקדשת ליוזמות התנדבותיות. בנוסף לכך יש המון כיף מחוץ לחברה. לפחות פעם בשבוע הצוות מקפיד להיפגש מחוץ למשרד, לבלות, לשתות משהו, ולהכיר אנשים חדשים. בכירים בחברה טוענים כי בסופו של דבר לא קשה למצוא את האיזון בין העבודה לחיים בבית Nitro, כי הדבר מובנה בתוך התרבות."

Omnigon

העבודה בחברת הייעוץ הדיגיטלית הלאומית Omnigon, משמעותה להיות מפונק לשארית חייך. החברה מקיימת טיולי עובדים מגניבים, Happy Hour שבועי וטורנירי Foosball וכן הזדמנויות תכופות להשתתפות באירועי ספורט. וכאשר עובדי החברה צריכים לקחת הפסקה מכל הכיף, ישנם עיסויים מקצועיים במשרד, בר קפה אספרסו, וחטיפים מתוקים אינסופיים.

Symphony

לקוחות ברחבי העולם אוהבים את הקוד הפתוח של חברת Symphony. פלטפורמות ותקשורת זרימת עבודה מאובטחות, מתאימות היטב לביקוש. כדי לתגמל עובדים, מוצעים עבורם עיסויים, מכונות מרגריטה, פופים נוחים לרביצה, קרבות ירי Nerf, פינוקים מתוקים, ועוד. ימי כיף מחוץ לחברה כוללי בין היתר: פיינטבול, פיקניקים, קריוקי, קרטינג, טורנירי פינג פונג ועוד.

Contently

Contently היא פלטפורמה שמסייעת למו"לים ולעיתונאים לעבוד יחד, והיא מתגאה בצוות מלוכד. סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, אליסה, אומרת: "יש לי את הזכות והכבוד לעבוד עם אנשים חכמים וזו ממש עיר מקלט של ממש." העובדים אוהבים לבלות יחד מחוץ למשרד בדיוק כמו שהם מתראים במהלך ימי העבודה. הפעילויות כוללות מועדון קריאה, Happy Hour, ריקודים וטיולים.

Pocket Gems

אין זה מפתיע שבחברת המשחקים הניידת Pocket Gems, המשווקת למעלה מ- 20 משחקי להיט יש אווירת עבודה ואווירת משחקים בחלוקה שווה. בין העבודה יש הפסקות לפעילות של טניס תחרותי שכבר הפכה לליגה חזקה ותחרותית. וכיום הם מכתירים את הזוכים ביחידים ובזוגות ב- Happy Hour החברתי.

Trax Technologies

בחברת שירות התוכנה באריזונה מוצעים לעובדים מדיטציה, יוגה, וכיתות בריאות, לשמירה על חברי הצוות בריאים ורגועים. ישנן פעילויות נוספות כגון תחרויות סלסה, תחרויות איש הברזל, תחרות קישוט לחגים ו Happy Hour שמתקבל בברכה תמיד. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה