שינויים בצמרת משאבי האנוש של מוטורולה סולושנס

שינויים בצמרת משאבי האנוש של מוטורולה סולושנס

מי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של מוטורולה סולושינס ישראל? ומי קודם לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה לאירופה - אפריקה? ובנוסף: מינוי מנהלת חטיבת הדרכה בנס טכנולוגיות!

שיתוף
סמנכלית משאבי אנוש מוטורולה סולושנס

תזוזה בצמרת משאבי האנוש של מוטורולה סולושנס: ניר פרייד ימונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של מוטורולה סולושנס באירופה ואפריקה. את ניר תחליף שירלי לסינגר אשר תתמנה במקומו לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של מוטורולה סולושנס ישראל.

ניר פרייד מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של מוטורולה סולושנס במרץ 2012 (רק לפני שנה וחצי) ומקבל כעת את תפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של מוטורולה סולושנס באירופה ואפריקה המהווה קידום תוך שיבוץ בשדרת ההנהלה העולמית.

זוהי אינה ההתנסות הראשונה של ניר פרייד בתפקיד גלובלי בחברה ומחוצה לה. פרייד שהחל את דרכו (1999) כמנהל משאבי אנוש ותגמול במוטורולה סמיקונדוקטור – כיום פריסקייל (Freescale), קודם ב- 2001 לתפקיד מנהל התגמול במוטורולה EMEA (ותפקד במקביל גם כמנהל משאבי אנוש של מוטורולה טלפונים סלולריים בישראל). ב- 2006 עבר לחברת נוקייה העולמית לתפקיד מנהל תחום תגמול בכירים ומניות, וחזר כאמור לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של מוטורולה סולושנס ב- 2012 כאשר החליף את יהודה פורת, מי שהיה מנהל משאבי אנוש של החברה בישראל וסגן נשיא של חברת מוטורולה סולושנס, אשר נחשב לחד מוותיקי אוכלוסיית המנהלים בתעשיית ה-ICT בישראל.

שירלי לסינגר אשר מחליפה את ניר ותמונה כסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה בישראל הינה זרה לתחום, מאחוריה עשרים שנות ניסיון ניהוליים, בין השאר כסמנכ"לית משאבי אנוש של חברת Telmap השייכת לאינטל וכן שימשה במספר תפקידי דירקטור משאבי אנוש בחברות Intel-DSPC, Marvell-DSPC וב- Alvarion.

משאבי אנוש מוטורולה סולושנס

מוטורולה סולושנס ישראל הינה השלוחה הראשונה של מוטורולה העולמית מחוץ לגבולות ארה”ב, והראשונה שהקימה מרכז פיתוח בישראל. 

מחלקת משאבי האנוש של החברה בישראל אחראית על 1,300 העובדים בישראל, כאשר מרביתם (כ-900 עובדים) הינם מהנדסים במחלקת הפיתוח של מוטורולה סולושנס במטה החברה בישראל הנמצא במתחם האיירפורט סיטי.

חשוב לציין כי בינואר 2011, התפצלה מוטורולה העולמית לשתי חברות נפרדות: Motorola Solutions ו-Motorola Mobility. מוטורולה מובייל העולמית נקנתה ע"י גוגל בעסקת ענק, אך ההשפעה על החברה בארץ היתה קטנה בהיקפה (למעט הוצאתה של יחידת הסלולר מהחברה).

מינויי משאבי אנוש נוספים:

במסגרת סבב מינויים שנערך בנס טכנולוגיות שבו מונו 5 מנהלים חדשים (מנהל חטיבת הסאפ (SAP) בנס ישראל, נשיא נס במרכז ומזרח אירופה (Ness CEE), סמנכ"ל חטיבת ה-Homeland Security ביחידה הביטחונית של נס, TSG, מנהל חטיבת מיקרוסופט (Microsoft) בנס טכנולוגיות) – מונתה גם יסמין מרום לתפקיד מנהלת חטיבת ההדרכה בנס טכנולוגיות.

כמנהלת חטיבת הדרכה בנס טכנולוגיות תיהיה אחראית יסמין, בין השאר, על פעילות ההדרכות של החברה ועל מכללת נס טכנולוגיות. לחברת נס טכנולוגיות כ- 7,000 עובדים והיא מעסיקה פעילה ברחבי העולם (כולל ישראל, צפון אמריקה, אירופה והודו), כך שמדובר במשרה בכירה בתחום ההדרכה הארגונית בישראל.

יסמין מגיעה לנס טכנולוגיות לאחר שלוש שנים כמנכ"ל חברת קידום לחמן 0שם ניהלה 400 עובדים) ועוד קודם לכן היתה יסמין סמנכ"לית מכירות בגו'ן ברייס הדרכה וכן שימשה כסמנכ"לית מכירות ושיווק ב- IFN, יעל תוכנה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה