Callidus Software רכשה את אתר התעסוקה לבכירים FigureJobs6

Callidus Software רכשה את אתר התעסוקה לבכירים FigureJobs6

CallidusCloud תשלב את טכנולוגיות ההערכה המקוונות שלה עם האתר כדי ליצור ענן גיוס עובדים לעבודה מהיר, כולל מהדורה שמתמקדת במכירות

שיתוף

קליפורניה, ארה"ב. חברת Callidus Software המתמחה במכירות ומחשוב ענן, הודיעה היום על רכישתו של אתר התעסוקה והקהילה לבכירים 6FigureJobs.

6FigureJobs מאפשר פרסום משרות מחברות  מובילות וחברות חיפוש בכירים, כולל משרות סמנכ"לים, סגני נשיא, דירקטורים ומנהלים בכירים. יותר מ-750,000 מנהלים בכירים ואנשי מקצוע ברמות בכירות משתמשים באתר כדי לשווק את מועמדותם, לפרסם את קורות החיים שלהם ולחפש בין אלפי הזדמנויות של מאה אלף דולר ומעלה ברמות בכירות וניהול.

באתר מתבצע סינון מוקדם של המועמדים ומחייב אותם להחזיק פרופילים שלמים, ובכך מבטיח חוויה טובה יותר לחברות המעוניינות לאייש את המשרות הפנויות שלהן. אלפי משרות חדשות מתפרסמות בכל שבוע באתר,  55% מהמשרות קשורות למכירות ולאתר יש קרוב למיליון דפים נצפים בכל חודש.

CallidusCloud תשלב את טכנולוגיות ההערכה המקוונות שלה עם האתר כדי ליצור ענן גיוס עובדים לעבודה מהיר, כולל מהדורה שמתמקדת במכירות.

"במשרות בכירות, קורות החיים החד ממדיות נכחדו. טכנולוגיות חברתיות וסלולאריות שינו את שוק המשרות ואת האופי של גיוס עובדים וגם של חיפוש עבודה. יש הזדמנות שוק של 3 מיליארד דולר בכל העולם לאתרי תעסוקה וטכנולוגיות גיוס עובדים המשתמשים בטכנולוגיות וידיאו וסלולר וטכנולוגיות חברתיות כדי להתאים מועמדים למעסיקים", הסביר לזלי סטרץ', נשיא ומנכ"ל החברה.

"השילוב של 6FigureJobs עם הפתרון שלנו Sales Selector מביא אפשרויות מיקור מקיפות עבור משרות בכירים ומכירות מעל רף שכר של 100 אלף דולר", דברי סטרץ'.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה