שרגא ברוש יפגש עם עופר עיני בניסיון למנוע את השביתה

שרגא ברוש יפגש עם עופר עיני בניסיון למנוע את השביתה

עיני יפגוש את שר האוצר, יובל שטייניץ, מחר (יום ג') בשעות הצהריים בלשכת השר בירושלים

שיתוף
שרגא ברוש, יו

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, צפוי להיפגש היום בצהריים, בשעה 15:30, בלשכתו בבית ההסתדרות בתל אביב, עם שרגא ברוש, יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים, להמשך המו"מ בעניין עובדי הקבלן. בפגישה ישתתפו גם אבי ברק, נשיא לשכת התיאום, ו יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן.

כך נמסר מדוברות ההסתדרות. עוד נמסר כי עיני צפוי לפגוש מחר (יום ג')  את שר האוצר יובל שטייניץ. הפגישה נקבעה ל-12 בצהריים בלשכת השר בירושלים.

עם פרסום החלטתה של נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, השופטת נילי ארד, שאישרה להסתדרות לקיים את השביתה, פרסם יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש, קריאה לראש הממשלה להתערב במשבר ולמנוע את השביתה.

"אני קורא לראש הממשלה לזמן בדחיפות את הצדדים על מנת לנצל את הזמן שנותר ולפתור את המחלוקות", כתב ברוש.

"רק התערבותו של ראש הממשלה תוכל למנוע את הכאוס הצפוי ואת הנזקים שעלולים להיגרם למשק כתוצאה משביתה כללית כפי שאישר בית הדין לעבודה. אין שום סיבה להגיע לשביתה ולהכניס את המשק לסחרחורת. זוהי לא תקופה לזעזועים נוספים לכלכלה הישראלית, בימים בהם העולם שרוי במשבר כלכלי קשה שמשפיע גם עלינו. אני מאמין כי ניתן עדיין למנוע את הכאוס ולפתור את המחלוקות סביב שולחן הדיונים."

יש לציין כי הפגישה שהתקיימה אמש (יום א') בין  אבי ניסנקורן לבין סגן ראש אגף התקציבים באוצר, גל הרשקוביץ, הסתיימה ללא תוצאות.

היום בשעות הצהריים צפוי לקיים עופר עיני, כנס בבית ועד הפועל בתל-אביב, במהלכו יודיע על מבנה השביתה ואילו גופים, רשויות ושירותים ישבתו. באירוע עתידים להשתתף מאות מראשי הוועדים והאיגודים המקצועיים.

אתמול (יום א'), הודיעו באיגוד לשכות המסחר כי יעתרו לבג"צ כנגד החלטת בית הדין הארצי לעבודה שאישר להסתדרות להשבית את המשק.

"החלטת בית הדין שברה את המבנה הדמוקרטי של המדינה", נטען אתמול באיגוד לשכות המסחר. "החלטת בית הדין מוציאה סמכויות שניתנו למוסדות הדמוקרטיים של המדינה ומעבירה להסתדרות הכללית את הכוח לנהל את כלכלת המדינה."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה