עייפים במהלך העבודה? הכירו את החברות שמעודדות עובדים לישון צהריים

עייפים במהלך העבודה? הכירו את החברות שמעודדות עובדים לישון צהריים

זקוקים לתנומה קלה כדי להתרענן בעבודה? כמה חברות מבינות זאת ומספקות לעובדיהן מתקני מנוחה שיאפשרו להם לישון במשרד

שיתוף
שינה במהלך העבודה

שינה במהלך העבודה

עבור מיליוני עובדים ברחבי העולם, הרעיון של להיות מסוגלים לעצום את העיניים בעבודה ולקחת תנומה מהירה נשמע כמו… "חלום". החדשות הטובות: יותר ויותר חברות מבינות את הקשר המשמעותי בין שינה ואיכות חיים, ועל סמך מידע זה מאפשרות לעובדים ואף מעודדות אותם לקחת הפסקה שינה במשרד, כדי שיהיו יותר מאושרים ופרודוקטיביים.

המדע שמאחורי הנמנום כבר מזמן הובהר: תנומה במהלך היום יכולה להוריד את רמות הלחץ, לשפר את מצב הרוח ולהגביר את הערנות. תנומה כחלק מלוח הזמנים של העובד ביום העבודה שלו, אפילו רק למשך 20 דקות, מספקת דיה בכדי לשחזר ולחדש את האנרגיה מבלי לגרום להפרעה גדולה מדי בהתחייבויות העבודה שלו.

כדי להפוך את עצימת העיניים בעבודה לנוחה יותר, חברת MetroNaps החדשנית הציגה את EnergyPod, הכיסא הראשון בעולם המיועד לשינה בעבודה. על פי MetroNaps, מאות חברות על פני ארבע יבשות רכשו את תחנות ההייטק הללו אשר המבנה הארגונומי שלהן והפרטיות שהן מספקות לצד תאורה מובנית ומוזיקה עדינה מעודדות את שנת העובדים.

EnergyPods. צילום: shutterstock

להלן 5 חברות המעודדות את העובדים שלהן לישון במהלך יום העבודה ותומכות בכך באמצעות מתקני שינה רלוונטיים:

 Google Mountain View, CA

זה אך הגיוני שחברה מובילה ברשימת החברות הטובות ביותר לעבוד בהן ב- 100 החברות של Fortune, תספק את מתקן ה- EnergyPods לטובת שנת העובדים. מו דוד רדקליף, סגן נשיא, נדל"ן ושירותים במקום העבודה, אמר על פי הפרסומים: "אין מקום עבודה טוב ללא מתקן שינה".

Huffington Post בניו יורק

צריך הרבה מיקוד ואנרגיה לכתיבת תוכן איכותי, ובהתאם לכך, אתר החדשות באינטרנט Huffington Post התקין במשרדי החברה מתקני ניפוח המיועדים לשינה עבור העובדים.

החברה נוסדה על ידי אריאנה האפינגטון, שלמדה את הלקח שלה לאחר שהתמוטטה ממצב של תשישות מוגזמת בשנת 2007. מתקני השינה של Huffington Post כיום, נפוצים ממש כמו חדרי הישיבות.

White & Case Washington, DC

משרד עורכי הדין הבינלאומי המכובד המחזיק ביותר מ -2,000 עובדים, התקין שני כסאות שינה EnergyPods במשרדים שלהם ב- DC. בעוד שחברות מסורתיות יותר כמו משרדי עורכי דין ומוסדות פיננסיים איטיים יותר באימוץ תרבות של שינה לעובדים, White & Case עושה מאמץ לשנות את המגמה.

Mercedes-Benz Financial Services Location: Fort Worth, TX

ענף השירותים הפיננסיים של מותג הרכב היוקרתי הגרמני מציע EnergyPods ליותר מ 600 העובדים שלו במשרדים הטקסס. זו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שהחברה נחשבת לאחד מ- 100 מקומות העבודה הטובים ביותר ב- Fortune עבור בני המילניום. מרצדס פיננסי נחשב לאחד 100 מקומות עבודה הטוב ביותר עבור Millennials על ידי שני מקום נהדר לעבוד פורצ 'ן בשנת 2016.

Nasa Palmdale, California

כסא ה- EnergyPod העתידני למראה מתאים בדיוק בסניף נאס"א זה, שבו עובדים על מחקר ופיתוח טיסה עבור אווירונאוטיקה בחלל. התנומה יכולה רק לסייע במאמצים אלה, כפי שהיא הוכיחה כיעילה בהגדלת יכולת היצירתיות של העובדים ופתרון הבעיות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה