עובדים רבים אינם פעילים מספיק מבחינה גופנית

עובדים רבים אינם פעילים מספיק מבחינה גופנית

עובדים באירלנד בעלי משקל עודף ברובם ואינם פעילים מספיק

שיתוף
עובדים פעילים גופנית

עובדים פעילים גופנית

כמעט מחצית מהעובדים באירלנד מודים כי הם לא מספיק פעילים מבחינה גופנית או לחלוטין לא פעילים במהלך יום העבודה שלהם.

על פי תוצאות סקר חדש שהוזמן ע"י Food Drink Ireland, רק אחד מכל ארבעה מצליחים להגיע לרמה המינימלית המומלצת של 150 דקות פעילות גופנית בשבוע.
הסקר בחן יותר מ -1,000 עובדים ונערך לקראת השנה הרביעית של יום הרווחה בעבודה (National Workplace Wellbeing Day), אשר מתרחש ב -13 באפריל.

הממצאים בסקר הראו כי רוב העובדים מקבלים את העובדה שהם צריכים לבצע שינויים אישיים, כאשר כמעט 8 מתוך 10 מכירים בכך שהם צריכים להיות פעילים יותר מבחינה פיזית.

כמעט 7 מתוך 10 עובדים מרגישים שהם צריכים להתחיל לאכול תזונה בריאה יותר, בעוד ש- 4 מתוך 10 עובדים מרגישים שהם צריכים לטפל טוב יותר בבריאותם הנפשית.

בנוסף, הסקר מצא גם כי רק 46% מהנשים מרגישות שהן מקבלות מספיק שעות שינה, לעומת 51% מהגברים.

הארגון העסקי והמעסיק Ibec, קורא למעסיקים לתמוך ביום הרווחה בעבודה הלאומי ולהכניס יוזמות רווחה למקום העבודה, שכן מחקרים מצביעים על כך שיש לכך השפעה חיובית על בריאות העובדים.

הסקר ציין כי שניים מכל שלושה עובדים אמרו שיש סיכוי גבוה יותר שיישארו לטווח ארוך עם מעסיק המעוניין בבריאותם ורווחתם. מעל חצי מהם אמרו שהם ישקלו לעזוב מעסיק שאינו מעוניין ודואג לרווחתם.

לדברי מנכ"ל Ibec, דני מקוי ע"פ הפרסומים: "זה מאוד מעודד לראות מהמחקר כי העובדים מעריכים את המעסיקים אשר מספקים מתקני בריאות ושירותים, ואני ממליץ לכל מעסיק שאינו פעיל בעניין הזה להתחיל ביום הרווחה בעבודה הלאומי".

"זה יהיה win-win עבור כל המעורבים, העובדים יהיו בריאים ומאושרים יותר, והמעסיקים ייהנו מעובדים יותר פרודוקטיביים, כמו גם משיעור גבוה יותר של שימור עובדים", הוא אמר.

רוב העובדים שאינם פעילים במהלך העבודה אומרים כי זה בגלל אופי העבודה שלהם. מקוי מעודד מעסיקים להשתמש במועד ה- 13 אפריל כהזדמנות לנסות דרכים חדשות ומהנות לקדם יותר פעילות גופנית.

"מייל צהריים הוא אחת השיטות הפשוטות והפופולריות ביותר לפעילויות יום רווחה והוא מיושם השנה בארגונים רבים", אמר.

המחקר ציין כי בחירות מזון בריא הופכות נפוצות יותר במקומות עבודה, עם אחד מכל ארבעה עובדים שאומרים כי המעסיק שלהם מספק אפשרויות בריאה, לעומת אחד מכל שבעה בשנת 2015.

לדברי דיאטנית באירלנד: "יותר מ -60% מהאנשים באירלנד מסווגים כבעלי משקל עודף. המעסיקים יכולים לעשות את ההבדל – בין אם הם מספקים תיבות פירות טריים בקבלה או חטיפים בריאים בפגישות, ובוחרים בגודל מנה בריא לארוחות".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה