מינויים ושינויים ארגונים במנורה מבטחים

מינויים ושינויים ארגונים במנורה מבטחים

האגף למשאבי ארגון הופך לאגף משאבי אנוש וראש האגף ישודרג לדרגת סמנכ"ל בכיר. מנהל אגף ביטוח חיים מונה למשנה למנכ"ל

שיתוף
מנורה מבטחים - ביטוח פנסיה

חברת הביטוח והפיננסים מנורה מבטחים הודיעה על שורה של מינויים ושינויים מבניים, הכוללים בין היתר את מינויו של משה מורגנשטרן, עד כה מנהל אגף ביטוח חיים – למשנה למנכ"ל.  בנוסף, חמישה חברי הנהלה שנשאו עד כה תואר 'סמנכ"ל', ישודרגו לדרגת 'סמנכ"ל בכיר' ושבעה מנהלים אחרים יישאו מעכשיו בתואר סמנכ"ל.

כמו כן, האגף למשאבי ארגון יחליף את שמו ויקרא מעתה: אגף משאבי אנוש. האגף החדש ימשיך להיות מנוהל על ידי הדס מרגלית, המשתייכת לקבוצת חמשת הסמנכ"לים המועלים לדרגת סמנכ"ל בכיר. עם זאת, תחום הלוגיסטיקה, אשר היה עד כה באחריות משאבי הארגון, יוכפף ישירות למנכ"ל החברה.

על השינויים הודיע מנכ"ל החברה, מוטי רוזן, במכתב רשמי שהופץ בקרב עובדי החברה.

משה מורגנשטרן, המשנה למנכ"ל החדש, הגיע למנורה מבטחים ב-2003 ומאז שימש במגוון תפקידים ניהוליים באגף ביטוח חיים. לפני שנה בדיוק (ב-1.1.2011) מונה למנהל האגף. גם בתפקידו החדש מורגנשטרן ימשיך לנהל את האגף אשר יעבור שינוי מבני. האגף ימשיך לפעול בתחום עסקים ומוצרים, תחום השירות והתפעול ותחום מטה ומחשוב. יחד עם זאת, יוקמו שני תחומים חדשים באגף: תחום שימור לקוחות, אשר יורכב ממחלקת שימור גביה וממחלקת שימור צבירות. תחום חדש נוסף הוא תחום מקצועי, שינוהל על ידי נצחיה רוט, בעלת ניסיון של 30 שנה בביטוח חיים ואשר בשנים האחרונות כיהנה כמנהלת מקצועית בחברה המתחרה – מגדל.

כמו כן, תחום הפרויקטים וטכנולוגיה יועבר מאגף הכספים לאגף ביטוח חיים ויקרא מעכשיו: תחום הסכמים ותפעול.

חברי ההנהלה שיועלו לדרגת סמנכ"ל בכיר בנוסף לסמנכ"ל משאבי אנוש הדס מרגלית, הם אורית קרמר, משה אלקיים, שמעון עיר-שי וירון שחורי.

אגף מערכות מידע, שמנוהל על ידי המשנה למנכ"ל לוי הלוי, עובר גם הוא מתיחת פנים ויפעל בתחומי החיסכון ארוך טווח באגף מערכות מידע, בתחום הביטוח האלמנטארי, ניהול הנכסים, יישומים הארגונים ותחום תפעול. תחום המטה באגף ינוהל על ידי רחלי מנדלביץ, שהצטרפה לאחרונה למנורה מבטחים. כמו כן, בימים הקרובים צפוי להצטרף לחברה גיל טבקמן על מנת להתמנות כמנהל טכנולוגיות (CTO), תפקיד בו שימש בעבר בחברות הביטוח מגדל והפניקס. מוטי רוזן ציין במכתבו כי גיל טבקמן "יסייע למנהל האגף, לוי הלוי, בעיצוב החזון הטכנולוגי וגיבוש ארכיטקטורה טכנולוגית עסקית".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה