שיתוף

טוויטר היא דרך מצוינת למשוך גם מועמדים פעילים וגם פסיביים כאחד בעת תהליך הגיוס. אך עם כל כך הרבה מצייצים וחברות המתחרות על תשומת לב של מחפשי העבודה ורק כמה שניות שיש לכם כדי לייצר רושם, איך תוודאו שלמודעת המשרות הפתוחות שלכם בטוויטר יש השפעה?!.

אם אתם סבורים כי צירוף תמונה בטוויטר עם הכותרת "אנחנו מגייסים" תעשה את העבודה, חשבו שנית. כדי לתפוס את תשומת הלב של מחפשי העבודה בטוויטר, המסר שלכם צריך להיות מרשים, ענייני ומקורי.

גם אם יש לכם מותג חזק חשוב להתאמץ ולייצר מודעת משרות מעניינת, כדי למשוך את קהל המועמדים הפסיביים.

להלן כמה חברות שהצליחו בכך בגדול:

(Boots (@Boots_Jobs

boots

בפרסום החכם של המשרות הפנויות של חברת Boots בטוויטר, אתה מיד יודע מהי המשמעות של הגלולה בחברה השייכת לסקטור התרופות, והציוץ כולל משחק מילים של המונח ‘care’ (טיפול), שהוא מונח חזק במותג המעסיק של החברה.

(Drivr (@drivr

drivr

הציוץ של המשרות הפנויות בחברת Drivr אינו ממוקד כמו זה של חברת Boots. המידע היחיד שזמין באופן מידי הוא שמדובר בסטארט אפ בבריטניה. אך מה שהופך את זה לציוץ טוב הוא שאתה מיד מקבל תחושה של תרבות החברה וש"כיף" בתוך הארגון.
זה סוג של תמונה שלא תמשוך את כולם אבל זו הנקודה, רק אנשים שמתאימים לתרבות יתעניינו.

(EVRYTHING (@EVRYTHNG

everything

בדומה לציוץ של Drivr גם הציוץ של חברת EVRYTHING מדגים מיד את סוג העובדים שהחברה מחפשת ויש את הבונוס הנוסף שמשקף את סביבת העבודה.

(Heathwick (@heathwickUK

heathwick

לא כל המוצרים או השירותים הם מושכי עניין, אבל אם יצרן מסוים רוצה להתבלט מהשאר, הוא יכול להפוך את המוצר לכוכב מסע הפרסום שלו ובטוויטר יש לכך השפעה מאסיבית.
זה רלוונטי במיוחד עבור משרות מכירות, כאשר אנשים בתעשייה מתעניינים במוצר שהם ימכרו וצריכים להיות נלהבים לגביו כדי להיות הטובים ביותר בתפקיד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה