חמישה יעדים מובילים לטיולי הנהלה

חמישה יעדים מובילים לטיולי הנהלה

טיולי גיבוש ותמריץ למנהלים הפכו להיות מונח שגור בשנים האחרונות, במיוחד בארגונים גדולים וחברות מובילות ומוכרות. להלן חמישה יעדים אטרקטיביים בעולם לטיולי תמריץ המציעים חוויה מיוחדת

שיתוף

החל מטיול לארץ אקזוטית, דרך נופש באניית פאר ועד לטיולי ספארי, להלן חמישה מהיעדים הטובים בעולם לטיולי גיבוש ותמריץ, שיעניקו למנהלי החברה חופשה מושקעת במיוחד שלא תישכח.

קייפטאון

קייפטאון מדורגת בעקביות כיעד מוביל לטיולי תמריץ, עם רצועת חוף מדהימה, מלונות חדשים, מסעדות מצוינות המנוהלות ע"י מיטב השפים שזכו בכוכבי מישלן – השף נובו והשף ראובן ריפל. המסעדות מחוברות ע"י טרקלין ובר ולהן נוף הרים מרהיב שנצפה מהשולחן.
המלון הנבחר לנופש תמריץ בקייפטאון הוא One & Only Resort. המלון במיקום מרכזי מה שהופך אותו לנגיש לחוויית הספארי וחיות הבר, כמו גם חווית ארץ היין שקייפטאון מציעה. אחרי הטיולים, וודאי תרצו לנוח, והספא של המלון הממוקם על אי פרטי, יציע עבורכם כל טיפול אפשרי.
את חווית האוכל הטובה ביותר תוכלו לחוות אצל השף ובעלי המסעדה, לוק דייל-רוברטס, שנכתב עליו רבות בעיתונות הממליצה. השף הבריטי לוק רכש את ניסיון הבישול שלו באירופה והשיק מסעדות בכל רחבי אסיה. ורשימת היינות באיכות הגבוהה המוצעת במסעדה, משלימה באופן מושלם את הארוחה.
בנוסף לכך,יש כל כך הרבה דברים שתוכלו לעשות בקייפטאון, החל מברבקיו על החוף לצד תופעה מיוחדת בה הקיאקים צצים מעלה ומפתיעים את התיירים בהסעה לסירות מירוץ שיקחו אותם לסיבוב מהיר במיוחד סביב קציה של אפריקה.

וייטנאם

וייטנאם היא יעד שנחשב לאחרונה לסופר אטרקטיבי ומתאים לטיולי תמריץ. מדינת וייטנאם התברכה בקו חוף מרהיב, הרי אמרלד ירוקים, פארקים לאומיים מרהיבים, ערים מפותחות, תרבות מרתקת והמטבחים מהטובים בעולם.
ההון הקטן אך אלגנטי של וייטנאם, האנוי, שוכן בלב הדלתא של הנהר האדום בצפון המדינה. האנוי היא עיר מעוררת החושים וסוערת במיוחד. תוכלו לבחור באחד מתוך אלפי רוכבי טוסטוסים בעיר, שיקחו אתכם דרך הרחובות אל הרובע העתיק. שם תוכלו לבקר במאוזוליאום של הו צ'י ובבית המקדש היפה לספרות, כדי לחוות את התרבות הווייטנאמית האותנטית.
למרות תחרות עזה מצד יריביו היוקרתיים החדשים, מלון 'סופיטל מטרופול' שומר על הפרופיל המבטיח שלו ככתובת היוקרתית ביותר בהאנוי. עוד בשנת 1901, היה המלון אהוב במיוחד על השחקנים הגדולים ביותר צ'רלי צ'פלין, ג'יין פונדה ואנג'לינה ג'ולי. גם הם לא יכלו לעמוד בפני קסמיו של העולם הישן שמציע המלון עם רצפת עץ שלו, הריהוט תקופתי וקיר הבמבוק המיוחד.
המלון מציע את כל מה שהיית מצפה ממלון 5 כוכבים, החל ממסעדות רבות ומובחרות, ספא וחדר כושר, וצוות עובדים נאמן ומהודר שישרת אתכם בסטייל מחלקה ראשונה.
אם תבחרו בשילוב של אוכל צרפתי ווייטנאמי, 'מאדאם יין' היא המסעדה הממולצת לכך. מדובר במסעדה אותנטית להפליא, שהפופולריות שלה מבוססת על המלצות מפה לאוזן – אם אכלתם שם, תוכלו להמליץ עליה לאחרים. המדריך 'לונלי פלאנט' מתאר את תפריט המסעדה כ: "אוכל רחוב ללא הרחוב" ואי אפשר שלא להסכים עם התיאור. אם אתם בהאנוי, בהחלט כדאי שתבקרו במסעדה.

שיט באניית פאר של רויאל קריביאן

סנורמה

קרוזים באניות פאר הפכו בשנים האחרונות, לטרנד מוביל של חברות המוציאות את המנהלים לשייט גיבוש ותמריץ. חברת סנורמה שירותי תיירות מייצגת את תאגיד השייט העולמי רויאל קריביאן הכולל שלוש חברות – רויאל קריביאן, סלבריטי קרוזס ואזאמרה קלאב קרוזס. כמו כן, החברה מייצגת חברות שייט נוספות מהמוכרות בעולם. החברה מתמחה בין היתר בנופשי חברה וטיולי תמריץ למנהלים על אניות פאר.
לאחרונה השיקה חברת רויאל קריביאן יותר ממיליארד דולר בבניית אניית הנופש החלומית הגדולה בעולם. אניית הפאר Harmony of the SeasSM באורך של כ- 362, ארוכה יותר ממגדל אייפל ומתנשאת לגובה של 18 סיפונים ובכל סיפון שלל חוויות מרהיבות ועוצרות נשימה.
Harmony of the SeasSM בבעלותה של חברת רויאל קריביאן היא אניית הנופש הגדולה והחדשה בעולם. האנייה יועדה להיות עיר שלמה שטה על פני המים והפלגתה הרשמית הראשונה לים התיכון תצא מברצלונה בחודש מאי 2016.
האנייה שיכולה לאכלס 5,479 נוסעים בתפוסה זוגית, ב- 2,747 חדרים, שוקלת לא פחות מ-227,000 טונות, נועדה להפלגות פאר במרחבי הים התיכון ומצטרפת לאחיותיה הבוגרות מסדרת אואזיס של חברת רויאל קריביאן, החברה המציגה כבר מספר שנים את האניות הגדולות והמהפכניות ביותר בעולם. הרמוני המשלבת חדשנות ארכיטקטונית עם טכנולוגיה פורצת דרך, זכתה לתואר האנייה הגדולה יותר בעולם. והיא מתאימה בהחלט לנופשי תמריץ למנהלי חברות וארגונים גדולים.
על האנייה עומדים לרשות הנוסעים 2,394 אנשי בשבע השכונות של האנייה. האנייה מתוכננת על פי קונספט עיצוב מהפכני המבוסס על חלוקה של האנייה ל-7 שכונות, שכל אחת מהן מייצגת נושא. לדוגמא: אזור Central Park על שם הפארק המפורסם בעיר מנהטן, עם שמיים פתוחים, צמחייה, גנים המשרים אווירה טרופית קסומה, טיילת, מסעדות, בתי קפה, בארים וחנויות.
אזור Boardwalk הפתוח גם הוא מתחת לשמיים, הוא מרכז בילוי הכולל קרוסלה "כמו פעם" לילדים, קירות טיפוס ומתקני שעשועים נוספים, וגולת הכותרת – תיאטרון ענק מתחת לכיפת השמיים בו מתקיימים מופעי אקרובטיקת מים.
הנוסעים שיבינו ברגע שיעלו על האנייה, שהגיעו למעשה לעיר של ממש, יוכלו לבחור להתחיל את הטיול בעיר השטה ברחבת המדרחוב דרך מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות, או לקפוץ לפאב החדשני, בו שני רובוטיםיכינו עבורם משקאות מפנקים.
בהמשך המסלול האורחים יוזמנו לחוות ריגושים מסוג חדש, החל מאתגרי הקזינו רויאל בסטייל לאס ווגאס, ועד לפינוקי גוף ונפש במועדון הספא היוקרתי המציע בין היתר גם טיפולי יופי.

ברזיל

ברזיל הפכה פופולרית במיוחד מאז אירוח גביע העולם בשנת 2014, אך גם לפני כן היא נחשבה ליעד מצוין לטיולי תמריץ בעודה מדינה מגוונת ועשירה מבחינה תרבותית ומבחינת האטרקציות המגוונות שהיא מציעה. בברזיל תוכלו למצוא כל מה שאתם מחפשים בטיול תמריץ – החל מחופים שטופי שמש, דרך ביקור בערים היסטוריות ועד למרכזים עירוניים הומים בשיאו של הקיץ החם.
ההון של ברזיל, ריו דה ז'נרו, הוא אחד מיעדי תמריץ המרגשים ביותר בעולם מכמה וכמה סיבות. ראשית זוהי עיר יפה ביותר עם קו חוף שלה דרמטי, הרים מרהיבים וחופים מפורסמים. העיר אקזוטית, מרגשת, פועמת וצבעונית – המפעילה את כל החושים. יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות, כך שלא תישארו חסרי מעש לרגע.
המלון שנחשב הטוב ביותר לטיולי תמריץ בריו הוא מלון Belmond Copacobana Palace – זהו ארמון Cococobana שהתפרסם בזכות השיר של בארי מנילו. המלון 5 כוכבים, נמצא ממש על חוף Copacobana, ומחזיק בהיסטוריה נפלאה ועשירת מבקרים מפורסמים. מאז שנת 1923 המלון עומד בסגנון ארט דקו ומציע את כל מה שתחלמו עליו: בריכות, ספא, מגרש טניס, חדר כושר, בוטיקים ומבחר של ברים ומסעדות.
מסעדת אפראזיבל במחוז סנטה תרזה, היא מסעדה חיצונית יפהפייה, המתאימה במיוחד לקבוצות בלעדיות ולסעודות פרטיות. היא שוכנת בתוך גנים מדורגים על צלע הר תלול, עם נוף נפלא ומציעה מאכלים מסורתיים. מומלץ לנסות את תבשיל הדגים הטריים.
האם: ישו הגואל בזריחה
תוכלו לקחת סיורים לקבוצות הכוללים מסע ברכבל עד לראש לואף, אל פסל ישו הגואל. לצפות בפסל ישו הגואל בזריחה, היא חוויה מדהימה שלא רצוי לוותר עליה והיא אינה זמינה לכולם, כך שתוכלו לחזור מהטיול עם חוויה מיוחדת שאינה שגרתית שתישמר אתכם לתמיד.

מחנה הפילים תאילנד

מה יותר מרתק מטיול תמריץ במחנה פילים, כשהמנהלים כולם רכובים על פילים ויוצאים לשלל הרפתקאות חדשות בשטח?
מחנה הפילים Anantara Golden Triangle בתאילנד יאפשר לכם להרגיש חלק מהטבע הפראי, בדגש על נופים ירוקי ומרהיבים, עצים המדגדגים את השמיים ושקיעות שנמתחות עד אינסוף, כאשר בכל אלו תצפו בעודכם רכובים על גבו של פיל מקומי.
המחנה מציע חוויה מיוחדת שכולה בתחום הפילים. במחנה תזכו להיות "מהוטים" (מובילי פילים) למשך השהייה. תתחילו בניווט הפיל עם הזריחה, בכניסה לג'ונגלים של תאילנד, השתובבות עם הפילים בעת טבילתם בנהר ומסע על גבם שיעבור דרך יערות מקומיים ושדות של אור ושמש.
מחנה הפילים נוסד בשנת 2003 והפך למקום אטרקטיבי ומיוחד במינו המציע הרפתקה מסוג אחר – החיבור הבסיסי לטבע ולבעלי החיים הגדולים החיים בו. במחנה חיים ב- 25 פילים וכ- 60 תאילנדים המפעילים אותו.
המהוט ילמד אתכם כמה מתוך 70 הפקודות בהן הוא מנחה את הפיל, המתקיימות באמצעות סוגים שונים של מגע מאחורי אוזנו. במחנה תתנסו בפקודות הללו, תצפו בבדיקות הווטרינריות הנערכות לפילים ותסייעו בהאכלה וברחצתם.
הלינה היא באתרי נופש וספא סביב המחנה, כך שאין צורך להרחיק מהמקום. החוויה נמשכת 6 ימים בהם גם מתקיימים מסעות שקיעה המשלבים מתאבנים וקוקטיילים להנאת המטיילים. את ארוחת הערב הפרטית תזכו לאכול במתחם התינוקות, בו חיים הפילונים הצעירים. 

לקבלת מידע נוסף על טיולי תמריץ – כאן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה