חדש מ- SmashFly Technology תוכנה לניהול תקציב הגיוס

חדש מ- SmashFly Technology תוכנה לניהול תקציב הגיוס

SmashFly Technology השיקה פלטפורמה חדשה לפריסת תקציב הגיוס ובקרה עליו, תוך שימוש בכלים ייחודיים למדידה וניתוח

שיתוף
ניהול משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש

SmashFly Technology, המייצרת פתרונות טכנולוגיים לניהול משאבי אנוש, משיקה את הפורמט החדש WildFire Analytics – כלי המאפשר למגייסים לקבל תמונה רחבה על ערוצי הגיוס ותקציב הגיוס שלהם.

בדומה לתוכנות מדידת מדיה, בהן משתמשים בעלי מקצועות מתחום הפרסום, כדי למדוד הצלחת מערך פרסומי (דוגמת באנר), תוכנת המדידה מספקת למנהלי הגיוס דוחות עדכניים על כמות החשיפה של כל מודעת הדרושים בכל פלטפורמה אינטרנטית (אתרי דרושים, מדיה חברתית, תפוצת ניוזלטר, אתר חברה ועוד). הממשק אף מציג נתונים של אחוזי המרה conversion rates.

בשימוש בתוכנת המעקב החדשה, יכול כעת מנהל הגיוס ללמוד על התנהגות הגולשים/מועמדים ולהסיק מסקנות אופרטיביות לעתיד. כך לדוגמה יכול מנהל משאבי אנוש ללמוד באילו אתרים גולשים מועמדים לתפקידים טכנולוגיים ובאילו אתרים גולשים מועמדים למקצועות שירות או מכירות. נתונים נוספים שאפשר להפיק משימוש בתוכנה הם: טווחי הזמנים הממוצעים של כל מודעה, ניתוח המדיה על פי איכות קורות החיים שנשלחים דרכה, אלו מדיות מצדיקות את ההשקה ביחסי עלות תועלת (כלומר היחס בין עלות שטח הפרסום לתוצאות בפועל) ועוד.

כפי שמנהלי פרסום נדרשים לתת דין וחשבון הן לממונים עליהם במשרד והן ללקוחות הקצה (המפרסמים), כך יאלצו בקרוב מנהלי גיוסים בארגונים להציג בפני ההנהלה דוחות תקציב מפורטים, תוך דגש על ניתוח מגמות ומסקנות אופרטיביות. בעידן ה-HR Analytics, השם במרכז השיח את הצורך של משאבי אנוש בנתונים כמותיים, איכותיים ועדכניים, SmashFly Technology מאפשרת למנהלי משאבי אנוש בארגונים ומנהלי חברות השמה וכוח אדם לעקוב אחר תקציב הגיוס (שמסתכם באלפי דולרים בשנה), בצורה מושכלת, תוך מחויבות לפעול בתקציב גיוס נמוך אך בעיקר – תוך מחויבות לנהל תהליך גיוס חכם ויעיל.

"באמצעות פלטפורמת WildFire החדשה, אנו מעניקים למנהלי גיוס את הכלי החשוב ביותר לקבלת החלטות מושכלות בכל הנוגע לפריסת תקציב הגיוס וניהולו", אמר מייסד ומנכ"ל SmashFly Technology, מייק הנסי, לרגל השקת הממשק "אני נרגש להציע למנהלי משאבי אנוש כלי חדשני, חכם וידידותי למשתמש, בעל חשיבות עצומה למחלקת משאבי אנוש. זהו כלי שלא רק ישרת אותם אלא ישנה את תפיסתם ביחס לניהול נכון של תקציב הגיוס. הכלים שאנו מספקים נועדו להפוך את מערך הגיוס למושכל יותר, מתקדם יותר ולכן – אפקטיבי יותר."

HRus עורכת את הכנס הראשון מסוגו בארץ בנושא טכנולוגיית משאבי אנוש בשיתוף עם חברת אנשים ומחשבים ב-2 במאי 2012 במלון שרתון ת"א – בואו ללמוד עוד על נושא זה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה