וועדת היגוי להסמכת רכזות גיוס

וועדת היגוי להסמכת רכזות גיוס

HRus מוביל מהלך להסמכת רכזות גיוס, שבסיומו תהיה מערכת מסודרת של בחינה, הסמכה והתעדה, של מקצועיות רכזות הגיוס. בעלי ניסיון וותק בתחום הגיוס מוזמנים להצטרף!

שיתוף
הסמכה למקצועות הגיוס

עולם הגיוס התפתח והשתכלל מאד בשנים האחרונות, כתוצאה מהעלאת הדרישות והמיקוד של הארגונים הקולטים מחד, והתגברות התחרות על מקורות גיוס מאידך.

הקושי בגיוס נכון ואיכותי, מהווה אתגר משמעותי גם למנהלות הגיוס בארגונים, וגם לחברות ההשמה.

בניגוד לעולם משאבי האנוש, שבו יש מערכת הכשרות מסודרת, עד לרמה של תואר שני באקדמיה, עולם הגיוס נותר מאחור, גם בהיבט של היצע ההכשרות הקיימות בשוק (קיימים קורסים אך לא תואר אקדמי), וגם בהיבט של ההתעדה הפורמאלית של הרכזות עצמן, או המועמדות לתפקידי רכזות.

בבואנו להחליט האם לקלוט מועמדת לתפקיד רכזת גיוס, אנו רואים את קורות החיים שלה ואת ניסיונה, מתרשמים ממנה בראיון ומבקשים המלצות – אולם אין תהליך הסמכה פורמאלי שיכול להוות גורם תומך החלטה.

לאור זאת, חברת HRus החליטה להוביל מהלך להסמכת רכזות גיוס, שבסיומו תהיה מערכת מסודרת של בחינה, הסמכה והתעדה, של מקצועיות רכזות הגיוס.

החזון של HRus הוא שתהיה מערכת אובייקטיבית מקצועית של הסמכת רכזות גיוס, ברמה שבאמת תעיד על מקצועיותה של הרכזת.

המדד להצלחת מימוש חזון זה יהיה בכך שכל גופי הגיוס הגדולים, גם בארגונים וגם בחברות ההשמה, יציבו את ההסמה כתנאי סף לקליטת רכזות גיוס.

וועדת ההיגוי המקצועית של מערכת ההסמכה למקצועות הגיוס

למהלך זה שותפים, ברמה המקצועית, אנשי אקדמיה העוסקים בתחום, מנהלות גיוס וותיקות, מנכ"לי חברות העוסקות בגיוס, גופי הדרכה של רכזות גיוס ועוד.

כל אלו מהווים את וועדת ההיגוי המקצועית של מערכת ההסמכה של HRus.

לקראת תחילת הפעילות של הוועדה, אנו מזמינים מנהלי ומנהלות גיוס להצטרף לוועדה ולהשפיע על הדרך שבה יתנהל תהליך ההסמכה.

תפקיד וועדת ההיגוי הוא לגבש ולאשר את פורמט ההסמכה, וכן את המבחנים הספציפיים שבאמצעותם תתבצע ההסמכה בפועל.

היקף המאמץ הנדרש מוועדת ההיגוי אינו רב, מדובר במספר פגישות ראשוניות לגיבוש הפורמט, בתדירות של אחת לשלושה ארבעה שבועות, ולאחר מכן 3-4 מפגשים בשנה, להתמודדות עם שאלות ובעיות שיצופו תוך כדי. כל המפגשים ייערכו בשעות אחר הצהרים במרכז הארץ.

חברת HRus תיתן ביטוי רב לכל התהליך הזה, גם בפורטל וגם בכנס הגיוס השנתי.

בנוסף לכך רשימת המוסמכות תפורסם בפורטל, כך שהמוסמכות יקבלו ביטוי פומבי לעמידתן בתנאי ההסמכה.

אנו מזמינים מנהלי/ות גיוס בעלי וותק ידע ונסיון, המעונינים להצטרף, לתרום ולהשפיע, וכן אנשי אקדמיה העוסקים בתחום, להגיש מועמדות להצטרף לוועדה.

בראייתנו, הגורם המרכזי להצלחת התהליך, הוא גיבוש ההסמכה כך שתשקף רמה מקצועית אמיתית, וששוק העבודה בעולם הגיוס ייתן העדפה משמעותית למוסמכות, ואנו מאמינים שנעמוד בכך.

להגשת מועמדות להשתתפות בועדה יש למלא את הפרטים בטופס הבא וללחוץ על הכפתור בסופו לשליחתם:

[[ טופס מוטמע]]



* הפנייה הינה לגברים ונשים כאחד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. קהילתנו מורכבת מרוב של 80 % נשים. על פי האקדמיה ללשון הפנייה צריכה להעשות על פי רוב הקהל ולא לפי יחס של 1 ל51 כפי שהיה נהוג בעבר, לפיכך פניות לקהילה נעשות בלשון נקבה.

השאר תגובה