העולם פונה לצעירים – שיווק מקום העבודה שלכם לדור המילניום

העולם פונה לצעירים – שיווק מקום העבודה שלכם לדור המילניום

בניית מותג אינה דבר של מה בכך ולרב היא מורכבת ונבנית בהדרגה, אך כשפונים לעולם הצעיר כגון לגיוס עובדים בני דור המילניום, דווקא שם הפשטות היא זו שהופכת את המותג להצלחה

שיתוף

מיתוג צעיר

צרכני דור המילניום גדלו בסביבה שונה משלכם, ושונה מאוד מזה של הדורות הקודמים. יש להם דרך ברורה ובלתי מתפשרת לראיית העולם, אשר מעצבת את הרגלי הצריכה וסגנון החיים שלהם.

אם נסתכל על כוח הקניה של בני דור המילניום, הם נאמדים בשווי רכישות בסכומים של כ- 600 מיליארד דולר בכל שנה בארצות הברית.

המותגים המשווקים הפנימו את הנתונים הללו וממתגים את המוצרים והשירותים שלהם במיתוג מכוון מילניום, כשהדגש הוא על קלילות, פשטות ועניין.

גם מנהלי משאבי אנוש המשווקים את מותג החברה והמשרות הפתוחות שלהם, מאמצים בהדרגה את הגישה השיווקית הזו.

להלן כמה מעקרונותיה:

Keep it simple

שמור את זה פשוט. אנשים עשויים לחשוב כי הדור הצעיר מחפש מותגים צועקים, בולטים ורועשים, אך מחקרים מראים כי עומס יתר של גירויים מנטליים ופסיכולוגיים, משתק אנשים או בולם אותם מלקבל החלטות.
כשאתה המום מעודף אפשרויות, צבעוניות ורעש אתה עשוי להיכבות. לכן על מיתוג החברה להיות בולט ומעניין במידה הנכונה: יצירתי אך לא פסיכודלי, מרגש אך לא רגשני מעבר למידה, וכמובן מיתוג איכותי, מתקדם, חדשני ומעניין.

ערך חברתי וסביבתי

הדור הצעיר מחפש מוצרים בעלי ערך אותנטי. חברות אשר ידועות בתכניות תרומה לקהילה או בייצור מוצרים בעלי ערך סביבתי אקולוגי, ימשכו הרבה יותר את בני דור המילניום, מאשר חברות שאין להן נגיעה לעניין. מותר ואף רצוי להדגיש במותג החברה את הערך החברתי/סביבתי שמקום העבודה מספק עבור העובדים שלו ואת תחושת האחווה והגיבוש אצל העובדים.

ייחודיות

הדור הצעיר רוצה להשתייך למשהו ייחודי, משהו שיספק לו חוויה מעשירה ושהוא יוכל לספר עליו לחבריו ובני משפחתו ממקום חדשני ובעל ערך.
חברות העוסקות בחדשנות ומטמיעות את תחום החדשנות בקרב עובדיהן, הן חברות שמושכות מאוד את דני דור המילניום, ועל כן יש לשווק זאת בצורה יעילה במותג החברה. ייחודיות יכולה להתבטא בפיתוח מוצר או שירות חדשני שאין שני לו, או בתכניות חברתיות ואקולוגיות שמייצרות ערכים ייחודיים ומוערכים.

כייף

עובדים צעירים מעוניינים לעבוד במקום עבודה מהנה וכייפי. משרדים מאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת, פינות ישיבה מגניבות להפסקות הקפה, הטבות ותמריצים לעובדים שמתאימים לצעירים, ימי פנאי ופעילויות משותפות לעובדים, ערבי גיבוש, ועוד. ככל שהכיף נוכח בסביבת העבודה שלכם, כך ראוי למתגו ולשווקו החוצה לעיניהם של בני דור המילניום.

שקיפות

דור המילניום שם דגש על שקיפות באופן משמעותי. מדיניות של שקיפות בחברה היא ערך מוסף שכדאי מאוד לשווק באמצעות המיתוג. שקיפות בחברה מתבטאת בהצגת הדו"חות הכספיים של עם כלל העובדים, שיתוף הרעיונות העסקיים ועידוד העובדים להצטרף ולהעלות רעיונות אף הם לשיפור ולקידום. מדיניות של שקיפות ניתנת למיתוג בצורה טובה מאוד, כאשר סיסמאות קופירייטינג בנושא מצטרפות למודעת הדרושים ולאתר החברה ומבטאות את השיתוף והמעורבות של העובדים מצד ההנהלה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה