ארגון העיתונאים החדש ייצג גם את עובדי "מוטו תקשורת"

ארגון העיתונאים החדש ייצג גם את עובדי "מוטו תקשורת"

השבוע נשלח למערכת המו"ל מכתב מארגון העיתונאים החדש, המודיע על ההתאגדות ומאשר את היותו של הארגון כגוף המייצג את העובדים

שיתוף

ועדים אחר הגשם. כתבים, צלמים וגרפיקאים במגזינים מבית המו"ל מוטו תקשורת הצטרפו לעגלה הדוהרת של עובדי המדיה המקומית והקימו גם הם ועד עובדים משלהם.

נכון לעכשיו, מדובר בוועד עובדים זמני. השבוע נשלח למערכת מוטו תקשורת מכתב מארגון העיתונאים החדש, המודיע על ההתאגדות ומאשר את היותו של הארגון כגוף המייצג את העובדים.

חברי וועד הפעולה הזמני ב "מוטו תקשורת" הפיצו היום מכתב לעובדים, בו כתבו בין היתר:             

"היום גם אנחנו, עובדי מערכת מוטו תקשורת, מצטרפים לרשימה המכובדת. אנחנו שמחים להיות אלה שמבשרים על חזרה לעבודה המאורגנת של שוק התקשורת בארץ, ומאמינים שיש בצעד הזה פוטנציאל גדול לשיפור במעמד המקצוע ובתנאיהם של העובדים בו".

עוד נכתב כי "ההודעה באה מתוך רצון אמיתי ליצור דיאלוג פורה עם ההנהלה ולהיות שותפים לתהליכים המתרחשים בחברה. אנו מאמינים ששיתוף פעולה מעין זה יצעיד אותה למקומות חדשים".

העורך הראשי של הקבוצה, אמיר שוורץ, אמר השבוע לאתר וואלה! ברנז'ה כי הוא "בטוח שיהיה שיתוף פעולה מלא, וזה רק יתרום לעבודת המערכת המצוינת של 'מוטו תקשורת'. אנחנו מברכים על כל דבר שיכול לשפר את תחושת ההזדהות של העובדים עם הארגון. מדובר בצעד מבורך ואנו נפעל בשיתוף פעולה מלא עם הוועד".

לפני כמה ימים בוצע מהלך דומה גם בקרב עובדי הרדיו הדתי קול חי, לראשונה בכלי תקשורת חרדי.

 

1,300 חברים בארגון

מוטו תקשורת היא רשת מגזינים גדולה בישראל המוציאה לאור בין היתר את המגזינים "מסע אחר"; "דרך האוכל"; "הורים וילדים"; "גליליאו"; "גליליאו צעיר"; "מוטו" ו"נישה".

בארגון העיתונאים חברים למעלה מ 1,300 עיתונאים. עד כה הוקמו ועדים במערכות הבאות: חדשות 2, חדשות 10, גלובס, מעריב, בארבע מתוך חמש החברות המפיקות את מהדורות החדשות המקומיות בכבלים, רדיו קול חי כאמור וכן במגזין התל-אביבי טיים אאוט.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה