חיים בסרט? זה הזמן להפוך את זה ליתרון

חיים בסרט? זה הזמן להפוך את זה ליתרון

חברת מוVיקס פיתחה ומשווקת טכנולוגיה חכמה לצפייה בתוכן במרחב הציבורי על פי דרישה ומכמה מסכים במקביל, כשכל צופה בוחר את התוכן המועדף עליו

שיתוף
חברת מוVיקס

חברת מוVיקס

הבשורה לארגונים: הטכנולוגיה מספקת תמיכה לאיזון בין חיי העבודה והבית

העובדים שלכם חובבי סרטי קולנוע או כדורגל? הם מעדיפים לרקוד לצלילי מוזיקת טראנס או לרקוד טנגו? חברות וארגונים רבים נתקלים בקושי כאשר עליהם לבחור בתכנים מועדפים לערבי חברה, למסיבה השנתית ואפילו להעברת מצגת. הבשורה היא: מהיום לא צריך יותר לבחור.

חברת הסטארט אפ הישראלית מוVיקס פתחה טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת ובאמצעות פלטפורמת Cinema Anywhere מאפשרת לצפות בתכנים שונים ממספר מסכים בו זמנית, כאשר כל צופה בוחר את התכנים בו ירצה לצפות ומקבל את האודיו ישירות למכשיר הנייד שלו. מדובר במהפכה של ממש בעולם התוכן הטלוויזיוני, כאשר מוVיקס ממציאה מחדש את חווית הצפייה.

טכנולוגיית מוVיקס לחוויית צפייה מושלמתטכנולוגיית מוVיקס לחוויית צפייה מושלמת

נתאי ברזם, מנכ"ל חברת מוVיקס, אומר: "כשחברה רוצה לארגן ערב גיבוש ניתן לפרוש ברחבה מספר מסכים על פי בחירת החברה, ולהקרין בכל אחד מהם תוכן שונה וייעודי לקהלי היעד. כל צופה מאזין לאודיו דרך האוזניות במכשיר הנייד שלו, ובוחר לעצמו באיזה מסך לצפות".

"כנ"ל לגבי מסיבות בחברה. ישנם אנשים שמעדיפים לרקוד לצלילי מוסיקה מסוימת ואחרים מתחברים לסגנון אחר. כל אחד מהרוקדים יכול לבחור לאיזה מסך קליפים להתחבר ואיזו מוזיקה לשמוע".

נתאי ברזם מנהל את חברת מוVיקס, אותה הקים היזם אלון כהן שעמד מאחורי חברת סייברארק והיה מנכ״ל ויו"ר החברה שנים רבות.

מה היתרון בכך שכל המסכים נמצאים באותו מקום אך משדרים תוכן שונה?

"היתרון הוא שכל העובדים בחברה נמצאים יחד, באותה רחבה או חלל, ואינם מופרדים לחדרים שונים כדי לצפות בתוכן שונה.

החוויה היא משותפת ומגבשת ובכל זאת אף אחד לא צריך להתפשר על התכנים שהוא אוהב. בנוסף לכך, יש יתרון באפשרות להחליף מסך ולעבור לתוכן אחר על פי בחירה. אם לדוגמה אתה בקטע תוכן שאינך מעוניין לצפות בו או שכבר ראית, תוכל לעבור מסך ולחזור לאחר מכן למסך הקודם. גם כשמעבירים מצגות או הדרכות לעובדים, העובדים יכולים לבחור ולדלג על קטעים שהם כבר מכירים במעבר ממסך למסך".

כיצד הטכנולוגיה עובדת?

"באמצעות הטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו (ורשמנו פטנט), כל מרחב (חיצוני או פנימי), יכול להיות מחולק למספר אזורי צפייה ולהפוך למתחם קולנוע חכם (Cineplex) המסוגל לשדר במקביל מספר ערוצי תוכן (סרטים, סדרות, אירועי ספורט, הופעות, הרצאות, חומרי לימוד וכו') באיכות הגבוהה ביותר ובאופן מהנה וחוויתי.

כל צופה מתחבר עם הסמארטפון, מפנה את מבטו למסך עם התוכן שמעניין אותו ומקשיב עם האוזניות שלו. אם הוא רוצה להחליף שפה, להנמיך או להגביר את הווליום, אין שום בעיה. השליטה בכל אלו באפליקציה בסמארטפון, ואיכות הצפייה מושלמת, עם סאונד מקצועי ומבלי להפריע לסביבה.

באמצעות אפליקציית מוVיקס הצופים לא רק יכולים לשלוט בחוויה האישית שלהם בזמן הצפייה, הם יכולים גם להזמין כרטיסים ולשתף אותם עם חבריהם, לקבל הודעות על אירועים קרובים, ולהזמין שתייה ואוכל בלחיצת כפתור".

טכנולוגיית מוVיקסטכנולוגיית מוVיקס

כיצד הטכנולוגיה הזו תורמת לאיזון בין חיי העבודה והבית?

"ארגונים רבים עוסקים בנושא האיזון המיוחל בין העבודה והבית, של עובדיהם. העובדים עובדים שעות ארוכות, לעתים נוסעים לחו"ל מטעם העבודה ולא תמיד מספיקים להקדיש די זמן למשפחות. באמצעות הטכנולוגיה של מוVיקס אפשר לקיים מפגשי עובדים עם בני משפחותיהם אפילו אחת לשבוע במתחם החברה, ולהקרין תכנים שונים לילדים, לאמהות, לעובדים וכן הלאה. האפשרות לשבת עם הילדים יחד ולצפות ביחד או כל אחד בתוכן שונה, היא מרגשת ומחברת".

ויש לכם מתחם צפייה משלכם?

"בהחלט. "המעבדה" החיה והמשודרגת שלנו היא למעשה מתחם הכולל 14 חללי צפייה מעוצבים בגדלים שונים, לאונצ' קבלת פנים, בר ומטבח עם תפריט עשיר ומפנק. בכל חלל יש אפשרות להקרין תוכן אחר וכל צופה יכול לבוחר את התוכן, מועד ההקרנה ולשלוט באיכות החוויה האישית שלו. חברות רבות מזמינות דרכנו אירועי צפייה לעובדי החברה, וצופים יחד במתחם שלנו. המתחם מתאים לאירועי חברה (FUN)- יום כיף, גיבוש, ערב צוות, אירוע לקוחות, הרמת כוסית, וכד', וכן לאירועים עסקיים (WORK) – להשקת מוצר חדש, לישיבת אסטרטגיה, שולחן עגול, האקתון, ועוד. מוVיקס מאפשרת פלטפורמת חוויה ולמידה חדשה ומלהיבה לקבוצות ויחידים במתחם וכן במשרדים שלהם".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה