שיתוף

אחרי שלוש שנים מוצלחות בהן קיימה חברת KLA ממגדל העמק קייטנות לילדי העובדים, אף ילד כבר לא מוכן לוותר על הקייטנה של KLA. כמו בשנים קודמות, גם השנה מעניקה הקייטנה פתרון לילדים ממגוון גדול של גילאים.

חברת KLA מפתחת ומייצרת מערכות בתחום האלקטרוניקה. הקייטנה שהיא מקיימת זה שלוש שנים ברציפות, מעניקה מענה לילדים מגן חובה ועד כיתה ח'.

בקייטנה השנה משתתפים יותר מ-180 ילדים

בנוסף, גם ילדי העובדים הבוגרים יותר מוזמנים להשתלב כעוזרי מדריך בתשלום, בתנאי שהם מחזיקים בתעודת מדריך.

השנה משתתפים בקייטנה של חברת KLA יותר מ- 180 ילדים, והם מחולקים לשתי שכבות גיל:

1 צעירים בגילאי 5 – 8.

2 בוגרים בגילאי 9 – 11.

כל הילדים מגיעים בבוקר עם הוריהם לעבודה, בהסעות של KLA או באופן עצמאי. הם מתכנסים לארוחת בוקר מזינה בחדר האוכל, ופוגשים את המדריכים. לאחר מכן הם עולים על האוטובוס ליום של כייף והרפתקאות חדשות.

השכבה הצעירה מבלה בשבוע הקייטנה במגוון מקומות כמו למשל, שביל התפוזים, מתחם הדוב הלבן, קרקס חקלאי ועוד. בנוסף, הם נהנים מיצירות בחול, מופעי תיאטרון ועוד.

השכבה הבוגרת מגיעה עד הספארי ברמת גן, מבקרת בפארק אקסטרים נינג'ה בעמק חפר, באקווה פארק ועוד.

לקראת השעה 16:00 שבים האוטובוסים אל משרדי KLA לקינוח צונן בחדר האוכל ובשעה 16:30 ההורים באים לאסוף אותם.

על ההפקה אחראית חברת חוויה, עימה צועדת KLA כבר מספר שנים, בכל הפקות הענק.

"אין זה עניין של מה בכך לתכנן ולהוציא לפועל קייטנה כזאת", אומרת ויקי פלטניק, מנהלת משאבי אנוש ב- KLA.

"מדובר בתהליך הכרוך באישור של משרד החינוך, בגיבוש צוות הדרכה עם תעודת הוראה, בקבלת אישורי הורים, בהצהרות בריאות ובבניית תיק ניהול קייטנה מסודר.

"יש צורך בעבודה די מורכבת ומרובת אחריות, לכל הדעות. למרות הכול, חשוב לנו להשקיע בעובדים שלנו ובבני משפחותיהם ואנחנו עושים את כל המאמצים הנדרשים לכך".

גם ילדי המועדונית ממגדל העמק מצטרפים לקייטנת KLA – ללא עלות

פלטניק מוסיפה, כי "הערך המוסף שלנו גדול שבעתיים, שכן זה שנתיים משתתפים בקייטנה גם 12 ילדים נוספים, מכיתות א' עד ו', ממועדונית במגדל העמק.

הילדים מגיעים לקייטנה של KLA בליווי המדריכים שלהם, ומשתלבים בכל הפעילויות, ללא עלות כמובן. הערך לכל הילדים, האורחים וילדי העובדים שלנו – הוא עצום".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה