HRexpo2016 – פורום סמנכ"לי משאבי אנוש

HRexpo2016 – פורום סמנכ"לי משאבי אנוש

פורום סמנכלי משאבי אנוש

פורום סמנכ"לי משאבי אנוש הינו כנס ייחודי המיועד ללמידה ודיונים עבור הדרג הבכיר של עולם משאבי האנוש בישראל!

הכנס מיועד לסמנכ"לי משאבי אנוש בלבד, הן ברמת הקהל, והן ברמת המשתתפים בפאנלים ובשולחנות העגולים!

והפעם תכננו לכם כנס מיוחד אשר מתמקד בדו-שיח ולמידת עמיתים – כמו שלא נראה קודם!

הפורום מתכנס בפעם השלישית והפעם בחרנו בשלושה נושאים שלא רק צריכים להיות חשובים לכם כסמנכ"לי משאבי אנוש אלא גם יכולים לשמש ליצירת קפיצת המדרגה הבאה של הארגון!

והנושאים הם:

  1. יצירתיות חברתית בתוך מערכת ארגונית
      
  2. מינוף משברים להזדמנויות 
      
  3. תכנון מחדש של מחלקת משאבי האנוש והתאמתה לעידן העבודה הנוכחי
כל נושא יוצג וינוהל במסגרת סדנה בכנס אשר תכלול הרצאה מקדימה ותלווה בפאנל/ עבודה בשולחנות עגולים במטרה לתת פתרונות מעשיים, ליום שאחרי, תוך שימוש בידע, ניסיון ושיתוף עמיתים.
 
נותני חסות לאירוע:
נותני חסות לאירוע משאבי אנוש
סנורמה
   
להרשמה ומידע נוסף
יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:
 
[adrotate banner="268"]
 
במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il
 

   עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
   ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)" 
   ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
   ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!


יצירתיות חברתית בתוך מערכת ארגונית:

הקושי: אחד הקשיים הגדולים שבהם נתקלים ארגונים הוא היעדר יצירתיות מצד העובדים. יצירתיות שאם וכאשר תמומש יכולה להצעיד את הארגון קדימה.

האתגר: כיצד יכול/ה סמנכ"ל/ית משאבי אנוש לעודד יזמות בארגונים מצד כלל העובדים בביצוע עבודתם ומעבר לה, בתמיכה ושיפור העבודה/ השירותים/ המוצרים של הארגון.

הפתרון: בחלק הראשון של הכנס (09:00-11:00) נדון בדרכים בהן יכולים סמנכ"לי משאבי אנוש לעודד ולהגביר את היצירתיות של העובדים בארגון. הנושא יוצג ויסקר ע"י ד"ר גדי רביד בהרצאת מבוא ואז ינוהל דיון פתוח במסגרת פאנל משתתפים אשר יציגו כיצד הדבר בוצע בארגונם תוך מענה לשאלות הקהל.


מינוף משברים להזדמנויות:

הקושי: כל ארגון נתקל במשברים מסוגים שונים, לרוב ניהול המשברים אינו נמצא על שולחנו של סמנכ"ל משאבי האנוש, אך הפתרון למשבר עובר פעמים רבות דרך ההון האנושי של החברה.

האתגר: כיצד יכול/ה סמנכ"ל/ית משאבי האנוש למנף משברים מסוגים שונים (פנימיים / חיצוניים, חריפים / כרוניים…) ולייצר באמצעותם הזדמנויות לארגון בכלל ולמחלקת משאבי האנוש בפרט.

הפתרון: את החלק השני של הכנס (11:40-13:00) נפתח בהרצאתה של צמרת פירסט, יזמת דינאמית ועוצמתית, דוברת TEDx ו- TEDMED ומרצה מבוקשת ברחבי העולם: "כשניצוץ החדשנות פוגש את המציאות" אשר בו יחשפו המשתתפים לאתגר שעמד בפני צמרת  (משבר האיידס באפריקה) וכיצד היא הפכה אותו ממשבר להזדמנות (הצלתם של מיליוני אנשים ושיפור חייהם). לאחר הרצאתה נקיים דיון שבו המשתתפים ילמדו כיצד יכול סמנכ"ל/ית משאבי האנוש להפוך משברים שונים להזדמנויות עבור הארגון ובכך להעצים את אגף משאבי האנוש במסגרות הארגוניות השונות.


תכנון מחדש של מחלקת משאבי האנוש והתאמתה לעידן העבודה הנוכחי:

הקושי: במרבית הארגונים ישנו קושי מהותי במיצוי הפוטנציאל של אגף משאבי האנוש וכפועל יוצא המטלות השוטפות מקבלות עדיפות על מימוש היעדים הארגוניים האסטרטגים לטווח הארוך.

האתגר: כיצד יכול/ה סמנכ"ל/ית משאבי האנוש לחלק את המטלות ולתכנן מחדש את חלוקת העבודה בין אנשי האגף כך שכלל המטלות והיעדים הארגוניים יגיעו לידי מיצוי.

הפתרון: בחלק השלישי של הכנס (14:00-15:10) תנהל ד"ר שלי גורדון, סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת אלביט מערכות, מושב אשר בו היא תציג את ההבדל בין ניהול משאבי אנוש אסטרטגי לניהול משאבי אנוש תפעולי, וכיצד ממצים באופן מיטבי את הפוטנציאל של אגף משאבי האנוש על מנת לעמוד בכל המטלות של האגף מחד, ומימוש היעדים האסטרטגיים מאידך. בהרצאתה תראה שלי כיצד הגדרה וחלוקה טובים יותר מאפשרים זאת ותסביר כיצד לעשות זאת בפועל בכל ארגון.


לאחר שלושת החלקים יוכלו המשתתפים בכנס לקחת חלק גם בסדנאות סיום היום שנערוך לכלל משתתפי הכנסים!

פירוט הסדנאות בהמשך דף זה!


כנסים נוספים שיערכו באותו יום (יש להקיש על האייקון למידע נוסף):

ארגון שירשום 3 משתתפים (ומעלה) יקבל השתתפות הסמנכ"ל/ית ללא עלות נוספת!

להרשמה ומידע נוסף יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:

[adrotate banner="268"]

במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il

     

עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
   ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)" 
   ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
   ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!


כל משתתף יקבל תיק מתנות והפתעות שיכלול (בין השאר):

כרטיס כניסה משפחתי חינם לפארק המים שפייםחבילת מידע משאבי אנושהגרלה בין משתתפי הכנסים

לו"ז הכנס:

08:00-09:00התכנסות וארוחת בוקר
09:00-09:05דברי פתיחה
09:05-10:00יצירתיות חברתית בתוך מערכת ארגונית
מרצה: ד"ר גדי רביד
יצירתיות לא חייבת להיות מוגבלת לחברות היי-טק או סטאר-אפ בלבד! גם העובדים בארגון שלכם, בין אם אתם ארגון יצרני ובין שנותן שירות, יכולים לתרום להתפתחות הארגון ולהיות יצירתיים עבורו – וארגון יצירתי יותר הוא ארגון טוב יותר – ללא ספק. בהרצאתו ד"ר גדי רביד, יציג מה זה אומר להיות ארגון יצירתי וכיצד ניתן לפתח ולעודד יצירתיות של עובדים בארגון.

גדי רבידד"ר גדי רביד, דיקן בית הספר למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, ומנכ"ל החוליה החסרה. בעבר מנהל ההדרכה ומנהל משאבי אנוש של חברת "טלרד", סמנכ"ל משאבי אנוש של חברת רב בריח ומנכ"ל ודיקן הקריה האקדמית לניהול – רופין.

10:00-11:00פאנל סמנכ"לי משאבי אנוש, בהנחיית ד"ר גדי רביד
בהשתתפות: 
שרית בראון -סמנכ"לית משאבי אנוש בזק און-ליין 
צביקה אברמוביץ – סממכ"ל משאבי אנוש פלאפון 
אורלי קרדוש קסטלר – סמנכ"לית משאבי אנוש פמי פרימיום
11:00-11:40הפסקת קפה וכיבוד
 11:40-12:30 

כשניצוץ החדשנות פוגש את המציאות
מרצה: צמרת פירסט
מה מוביל אישה לבנה ועדינה לנסוע לכפרים נידחים באפריקה כדי לעסוק בתחום הכי גברי ואינטימי שיש? הכירו את צמרת פירסט – יזמת דינאמית ועוצמתית, דוברת TEDx ו- TEDMED ומרצה מבוקשת ברחבי העולם. צמרת הצליחה להפוך רעיון פורץ דרך למציאות מסחרית בינלאומית שבכוחה להציל חיים של מיליוני בני אדם. צמרת חולקת את תובנותיה כיצד ניתן להוציא חדשנות אל הפועל חרף האתגרים בסביבה דינמית. היא נשענת על יצירתיות מעשית, המחייבת עשייה בעולם בו אינטרסים ואלמנטים רבים, שרובם כלל אינם נתונים לשליטתנו. המסרים הם אונברסליים ומעוררי השראה – לחשוב ולעשות בגדול, באומץ, בתשוקה ובמכוונות לחולל שינוי, כל אדם מהמקום האישי שלו.

צמרת פירסט היא יזמת סדרתית. בשנים האחרונות התמקדה צמרת בהקמה והובלת מיזם מסחרי יוצא דופן בתחום המכשור הרפואי למניעת איידס באפריקה, אשר זכה לתשואות מצידו של ביל גייטס, אישור היסטורי של ארגון הבריאות העולמי ונמכר כיום ברחבי אפריקה. צפו בהרצאתה של צמרת בפני 13,000 איש בוועידת AIPAC.

12:30-13:00

דיון בנושא מינוף משברים להזדמנויות
נענה על השאלה: כיצד יכול/ה סמנכ"ל/ית משאבי האנוש להפוך משברים שונים להזדמנויות עבור הארגון ובכך להעצים את אגף משאבי האנוש במסגרות הארגוניות השונות. ונסביר מה ההבדל בין משברים פנימיים לחיצוניים ובין משברים חריפים לכרוניים, וכן כיצד מטפלים בכל סוג של משבר במטרה להפוך אותו להזדמנויות.

 13:00-14:00 ארוחת צהרים במלון כפר המכבייה
14:00-14:30

מבנה אגף משאבי אנוש
מרצה: ד"ר שלי גורדון
מבנה נכון של אגף משאבי אנוש צריך לכלול שתי גופים שונים – אחד לטיפול במטלות השוטפות והשני לקידום ומימוש יעדים אסטרטגיים. בהרצאתה תציג שלי כיצד לוקחים אגף משאבי אנוש קיים, על רבדיו השונים, ומבצעים את השינויים הנדרשים בשביל להביא למצב בו האגף לא נשאב לטיפול בשוטף בלבד (מה שנפוץ בהרבה ארגונים).

ד"ר שלי גורדון, סמנכ"לית משאבי אנוש, קבוצת אלביט מערכות. בעלת ד"ר מהמרכז ללימודי מורכבות בבריטניה. בעלת מומחיות בתחומי אסטרטגית משאבי אנוש, גלובליזציה, שינוי ומנהיגות. מזה שנים רבות מלווה מנהלים בכירים, הנהלות וארגונים בתהליכי טרנספורמציה והתפתחות. בעבר, ראש הכשרת מנהלים במרכז הבינתחומי הרצליה, וסמנכ"ל גלובלי לנושאי פיתוח ארגוני ו- Talent Management בחברת אמדוקס.

 

14:30-15:10

עבודה בשולחנות עגולים בנושא תכנון מחדש של מחלקת משאבי האנוש
מנחה: ד"ר שלי גורדון
לאחר הרצאתה יחולקו המשתתפים לקבוצות עמיתים שבהן נערוך פעילות של שולחנות עגולים במטרה לממש את הנלמד על הארגונים השונים (ביום שאחרי) תוך שיתוף בניסיון וסיעור מוחות בנושא.

15:15-16:45סדנאות פרקטיות לבחירה
 
אולם ריימן מרכז


 אולם ריימן מזרח


 אולם ריימן מערב


סדנא למנהלים, קבלת החלטות בתנאי אי ודאות
מנחה: ד"ר קרן אור חן, אוניברסיטת חיפה

הכרה של מודלים בקבלת החלטות תוך יישומם לשטח המעשי.
קהל היעד הנו מנהלים מדרגות שונות המתמודדים עם מצבי קבלת החלטות.
בסדנה נסקור מושגים ומודלים הרלבנטיים לקבלת החלטות במציאות על פי הגישה הנטורליסטית (Naturalistic decision making). גישה זאת חוקרת קבלת החלטות המאופיינת על ידי בעיות בלתי מובנות, סביבות דינמיות, מטרות משתנות או מסוכסכות, מעגלי פעולה-משוב, דוחק זמן, סיכונים משמעותיים, ריבוי משתתפים והשפעה של נורמות ומטרות ארגוניות. חלקה הראשון של הסדנה עוסק בקבלת החלטות פרטניות, חלקה השני עוסק בקבלת החלטות ארגוניות.

דוקטור קרן אור חןד"ר קרן אור חן,
מרצה בכירה באוניברסיטת חיפה בבית הספר לעבודה סוציאלית, החוג לפסיכולוגיה, החוג לתקשורת , החוג למשאבי טבע וסביבה .
בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה בבית ספר לרפואה בטכניון בתחומי הפסיכולוגיה.

 

 

סדנת ניהול קונפליקטים
מנחים: עמרי גפן, מנכ"ל חברת "גבים" ו-נילי גולדפיין מנכ"לית קבוצת "נירם גיתן"

סדנה מעשית אשר תספק כלים פרקטיים הלכה למעשה להתמודדות למול אירועים פנים ארגוניים של קונפליקטים וחילוקי דעות, המלווים את עולם משאבי אנוש, מחלקות גיוס, פיתוח ארגוני ורווחה בחברות, ארגונים ובעסקים. הסדנא תדגים על אירועי אמת שיוצפו מתוך הקהל, את הדרכים שבהם ניתן היה (וניתן יהיה בעתיד) להתמודד בצורה חכמה למול קונפליקטים אלו.
בסדנא ניתן יהיה להציף בעילום שם או בצורה גלויה אירועים בעייתיים, מורכבים, קשים, מסובכים וקונפליקטואליים – שעלולים לפגוע, באם לא יטופלו נכון, ביכולת של החברה / ארגון / מפעל או עסק להתפתח לצמוח ולגדול.

עמרי גפןעמרי גפן,
ב-1996 הקים את קבוצת גבים, וכיום משמש כמנכ"ל הארגון, וכמפתח מתודולוגיות העתיד בתחום. בעל ניסיון של אלפי שעות בהובלת תהליכים והכשרות בארגונים בתחומים בהם מוכר כמומחה בינלאומי: Collaboration, ניהול קונפליקטים וגישור טרנספורמטיבי, מו"מ, תהליכי Consensus Building מורכבים ועוד.

נילי גולדפייןנילי גולדפיין,
בעלת מעל ל-25 שנות ניסיון בעבודה עם חברות מובילות, ישראליות וגלובאליות. גולדפיין מובילה תהליכי שינוי בארגונים. מרצה מבוקשת בפורומים מקומיים וגלובאליים.
היא מנהלת את רשת השותפים העסקיים של הקבוצה ברחבי העולם. מתמחה בהובלת מנהלים והנהלות בתהליכי פיתוח וצמיחה, כאנשי מקצוע בודדים וכן כצוותים מובילים.

לגולדפיין תואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, וקורסים רבים נוספים בתחום ניהול והנחיית קבוצות.

 

סדנת דיני עבודה – סקירת עדכוני חקיקה ודיון פתוח בין המשתתפים
מנחה: עו"ד רענן קריב

בסדנה נתחיל בסקירה של השינויים האחרונים בחקיקה, בדיני העבודה, ובפסיקות. נציג את החדש והמעניין, את הנדרש הן ממנהל משאבי אנוש והן מהארגון, נדון בסוגיות ונספק פתרונות ודרכי פעולה למניעת העברה והגנה על הארגון.
בחלק השני של הסדנה נפתח את הבמה לשאלות הקהל. זהו המקום להעלות את הסוגיות והבעיות הקיימות בארגונכם ולקבל תשובות ופתרונות לכל מה שמדאיג אתכם בעבודה היומיומית בארגון.

רענן קריבלעו"ד רענן קריב מעל ל- 20 שנות ניסיון בתחום דיני העבודה, בין השאר כעורך דין בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, וכמנהל פורום דיני עבודה באתר הפורומים המשפטיים, והינו מומחה בעל שם בתחום הפנסיוני.

 
להרשמה ומידע נוסף יש למלא את הטופס וללחוץ על הכפתור שבסופו:

[adrotate banner="268"]

במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il

     

עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
   ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)" 
   ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
   ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!