HRexpo2016 – כנס למידה ופיתוח ארגוני

HRexpo2016 – כנס למידה ופיתוח ארגוני

כנס הדרכה ארגונית HRexpo2016

מנהלי הדרכה ומנהלי פיתוח ארגוני נדרשים להיות קשובים הן לארגון ולאנשיו והן לשינויים התקופים בעולמם המקצועי של העובדים בפרט ובעולם העבודה בכלל, בטכנולוגיות החדשות, בידע ובמיומנויות החדשות הנדרשות – ולכל אלו אליהם להיערך מראש ובמקביל לספק פתרונות הד-הוק לצרכים חדשים ולהשלמה של חוסרים שנוצרים בארגון מסיבות שונות (עזיבת עובדים, כניסה לתחום חדש, גידול ועוד…)

בשביל לעמוד בכל הציפיות הנ"ל, להעמיק את הידע הארגוני, ולספק הדרכות שיהיו גם יעילות וגם אפקטיביות, נדרשים ממנהלי ההדרכה וממנהלי הפיתוח הארגוני קודם כל בלמידה והתמקצעות שלהם עצמם. אליהם להכיר מה חדש וללמוד מה נעשה בארגונים אחרים, ללמוד מעמיתים, הן מהארץ והן מהעולם, להיות שותפים לתהליכים וללמוד מניסיונם של אחרים.

וכנס הלמידה והפיתוח הארגוני מספק פתרונות בדיוק לצרכים אלו!

בכנס תקבלו כלים, תחשפו לפתרונות, תכירו מומחים ותלמדו על הנעשה בעולם ההדרכה והפיתוח הארגוני, בין השאר ע"י למידה מעמיתים מארגונים אחרים.

נותני חסות לאירוע:
נותני חסות לאירוע משאבי אנוש
סנורמה
   
להרשמה ומידע נוסף
יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:
 
[adrotate banner="265"]
 
במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il
 

   עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
   ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)" 
   ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
   ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!

כנסים נוספים שיערכו באותו יום (יש להקיש על האייקון למידע נוסף):

כל משתתף יקבל תיק מתנות והפתעות שיכלול (בין השאר):

כרטיס כניסה משפחתי חינם לפארק המים שפייםחבילת מידע משאבי אנושהגרלה בין משתתפי הכנסים

 

לו"ז הכנס:

08:00-09:00התכנסות וארוחת בוקרארוחת בוקר
09:00-09:05

דברי פתיחה – יושב ראש הכנס
פרופסור יעקב קדםפרופסור יעקב קדם 

09:05-09:45מודלים ושיטות"הצמח מנהיגים והארגון יצמח"
מרצה: חנה שילה
היכולת לזהות לטפח ולעודד עובדים טובים למצות את מלוא היכולת שלהם, להפכם למנהיגים, היא המפתח להצלחת הארגון כולו ועלייתו על דרך המלך. הרצאה זו תעסוק בחשיבות הנושא ובדרכים פרקטיות לזיהוי וטיפוח מנהיגי העתיד בארגון.

חנה שילהחנה שילה הינה מומחית לאימון, פיתוח, ליווי ומנטורינג למנהלים בדרגות ניהול שונות. חנה מילאה תפקידי ניהול שונים כולל ניהול בכיר בארגון ציבורי גדול והיא מכירה היטב את עולם הניהול על כל היבטיו ולבטיו.

09:45-10:30מודלים ושיטות"חמש השגיאות הקטלניות שגורמות למנהלים להיכשל"
מרצה: עמירם קאופמן
מדוע מנהלים נכשלים? מהן השגיאות הגדולות שאנחנו עושים בהכשרת מנהלים? איך ללמד מנהלים לנהל באמצעות פירמידת מיומנויות הניהול? איך מלמדים מנהלים לחשוב כמו מנכ"ל? איך מלמדים מנהלים לחשוב ולפעול ביזנס?
בהרצאתו יענה עמירם על שאלות אלו ועוד במטרה לתת תשובה אחת ולתמיד – איך לאפשר למנהלים בארגונים להצליח, להצטיין ולהתקדם!

עמירם קאופמןעמירם קאופמן, מאמן בכיר. מומחה לניהול קריירה, עסקים וארגונים – בעלים ומנכ"ל של "קריירה זה העסק שלי". ב- 13 השנים האחרונות עזר למאות אנשים להצליח – מנהלים, גברים ונשים, מבוגרים וצעירים, יזמים ובעלי עסקים. מפתח ומנחה של "קורס טייס לקריירה, לעסקים ולמנהלים". בקריירה הראשונה שלו בחיל האוויר טס 20 שנים כנווט מוביל בטייסת יסעורים (מסוקי סער כבדים), ביצע שורה של תפקידים בכירים בערוץ התכנון והשליטה, ופרש בדרגת סגן אלוף.

 

10:30-11:00

מודלים ושיטותViBE – הדור הבא של תקשורת אפקטיבית והצלחה ארגונית
מרצה: עינב תמיר
מודל ViBE הנו מודל חדשני, צבעוני ומיוחד העוסק בפיתוח ארגוני בדרך חדשנית, מקורית ושונה מכל מה שהכרתם עד היום. המודל מביא לצמיחה ארגונית והגדלת רווחים באמצעות שיפור תהליכי שירות ומכירה על-ידי ניהול תקשורת מוצלחת המשלבת שלושה מעגלים: 
Visibility (ר"ת Vi) – נראות אישית, נראות סביבת עבודה ומיתוג (אישי וגם ארגוני). 
Behavior (ר"ת B) – התנהגויות, חושים, שפה. 
Energy (ר"ת E) – אישיות, תכונות אופי, רגשות, מצבי רוח, בטחון עצמי, אינטליגנציה, כישורים ויכולות. 

בהרצאה תיחשפו לדרכים מקוריות, מרעננות וחדשות לניהול תקשורת מוצלחת עם לקוחות ברצפת השירות והמכירה, באמצעות: צבעים, לבוש, חושים, שפה, מיקסום יכולות העובד, כישוריו ואישיותו במפגשי הלקוח, במסגרת הקווים המנחים ואסטרטגיית הארגון.
עינב תמירעינב תמיר הינה מנטורית לפיתוח תקשורת בינאישית, התמחות בשירות ומכירה, בעלת תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני וניסיון של כ- 15 שנים בפיתוח והעברת סדנאות תקשורת בינאישית, מחקר לקוחות, פיתוח תהליכי שירות ומכירה, פיתוח וליווי מנהלים.

VIBE

11:00-11:40הפסקת קפההפסקת קפה וכיבוד
 11:40-12:20 CASE STUDYחדשנות בתהליכי הערכה ארגוניים
מרצה: ניב טייבר, סלקום
בהרצאתו יספר ניב על השינוי המשמעותי שנעשה בתהליכי הערכה הארגוניים בסלקום, בהיבטי חדשנות טכנולוגית ומתודולוגית. החל משלב האפיון והפיתוח, דרך רתימת ההנהלה, המנהלים והעובדים וכלה ביישום, במדידת ההצלחה ובתהליכי העבודה שנעשים כיום בארגון בעקבות תהליכי ההערכה הארגוניים. 
ניב ישתף בהצלחות, באתגרים שנחוו במהלך התהליך ובהפקת הלקחים ויתמקד בשאלה כיצד ניתן לעשות זאת אחרת, בצורה חדשנית ורותמת, לצד יצירת ערך עסקי גבוה.
ניב טייבר

ניב טייבר, מנהל מחלקת הדרכה, פיתוח ארגוני, רווחה ותקשורת בקבוצת סלקום ישראל בע"מ. לניב 15 שנות ניסיון בעולם משאבי אנוש, בדגש על תחומי פיתוח ארגוני, פיתוח מנהלים ותהליכי הדרכה מורכבים.
הוא הוביל בשנה וחצי האחרונות תהליכי הערכה חדשניים (הערכת ביצועים וסקר ארגוני) בקבוצת סלקום, מבחינה טכנולוגית ומתודולוגית, שמותאמים לסביבה העסקית המשתנה ורותמים את הארגון לדיאלוג ולחיזוק המחוברות.
לניב תואר ראשון במנהל עסקים ותואר נוסף בתקשורת חזותית.


12:20-13:00

מודלים ושיטותלמידה התנסותית – בין חלום למציאות
מרצה: טל בן חיים, מנכ"ל טראקס
נעמיק ונלמד על הלמידה ההתנסותית, יתרונותיה, נקודת החולשה שלה והתאמתה לארגונים ואנשים שונים. נלמד כיצד מיישמים אותה ואיך עשו זאת חברות שונות בישראל – תוך התאמה לשוק המקומי.
טל בן חייםטל בן חיים, מנכ"ל טראקס, מנהל המכירות, מומחה לפיתוח משחקים ומנחה בכיר.

 13:00-14:00 ארוחת צהרים במלון כפר המכבייה
14:00-14:35מודלים ושיטות"בגדי המלך והמלכה החדשים" – 
תפישות חדשניות לגיוון ולשוויון מגדרי בארגונים

מרצה: ד"ר רונית קרק

על אליפות הגברים לשינוי מגדרי כבר שמעתם? גיוון מגדרי בארגונים הולך ותופס תאוצה, וכך צצות עוד ועוד יוזמות לצורך קידום מטרה זו, בהן 'מועדון ה-50%', 'הפשילו שרוולים וכנסו למגרש', ניהול טאלנט בפרספקטיבה של גיוון, האג'נדה הכפולה, ניסויי זמן, משחקי מגדר ותהליכי הטמעת חשיבה מגדרית. הקשר ההדוק בין מנהיגות לגבריות הפך סוף סוף לנחלת העבר.
במסגרת ההרצאה יוצגו כיווני מחשבה ומחקר חדשניים המלמדים על המהפכה בעולם הניהולי והארגוני באמצעות פרספקטיבה של גיוון, הכללה וניתוח מגדרי. נעמוד על המצב הקיים, על הצורך בשינוי ובנקיטת כיווני פעולה חדשים וכן בתכניות חדשניות הקיימות בישראל ובעולם לצורך קידום גיוון ואיזון מגדרי מיטבי.
רונית קרקד"ר רונית קרק היא מרצה בכירה במגמה הארגונית במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן ומייסדת המסלול החדשני לתואר שני 'מגדר בשטח'.  זה כבר 15 שנים שד"ר קרק מלווה תהליכי פיתוח מנהיגות בישראל ובעולם, תוך מתן ייעוץ ארגוני, הנחיית קבוצות וייעוץ אישי להנהלה הבכירה בארגונים. היא מומחית בתחום של מנהיגות, מגדר, שינוי ארגוני וגיוון, וחברת הנהלה של אפק, האגודה הישראלית ללימוד תהליכים קבוצתיים וארגוניים.

14:35-15:10

CASE STUDYהעצמה והשפעה דרך הבנת מערכת: 
מודל Power & Systems כקטליזטור לשינוי אישי, קבוצתי וארגוני
מרצה: מיכל גולדשטיין, NICE
בהרצאתה תשתף מיכל את עקרונות היסוד של מודל ה Power & Systems המתאר את המתרחש בכל מערכת בה אנשים מתבלבלים בין האדם שמולם בארגון לבין התפקיד אותו ממלא אדם זה במערכת. מודל מרתק זה, וההתנסות הנלווית אליו, מאפשרת טרנספורמציה בדרך שבה אנשים מתנהלים בארגון, פותחת דרך לקבלה ואמפתיה בין אנשים בארגון, ובהסתכלות נכונה יכולה לאפשר פריצות דרך ברמת אפקטיביות הארגון ככלל. לאחר הבנת המודל התיאורטי יחשפו המשתתפים להטמעה חובקת ארגון שנעשתה בנייס – תהליך, תובנות ומסקנות.
מיכל גולדשטייןמיכל גולדשטיין, מנהלת משאבי אנוש, יועצת ארגונית ומנהלת פיתוח, בעלת למעלה מ 15 שנות ניסיון בהובלת תהליכי טרנספורמציה בארגונים עתירי ידע גלובאליים. כעת מנהלת מטה משאבי אנוש גלובאלי של נייס מערכות, לפני כן ניהלה את הפיתוח הארגוני הגלובאלי, ולפני כן עסקה בניהול משאבי אנוש במספר חטיבות גלובאליות באמדוקס. מוסמכת בהובלת תהליכי ייעוץ ואבחון 360 ע"י HAY GROUP , מנחה מוסמכת במתודולוגיה של Power & Systems.

15:15-16:45סדנאות פרקטיות לבחירה
 
אולם ריימן מרכז


 אולם ריימן מזרח


 אולם ריימן מערב


סדנא למנהלים, קבלת החלטות בתנאי אי ודאות
מנחה: ד"ר קרן אור חן, אוניברסיטת חיפה

הכרה של מודלים בקבלת החלטות תוך יישומם לשטח המעשי.
קהל היעד הנו מנהלים מדרגות שונות המתמודדים עם מצבי קבלת החלטות.
בסדנה נסקור מושגים ומודלים הרלבנטיים לקבלת החלטות במציאות על פי הגישה הנטורליסטית (Naturalistic decision making). גישה זאת חוקרת קבלת החלטות המאופיינת על ידי בעיות בלתי מובנות, סביבות דינמיות, מטרות משתנות או מסוכסכות, מעגלי פעולה-משוב, דוחק זמן, סיכונים משמעותיים, ריבוי משתתפים והשפעה של נורמות ומטרות ארגוניות. חלקה הראשון של הסדנה עוסק בקבלת החלטות פרטניות, חלקה השני עוסק בקבלת החלטות ארגוניות.

דוקטור קרן אור חןד"ר קרן אור חן,
מרצה בכירה באוניברסיטת חיפה בבית הספר לעבודה סוציאלית, החוג לפסיכולוגיה, החוג לתקשורת , החוג למשאבי טבע וסביבה .
בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה בבית ספר לרפואה בטכניון בתחומי הפסיכולוגיה.

 

 

סדנת ניהול קונפליקטים
מנחים: עמרי גפן, מנכ"ל חברת "גבים" ו-נילי גולדפיין מנכ"לית קבוצת "נירם גיתן"

סדנה מעשית אשר תספק כלים פרקטיים הלכה למעשה להתמודדות למול אירועים פנים ארגוניים של קונפליקטים וחילוקי דעות, המלווים את עולם משאבי אנוש, מחלקות גיוס, פיתוח ארגוני ורווחה בחברות, ארגונים ובעסקים. הסדנא תדגים על אירועי אמת שיוצפו מתוך הקהל, את הדרכים שבהם ניתן היה (וניתן יהיה בעתיד) להתמודד בצורה חכמה למול קונפליקטים אלו.
בסדנא ניתן יהיה להציף בעילום שם או בצורה גלויה אירועים בעייתיים, מורכבים, קשים, מסובכים וקונפליקטואליים – שעלולים לפגוע, באם לא יטופלו נכון, ביכולת של החברה / ארגון / מפעל או עסק להתפתח לצמוח ולגדול.

עמרי גפןעמרי גפן,
ב-1996 הקים את קבוצת גבים, וכיום משמש כמנכ"ל הארגון, וכמפתח מתודולוגיות העתיד בתחום. בעל ניסיון של אלפי שעות בהובלת תהליכים והכשרות בארגונים בתחומים בהם מוכר כמומחה בינלאומי: Collaboration, ניהול קונפליקטים וגישור טרנספורמטיבי, מו"מ, תהליכי Consensus Building מורכבים ועוד.

נילי גולדפייןנילי גולדפיין,
בעלת מעל ל-25 שנות ניסיון בעבודה עם חברות מובילות, ישראליות וגלובאליות. גולדפיין מובילה תהליכי שינוי בארגונים. מרצה מבוקשת בפורומים מקומיים וגלובאליים.
היא מנהלת את רשת השותפים העסקיים של הקבוצה ברחבי העולם. מתמחה בהובלת מנהלים והנהלות בתהליכי פיתוח וצמיחה, כאנשי מקצוע בודדים וכן כצוותים מובילים.

לגולדפיין תואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, וקורסים רבים נוספים בתחום ניהול והנחיית קבוצות.

 

סדנת דיני עבודה – סקירת עדכוני חקיקה ודיון פתוח בין המשתתפים
מנחה: עו"ד רענן קריב 

בסדנה נתחיל בסקירה של השינויים האחרונים בחקיקה, בדיני העבודה, ובפסיקות. נציג את החדש והמעניין, את הנדרש הן ממנהל משאבי אנוש והן מהארגון, נדון בסוגיות ונספק פתרונות ודרכי פעולה למניעת העברה והגנה על הארגון.
בחלק השני של הסדנה נפתח את הבמה לשאלות הקהל. זהו המקום להעלות את הסוגיות והבעיות הקיימות בארגונכם ולקבל תשובות ופתרונות לכל מה שמדאיג אתכם בעבודה היומיומית בארגון.

רענן קריבלעו"ד רענן קריב מעל ל- 20 שנות ניסיון בתחום דיני העבודה, בין השאר כעורך דין בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, וכמנהל פורום דיני עבודה באתר הפורומים המשפטיים, והינו מומחה בעל שם בתחום הפנסיוני.

להרשמה ומידע נוסף יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:

[adrotate banner="265"]

במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il

     

 

עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
   ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)" 
   ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
   ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!