Stepping Up
כנס פיתוח ארגוני 2018
לארגונים שרוצים לעשות יותר!
מרכז הירידים | 15.2.2018
Stepping Up
כנס פיתוח ארגוני 2018
לארגונים שרוצים לעשות יותר!
מרכז הירידים | 15.2.2018
חברתי יותר
קהל משתתפים הטרוגני, מירב ההזדמנויות לנטוורקינג אפקטיבי
ישים יותר
רק בר ביצוע – לא נוסחאות מסובכות ולא פרויקטים מורכבים ויקרים
פרקטי יותר
לא דיבורים
ולא מעשיות –
רק מה שניתן לממש כבר למחרת הכנס
מקצועי יותר
ללמוד מהארגונים והאנשים שמובילים את התעשייה
פיתוח ארגוני – האם נותר מה לחדש בתחום?
נראה כי תחום זה מוצה וכי לא ניתן לחדש עוד – מה עוד פעם ODT, גיבוש צוותי ופיתוח טאלנטים?
אך האמת היא כי יש שם בחוץ כלים ומתודולוגיות שמעטים ומיישמים, יש ארגונים שמחדשים ויש מי שמתמקצע… לא עוד מאותו הדבר!
בכנס השנה ריכזנו עבורכם את המיוחד, את השונה ואת הארגונים שהמציאו את עצמם מחדש. פיתוח ארגוני עולה לשלב הבא וצועד קדימה – Stepping Up…


08:50-09:00
דברי ברכה: מנחת הכנס
איריס שדה | מנהלת מח' הדרכה ותקשורת פנים ארגונית בדואר ישראל


09:00-09:30
שינוי מתמיד- מה זה משנה?!
אור ברנט | משחק החיים


09:30-10:00
טרנספורמציה דיגיטלית בלמידה ארגונית זה ה Vision שלך
רינת אהרוני | Ness
כשהעולם העסקי הוא דיגיטלי, חברתי, נגיש מכל מכשיר מובייל ובכל עת שנרצה – מנהל ההדרכה יכול וחייב להיות שותף ואף להוביל את הארגון לחדשנות דיגיטלית.
מוזמנים להכיר את הדרך לקחת את חווית הלמידה של העובדים שלנו אל העתיד.


10:00-10:30
הסודות לניהול מנצח!
אלעד אבידן | מייסד ומנכ"ל חברת Man&Mind – "אדם ומחשבה"

10:30-11:00
פיתוח ארגוני – יצירת סביבה אליה רוצים להשתייך
אלה שור
אימון בניהול רגשות מאפשר: קבלת החלטות מושכלות, שליטה רבה יותר על המציאות, תקשורת בהירה ורצופה, שיפור ביצועים ארגוניים, משפחתיים ואישיים ותחושה מתמשכת של סיפוק והגשמה עצמית. טעימה מזה יקבלו המשתתפים בהרצאה שמתבצעת בצורה אינטראקטיבית.

11:45-12:15
חדשנות, יצירתיות ורוק׳נרול
יקי גני | STUFF


12:15-12:45
פיתוח ארגוני בכלים של סאבמודליטי
בנימין הלוי גן אור | שפן הסלע מצוק רמים


12:45-13:15
הארגון האג'ילי המודרני המפתח להצלחה בעולם כאוטי
חי פורשר | מנכ"ל משותף אג'ייל פור שור
יערה קייזר | מנכ"לית משותפת אג'ייל פור שור
המכון הישראלי לקולינריה ישומית
בראשות השף קובי מזרחי – השף מהטלויזיה

14:15-14:45
הדרך לשינוי ארגוני מוצלח –
בעקבות השבטים האבודים של עמק האומו באתיופיה
דני ינאי | מרצה וצלם אתנוגרפי
שינויים ארגוניים ויישומם המוצלח, הכרחיים להתאמתו של הארגון ושרידותו בסביבה משתנה. מאידך, ניהול השינוי נתקל לרוב בהתנגדויות ואתגרים רבים.
האם יכולים ארגונים ללמוד מהדרך בה מאמצות ומיישמות תרבויות מסורתיות ושבטיות שינויים בדפוסי ההתנהגות שלהן?
המרצה וחוקר התרבויות דני ינאי, מביא את סיפורם של השבטים בעמק האומו שבאתיופיה, אשר משמרים מסורות עתיקות יומין, ובהן אמונה תפלה בשם 'מינגי', אמונה בקללה שבעטייה נוהגים להרוג פעוטות "מקוללים". כשבן השבט מחליט לעקור את המנהג מן השורש, הוא נדרש לחולל שינוי תרבותי-חברתי דרמטי, תוך שהוא נתקל בהתנגדויות קשות, המסכנות אפילו את חייו שלו. שלב אחר שלב הוא פועל, בנחישות ותוך הקרבה אישית עצומה, להטמיע את השינוי.
הן מהכישלונות והן מההצלחות שבדרך, ניתן ללמוד רבות על הדרכים להטמיע שינוי ארגוני מוצלח.
הרצאת מולטימדיה מרתקת ומטלטלת, מלווה בקטעי סרטים, צילומים וסיפורים, שלא ישאירו אתכם אדישים, ויתנו למנהלים בארגון כלים אפקטיביים להתמודדות מוצלחת עם הצורך הארגוני בשינוי, למרות ההתנגדויות.


14:45-15:15
מאמנים לצמיחה
אלינור שדה | Market Lean Manager באסם-נסטלה
בעולם עסקי המשתנה תדיר, שעל מנת להצליח בו העובדים חייבים להביא ליידי ביטוי את כלל היכולות והכישורים שלהם, ללמוד כל הזמן ולשפר, בעולם העבודה החדש, הרב דורי המורכב, בו המנהל חייב להיות מנהיג, ולהניע מתוך יצירת מעורבות, בו עובדים נדרשים ללמוד כל הזמן ולשפר, המנהל חייב להיות מנהיג ולהניע מתוך יצירת מעורבות.
עולם האימון האישי, הקואצ'ינג, צומח בעולם בעשורים האחרונים ומוכיח את עצמו בתרומתו הרבה לשיפור של ביצועים, פרודוקטיביות, יצירתיות וחדשנות אישית, פיתוח יכולת התמודדות טובה עם שינויים בהתבסס על מודעות, תרגול ויצירת הרגלים והתנהגויות חדשים. הטמעת תרבות כזו בארגון הטמעת תרבות אימונית יכולה לתת למנהלים ולעובדים כלים חדשים, אחרים להתמודדות ויצירת צמיחה משותפת.


15:15-16:15
סדנה: תפקיד ההובלה הייחודי של משאבי אנוש בארגון האג'ילי המודרני
ארגונים רבים עוברים שינויים בתקופה האחרונה ובוחרים לאמץ או להתנסות בגישות מעולם ה-Lean ו-Agile ותפיסות ניהוליות מעצימות מודרניות.
למרות שאג'ייל התחיל כמתודולוגיית פיתוח, בבסיס כל הגישות הללו יש מקום של כבוד לאנשים, האינטראקציה ביניהם ועבודתם ההרמונית יחד להשגת תוצאות מדהימות!
ולכן, למשאבי האנוש תפקיד מרכזי בתהליך.
במהלך הסדנה באמצעות הרצאה, דוגמאות ובדרך חווייתית נבין: