כנס גיוס ברשתות חברתיות

מיתוג מעסיק - סורסינג - חוויית מועמד

כפר המכביה | 23.12.2018

* מחיר כרטיס 880 ש"ח + מע"מ

ברישום מוקדם 680 ש"ח + מע"מ

כשתמלאו את הפרטים ותלחצו על הכפתור האדום לשליחה, תקבלו אליכם לתיבת הדואר האלקטרוני את טופס ההרשמה בפורמט וורד. על מנת להירשם לכנס יש למלא את הטופס, לחתום ולשלוח אלינו למייל: office@hrus.co.il

שלבי הגיוס הראשוניים, מיצירת תקשורת ראשונית עם מועמדים, דרך מיתוג מעסיק וניהול חווית המועמד בתהליך הגיוס, מתעדכנים לבלי היכר. הכנס יעסוק בשינויים הרבים וכיצד ארגונים מתמודדים איתם.

הכנס יעסוק בשלושה תחומים מרכזיים:

  • מיתוג מעסיק
  • איתור מועמדים (סורסינג)
  • חווית מועמד 

בין השאר נדון בכנס בנושאים הבאים:

פרסונליזציה ארגונית, התאמות תקציבי הגיוס לרשתות החברתיות, שילוב עבודת הסורסינג בצורה איכותנית ומדוייקת, לצד תהליכי קהילות ומיתוג, מעבר לארגון מגייס ויצירת חוויית מועמדים כחלק מתהליך גיוס. נעסוק בתהליכים משמעותיים שהוטמעו בתוך ארגונים. יוצגו מתודולוגיות עבודה מגוונות, במטרה לייצר חשיפה רחבה לתהליכים החדשים ושיטות עבודה שונות, שאומצו בארגונים. בכנס ננגיש ונייצר שיח על תהליכי גיוס, משלב הסורסינג דרך מיתוג המעסיק ועד לשלב חווית המועמדים, עם ראייה אסטרטגית להמשך השתלבותם של המועמדים, עוד טרם כניסתם לארגון, כמסלול קריירה ארוך טווח.

מנהלת אקדמית של הכנס:

מרב באבאי, מנהלת את חברת Pro-Man, ויזמית סטארטאפ linkatch.

תוכנית כנס גיוס לרשתות חברתיות

התכנסות וארוחת בוקר

08:00 – 09:00

דברי פתיחה וסדר יום | יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus

09:10 – 09:00

סביבת העבודה העתידית | מרב באבאי

ההרצאה עוסקת בסביבה התרבותית והטכנולוגית שבה אנו חיים, לאן פנינו מועדות בעשור הקרוב וכיצד זה משרת אותנו בעולמות העבודה שלנו כסורסרים ומנהלים תהליכי גיוס מורכבים.

מרב באבאי – מנכ"לית, Pro-Man מרב מנהלת חברת סורסינג ודיגיטל, יועצת בכירה בתחומי הגיוס החדשים ויזמית סטארטאפ linkatch.

09:50 – 09:10

מיתוג עסקי | סמדר גורודינסקי

איך הופכים מקום טוב למקום שהכי טוב לעבוד בו ומוודאים שכולם יודעים את זה?
ההרצאה תעסוק במיתוג מעסיק כאסטרטגיית גיוס, כיצד חברה משתנה, משנה, יוצאת החוצה, משתפת במשימה את כל עובדי ועובדות החברה, ובני המשפחה והכלבים שלהם/ן… ומשקפת את ערכי החברה לצד פרסונליזציה ארגונית.

סמדר גורודינסקי – מנהלת הגיוס של מרכז פיתוח מייקרוסופט ישראל ואירופה.

10:20 – 09:50

סמדר-גורודינסקי

גיוס בראייה אסטרטגית לפיתוח קריירה | מורן פלצמן וליק

קבוצת מנורה מבטחים פיתחה מודל עבודה לגיוס עם ראייה אסטרטגית על המועמדים גם בתפקיד השני והשלישי שלהם בארגון. ההרצאה תעסוק בהתייחסות המעסיק ממתג את עצמו כמוביל שוק בפיתוח מסלולי קריירה.

מורן פלצמן וליק – מנהלת גיוס, קבוצת מנורה מבטחים.

10:50 – 10:20

מורן פלצמן וליק

נטוורקינג, קפה וכיבוד עשיר

11:35 – 10:50

פיצול ל-2 מסלולים מקבילים לבחירה

13:05 – 11:35

12:05 – 11:35

מסלול מיתוג מעסיק

ענבל סינמן

12:05 – 11:35

אלף גוונים של עובדים – איך יוצרים מיתוג מעסיק לעובדים ממגוון קהילות | ענבל סינמן

ההרצאה תעסוק בהתמודדות ביצירת מיתוג מעסיק בחברה של למעלה מ-1,000 עובדים מקהילות שונות.

ענבל סינמן – סמנכ"לית משאבי אנוש, אלעד מערכות. בעבר שימשה כמנהלת משאבי אנוש חטיבתית בנס ישראל וניהלה את תחום האחריות החברתית במטה הגלובלי. 

נטלי חזאי

12:35 – 12:05

מיתוג מעסיק – איך מייצרים "סלפי" מעולה של הארגון? | נטלי חזאי

נדבר על שיטת "הדלת המסתובבת" – איך רותמים לקוחות, מועמדים ועובדים בה לתרום למיתוג המעסיק. במהלך ההרצאה נטלי תביא כלים פרקטיים ודוגמאות מהארץ והעולם למהלכי מיתוג מובילים.

נטלי חזאי – אשת תוכן, שיווק וגיוס ובעלת חברת TalenTeam – חדשנות בגיוס עובדים.

בר צימרינג

13:05 – 12:35

טרנספורמציה דיגיטלית בגיוס | בר צימרינג

אנחנו חווים מעבר לפעילות גיוס ברשתות החברתיות על פני פלטפורמות אחרות. ההרצאה עוסקת בשינויים השיווקיים בתהליכי הגיוס והמעבר לדיגיטל, וההיערכות הנדרשת לניהול פלטפורמות דיגיטליות.

בר צימרינג – מנהלת צוות גיוס, פלאפון. בר פיתחה את תחום הדיגיטל והסורסינג בפלאפון. בעלת ניסיון רב בניהול קמפייני גיוס בדיגיטל.

12:05 – 11:35

מסלול סורסינג וחוויית מועמד

שירלי אביבי

12:05 – 11:35

גלובל סורסינג: האם זה באמת עולם קטן מאוד? | שירלי אביבי

גיוס גלובלי הוא כבר מזמן לא נחלתם של ארגונים בודדים בישראל. ארגונים רבים פונים החוצה והחיפוש אחר טאלנט מעבר לים דורש יכולות סורסינג חדשות ושונות ממה שהכרנו. ההרצאה תתמקד בהסתכלות הגלובלית על גיוס בכלל ועל הייחוד של הסורסינג הגלובלי בפרט ותכלול גם טיפים מעשיים שתוכלו לקחת איתכם כשאתם יוצאים לטיול בגיוס מסביב לעולם.

שירלי אביבי – מנהלת גיוס גלובלית בחברת Surecomp, מהמובילות בעולם בפיתוח מערכות תוכנה לשווקי המסחר הפיננסי.

אורית-רוטרמן

12:35 – 12:05

Potential Employees' Experience | אורית רוטרמן

חוויית עובדים פוטנציאלים חיובית מאפשרת: לבנות מערכת יחסים פתוחים שאינה מושתתת על ראיונות בלבד יוצרת זהות מהודקת יותר המזוהה בהלימה. לאחר מכן, בשלבי מחזור עובד בחברה.
בהרצאה, אורית תשתף בהבדל בין תהליך גיוס לחוויית גיוס בשלבי הגיוס הקריטיים.

אורית רוטרמן – מנכ"לית JobFit.

מיכל פלד בן ארי

12:35-13:05

חווית מועמדים בתהליך הגיוס |  מיכל פלד בן ארי

ההרצאה תעסוק בשינוי אמצעי הגיוס הקיימים, תוך שילוב סביבות טכנולוגיות וחברתיות תומכות במטרה לייצר חוויות בתהליכי המיון לכל אורך התהליך: ראיונות מצולמים, מבחנים בנייד אשר בודקים כישורי חשיבה, חדר בריחה כאמצעי אבחוני ועוד.

מיכל פלד בן ארי – מנהלת הגיוס בבנק הפועלים.

ארוחת צהריים בחדר אוכל של המלון

14:05 – 13:05

2 סדנאות יישומיות

16:05 – 14:05

אמיל רוזנבלט

14:05-15:05

סדנת סורסינג – מגבירים הילוך |  אמיל רוזנבלט

הגיע הזמן לעשות סדר ברשתות החברתיות לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ וטלגרם.
הסדנה תעסוק בטרגוט המקומות הרלוונטיים לפי משרות, גיוס ע"י תוכן יזום ופניות יזומות, שלושה כלים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר. הסדנה תכלול טיפים HandOn שתוכלו להשתמש כבר בסוף ההרצאה.

אמיל רוזנבלט – מנטור בהד האנטניג וסורסינג עם 10 שנות נסיון בעולם הגיוס הטכנולוגי. מוביל דעה ומרצה בסורסינג בכלל ובגיוס טכנולוגי בפרט. מגייס HandsOn בעצמו לתפקידים בכירים ו/או טכנולוגיים המורכבים ביותר. 

15:05-16:05

סדנת אסטרטגיה שיווקית לחוויית מועמד | שלי לבן

הדרך שבה מועמדים וטאלנטים שומעים על ארגונים, מגבשים לגביהם תפיסה, מנהלים אתם אינטראקציה ומשתפים מידע עם אחרים השתנתה בשנים האחרונות לבלי הכר. בניית "משפך הגיוס" ומהו כולל בכל שלב: משיכת טאלנטים פוטנציאליים לנכסים הדיגיטליים שלנו, הפיכת טאלנטים פוטנציאליים למועמדים, יצירת מועמדים חזקים למעסיק, שימור העובד והפיכתו לשגריר.

שלי לבן – מייסדת touchpoints, מומחית באסטרטגיה שיווקית, שיווק מבוסס תוכן, מיתוג וסטוריטלינג. במהלך עשרים שנות פעילותה ליוותה עשרות ארגונים בכל מגזרי המשק והובילה מאות קמפיינים ופרויקטים שיווקיים.

* מחיר כרטיס 880 ש"ח + מע"מ
ברישום מוקדם 680 ש"ח + מע"מ

לאחר שתמלאו את הפרטים ותלחצו על הכפתור האדום לשליחה, תקבלו אליכם לתיבת הדואר האלקטרוני את טופס ההרשמה בפורמט וורד. על מנת להירשם לכנס יש למלא את הטופס, לחתום ולשלוח אלינו למייל: office@hrus.co.il