כנס גיוס עובדים - כאן מגייסים במסות

במידה ויש בעיה בטעינת הטופס ניתן לפנות אלינו לרישום גם בטלפון:
0722-555-225 (לבקש את דבורית)
או במייל: office@hrus.co.il

עלות רישום לכנס קהילת הגיוס 2019:
680 ש"ח + מע"מ לנרשמים באוגוסט-ספטמבר
780 ש"ח + מע"מ לנרשמים באוקטובר

880 ש"ח + מע"מ לנרשמים בנובמבר

צוות הגיוס מתמודד כיום עם תהליכי פרסום חדשים ושינוע תקציב לאזורי עבודה חדשים, ניתוחי דטה שמחייבים התבוננות מעמיקה במטרה לייצר שימור ושיפור ביצועי גיוס. וכן עם: שימוש בכלים נוספים מעבר למערכות גיוס, פניות יזומות לאנשים שכלל אינם מחפשים עבודה, הנעה לפעולה להגיע לפגישות בחברה, שימור מועמד לאורך תהליך הגיוס ועד לכדי קליטה מיטבית.

בשפה החדשה אנחנו קוראים לזה סורסינג, מיתוג מעסיק וחווית מועמד מיטבית.

חושבים שקשה לגייס מפתח JAVA? נסו לגייס 900 עובדים בחודש (כן יש גם חברות כאלו)…

קבלו את הכנס: כאן מגייסים במסות

הגיע הזמן לעסוק בגיוסי מסות כמו שהרבה זמן לא עסקנו. הכנס יעסוק בהרצאות מוכוונות לגיוסי מסות, ישלב סיפורי הצלחות בחברות מגוונות. בהמשך יתקיימו שולחנות עגולים שיכללו יישום של משרות שאתם תבקשו שנדון בהם, ולקראת סוף היום יתקיימו סדנאות העמקה ברשתות אינסטגרם ופייסבוק.

כשאנחנו עוסקים בגיוסי מסות, אנחנו נדרשים לניהול תקציב מהודק כדי לייצר משפכי גיוס מותאמים לצרכי הארגון. בנוסף, נדרשת עבודת הידוק של תהליכי מיתוג המעסיק, כדי שעובדי החברה ומועמדים יתחברו לתהליך וירצו להשתייך ולקחת חלק.

באותה התעמקות נעסוק ביצירת חוויית מועמד מיטבית. חווית מועמד היא נדבך של מיתוג המעסיק, וזהו תהליך שמצריך לעתים שינויים חוצי ארגון, כי עידן הפילטרים השיווקים הסתיים.

בנוסף למהירות טכנולוגית שנותנת רוחב פס לחוכמת ההמונים, אנחנו בתנועה מהירה של החלפת מקומות עבודה, ולכן יתכן שנהיה בקשר עם אותו מועמד מספר פעמים בתקופות זמן שונות והתבוננות עליו צריכה להיות עניינית בכל פניה. הדבר מייצר עומסי עבודה במחלקת הגיוס, שצריכות עם כל השינויים והרחבת התפקיד לייצר תקנים חדשים בהתאמה לסביבת העבודה החדשה.

הטרנספורמציה מתרחשת לצד הבנה שהתהליכים והכלים משתנים ומתעדכנים תוך כדי עבודה. היכולת לעשות אדפטציה מהירה, היא מה שמאפשרת למחלקות הגיוס ניהול תהליכי גיוס מיטביים. תהליך הגיוס קיבל מימד רוחבי עם שפה חדשה, שמחייב לערוך שינויים מהותיים כדי לייצר ערך מתמשך לארגון.

המועמדים הפוטנציאלים נמצאים במרחבים חדשים. הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו מייצרים לנו תהליכי חברות חדשים, סביבות עבודה חדשות ומקורות ידע בפורמטים אחרים ממה שהכרנו. כל אלה מביאים אותנו לשינוי בשיטות העבודה ולהתאמת תהליכי גיוס העוברים לשינויים טכנולוגיים ותרבותיים, שהטרנספורמציה הדיגיטלית מביאה איתה.

רשימת מרצי כנס קהילת הגיוס 2019

מרב באבאי

מייסדת ומנכ"לית פרו-מן

נטלי חזאי

מנכ"לית TalenTeam

אבי דנטס

מנהל תחום פתרונות גיוס בפלייסקייפ‎

ליטל פריינה

מנהלת מחלקת הגיוס של פרטנר

מורן פלצמן וליק

מנהלת גיוס, קבוצת מנורה מבטחים

מיכל פלד בן ארי

Talent Acquisition Manager at Bank Hapoalim

לימור בן אבי

מנהלת הגיוס בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים

יוגב כראדי

 at WalkMe ‏‎Sr. Talent Acquisition Partner‎‏

מני ברהום

מנהל משאבי אנוש של סינמה סיטי

יפית דימרי

מנהלת גיוס ופרט, אלטשולר שחם

מירב שביט

בעלת סוכנות פרסום מוקה קריאייטיב

גלית גינזבורג

Head of HR, PwC Israeli office

דוברת גרנט

בעלת חברת דור ה-Y ומתמחה בגיוסי מסות ברשתות חברתיות.

יורם שולטהייס

מנכ"ל משאבי אנוש זה אנחנו בע"מ

לו"ז כנס קהילת הגיוס 2019

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

דברי פתיחה וברכות
יורם שולטהייס | מנכ"ל משאבי אנוש זה אנחנו

09:00-09:10

טרנספורמציה דיגיטלית
מרב באבאי | מייסדת ומנכ"לית פרו-מן

המועמדים הפוטנציאלים נמצאים במרחבים חדשים. הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו מייצרים לנו תהליכי חברות חדשים, סביבות עבודה חדשות ומקורות ידע בפורמטים אחרים ממה שהכרנו. ההרצאה תעסוק בשינוי שיטות העבודה והתאמת תהליכי גיוס העוברים לשינויים טכנולוגיים ותרבותיים, שהטרנספורמציה הדיגיטלית מביאה איתה.

09:10-09:50

סטוריטלינג: איך לספר את מיתוג המעסיק
נטלי חזאי | מנכ"לית TalenTeam

היום, אחת המיומנויות החשובות ביותר היא היכולת לספר סיפור. סיפור של מותג שהוא נכון ומרגש יכול לעשות את כל ההבדל. בהרצאתה תלמד נטלי את המשתתפים את העקרונות, התהליכים והפעולות הנדרשות לספר את הסיפור הטוב ביותר לטובת הארגון.

09:50-10:30

גיוס 2020 – האם אתם מוכנים?
אבי דנטס | מנהל תחום פתרונות גיוס בפלייסקייפ

2020 כבר כאן, כמו כל יחידה עסקית גם יחידת הגיוס צריכה תכנית עבודה שמבוססת על יעדים עסקיים ברורים, תכנון תקציב ובכלל – מה עושים בכל רבעון ושלב במהלך השנה. במהלך ההרצאה נכיר ונסקור עקרונות מנחים, שיקולים מרכזיים ודרכים לבניית תכנית עבודה מוצלחת ואפקטיבית.

10:30-11:00

הפסקה מתוקה וביקור בתערוכה

11:00-11:45

כנס קהילת הגיוס 2019 - פיצול למושבים מקבילים - למידה מארגונים

פיצול ל-3 מושבים לבחירה
(3 הרצאות בכל מושב)

11:45-13:15

כיצד גייסתי דרך השטח מאות שותפים עסקיים לגיוס מבלי להוציא שקל?
מני ברהום | מנהל משאבי אנוש של סינמה סיטי

מה אם הייתי אומר לך שלמרות שרוב המועמדים שלך נמצאים ברשת, מעלים כל יום פוסט, חורכים את האינסטוש ולא מפסיקים להעלות תמונות, עדיין יש לא מעט מועמדים שצריכים את הטיפול האישי שהרשת וחברות ההשמה לא מציעות, ולא יגיעו אליך בשום דרך אחרת? מה אם הייתי אומר לך שיש לך פוטנציאל של מאות רכזי/ות גיוס שלא ידעת על קיומם/ן? ורק מחכים שתיעזר בהם?

רתימת המנהלים בשטח לתהליך גיוס הנציגים
ליטל פריינה | מנהלת מחלקת גיוס של פרטנר

חברת פרטנר, כחברות רבות במשק הישראלי, חווה אתגרים בגיוס נציגים למרכזים השונים. בהרצאתה תחלוק ליטל את התהליך של ניהול מוקד המראיינים כחוליה מרכזית בתהליך הגיוס, כיצד רותמים את המנהלים השונים מהשטח לטובת מאמצי גיוסי המסות, ואיך עומדים ביעד של מאות ואף אלפי מגויסים חדשים באופן שוטף בכל עת בזמן שנת העבודה.

תפיסת ההפעלה של מרכז גיוס
לימור בן אבי | מנהלת גיוס בקבוצת החברה המרכזית

בהרצאתה תחלוק לימור את תפיסת ההפעלה של מרכז הגיוס וכללי עשה ואל תעשה, שנלמדו וגובשו במהלך תקופת ההקמה וההפעלה של מרכז הגיוס החדש של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים.

תהליך גיוס שעובד
יפית דימרי | מנהלת גיוס ופרט אלטשולר שחם

בהרצאתה תספר יפית כיצד הצליחו באלטשולר שחם לשפר את תהליכי העבודה בגיוס, בדגש על חווית מועמד. מה למדו מהתהליך? וכיצד ניתן ליישם את הדברים גם בארגון שלכם.

הקשר בין גיוסי מסה לניהול מבצעי חבר מביא חבר
מורן פלצמן‎‏ | מנהלת מחלקת גיוס במנורה מבטחים

כולם מדברים על הצלחת מבצעי חבר מביא חבר בארגונים, אך כיצד הדבר בא לידי ביטוי בגיוסי מסה? יש מספר הבדלים עקרוניים בין מבצע חבר מביא חבר בגיוס למשרות בודדות למבצע חבר מביא חבר בגיוסי מסה לתפקידים דומים (לדוגמה למוקד מכירות). בהרצאתה תחלוק מורן לא רק את התובנות בנושא זה אלה תשתף גם את הדרכים והשיטות שמביאים לתוצאות הטובות ביותר, כך שתוכלו ליישם ביום שאחרי בארגונכם.

חווית מועמד – מייצרים סלפי ארגוני
מיכל פלד בן ארי | Talent Acquisition Manager at Bank Hapoalim

האם ניתן לייצר חווית מועמד ומיתוג מעסיק גם בגיוסי מסה? בהרצאתה תראה מיכל כיצד הדבר בוצע בבנק הפועלים, מה היו תוצאות, וכיצד ניתן לשכפל את הדבר לכל ארגון בקלות ובפשטות.

סורסינג לגיוסי מסה – משפכי המועמדים שאתם לא עושים בהם שימוש נכון

מהם מקורות הגיוס האפקטיביים ביותר לגיוסי מסה? כיצד משלבים אותם במאמצי הגיוס וכיצד עושים בהם שימוש נכון? על שאלות אלו ועוד נענה בהרצאת חובה לכל ארגון שמתמודד עם אתגרי גיוסי מסה וצריך להביא כמות הולכת וגדלה של מועמדים איכותיים ולאורך זמן.

לראות את האדם בגיוסי מסה
גלית גינזבורג | Head of HR, PwC Israeli office

פירמת PwC מגייסת בכל שנה מאות מתמחים לראיית חשבון בשוק תחרותי קשיח. כאשר המטרה של מחלקת משאבי האנוש הינה לעמוד ביעדי הגיוס ולהפחית למינימום טעויות יקרות. בהרצאתה תחלוק גלית את השיטה שבה עושים שימוש לגיוס מסות שהינה פרי של ניסיון ארוך טווח בשוק דינמי וכן את התובנות לגבי ההתמקדות במועמד היחיד.

גיוס מסות בארגון בצמיחה
יוגב כראדי | Sr. Talent Acquisition Partner‎ at WalkMe‎‏

חברת WalkMe הינה חברת הזנק שצמחה וצומחת במהירות, דבר אשר יצר צרכי גיוס גדולים בחברה שאינה רגילה בגיוסי מסות. בהרצאתו ייספר יוגב כיצד מתניעים תהליך של גיוס מסות מאפס, כיצד מביאים חברה בצמיחה ליכולת גיוס גבוהה ומהם האתגרים הייחודיים ביצירת מערך גיוס מסיבי, מאפס למאה במספר שבועות בלבד!

ארוחת צהריים בחדר האוכל
של מלון כפר המכביה

13:15-14:15

כנס קהילת הגיוס 2019 - שולחנות עגולים - למידה מעשית

למידה מעשית בחלוקה לקבוצות עבודה

מגייסים על כוס קפה עם המומחים שלנו: מרב באבאי, אבי דנטס ונטלי חזאי, אשר ידונו בקבוצות מיקוד על משרות בשלושה שולחנות עגולים: איפה לפרסם את המשרה, איך לפרסם את המשרה ואיזה תקציב נדרש לשם כך.

מגייסים על כוס קפה זו שיחה מקצועית מעמיקה על אופן איתור מועמדים במרחבי הגיוס החדשים.


אופן העבודה בקבוצות:

עבודה בצוותים ביחד עם מרצי מליאת הכנס, על בניית תכנית עבודה מותאמת אישית לצרכי הגיוס של המשתתפים. על מנת להפיק את המיטב מהתהליך, כל הנרשמים יקבלו שאלון מקדים, ועל בסיס השאלון המלא תתבצע העבודה בקבוצות.

פורמט שולחנות עגולים נועד לייצר שיח והעמקה בגיוסי מסות. משתתפי הכנס יוכלו להעלות משרות והמשרות שיבחרו יעבור ניתוח של שלושת השולחנות העגולים במטרה לייצר שיח ופתרונות גיוס למשרות אלו.

נושאי קבוצות העבודה:

1. גיוס מחתרתי – איפה נכון להיות? (מנהלת השולחן: מרב באבאי)
2. גיוס שיווקי – מה לכתוב וכיצד לייצר מסר ייחודי בולט ומושך (מנהלת השולחן: נטלי חזאי)
3. חשיבה עסקית וניהול תקציב הגיוס (מנהל השולחן: אבי דנטס)

14:15-15:30

הפסקת התרעננות

15:30-15:45

פיצול ל-2 סדנאות לבחירה

15:45-17:00

סדנת מיתוג מעסיק וגיוס באינסטגרם
מירב שביט

עדיין לא משתמשים באינסטגרם לגיוס עובדים? הידעתם שאחד ממקורות הגיוס האפקטיביים ביותר לגיוס מועמדים צעירים הינה הרשת החברתית אינסטגרם?

אז איך מגייסים ברשת החברתית? וכיצד ניתן להפוך אותה למקור גיוס מסיבי לאיוש משרות ופתרון לצרכי ואתגרי גיוסי המסות? נתחיל את הסדנה במענה לשאלות אלו ונצלול ללמוד בפועל כיצד משתמשים בכלים והיכולות השונות של האינסטגרם לטובת גיוס המונים.

בסדנה ילמדו המשתתפים:

  1. מיתוג מעסיק באינסטגרם מול קהל יעד ייעודי
  2. איך מושכים עובדים פוטנציאלים לרצות לעבוד אצליכם דרך אינסטגרם
  3. פילוחים מדוייקים להגעה לקהל יעד (מלבד קבוצות)
  4. כלים לגיוס עובדים וכללים לקידום אפקטיבי דרך אינסטגרם
  5. שימוש נכון בעולם ההאשטאגים המשתנה לטובת גיוס חכם דרך אינסטגרם
  6. רימרקטינג לקהל יעד מכיר למטרות גיוס כוח אדם
  7. מעקב אפקטיבי אחר מחפשי עבודה רלוונטית וניטור
  8. תוכנית פעולה ליישום

מירב שביט, בעלת סוכנות פרסום מוקה קריאייטיב, מומחית בקידום סושיאל מדיה:פייסבוק, אינסטגרם ותשתיות אוטומציה. בעלת התמחות ספציפית במיתוג מעסיק וגיוס עובדים דרך רשתות חברתיות.

סדנת גיוס מסות באמצעות הפייסבוק
דוברת גרנט

נראה כי כולם נמצאים בפייסבוק ומרבית הארגונים אכן מפעילים תוכניות גיוס באמצעות הפייסבוק – אך מה התוצאות בארגונכם? האם התוצאות שאתם מקבלים מגיוס בפייסבוק נמצאות במקום מוביל מבין מקורות הגיוס של הארגון? והאם יש הבדל בין גיוס רגיל לגיוס במסות באמצעות הפייסבוק.

אם עניתם באופן שלילי או אם אינכם בטוחים בתשובה לאחת או יותר מהשאלות למעלה – השימוש שלכם בפייסבוק לטובת מאמצי הגיוס יכול וצריך להיות טוב יותר. הכלים החדשים שפייסבוק נתנה למגייסים והאפשרות להגיע (במיוחד בישראל) לקהל מטרה מדוייק אך רחב מאוד, מאפשרים לארגונים לבצע קמפיינים של גיוס מסות, בתוצאות מצויינות, במיוחד לאור האתגרים השונים בהוצגו בכנס. בסדנה זו ילמדו המשתתפים כיצד לעשות שימוש נכון בכלל הכלים ואך ניתן להביא את הפייסבוק להיות אחד משלוש מקורות גיוס המסות המובילים של הארגון (אם לא המוביל).


דוברת גרנט, בעלת חברת דור ה-Y ומתמחה סגיוסי מסות ברשתות חברתיות.

לקבלת טופס הרשמה לכנס – מלאו את הפרטים