יום א' | 14/07/2019 |  08:00-16:00
מכללת מגמות, כולל ארוחת צהריים 

הרשתות הצליחו לנטוע שינוי ממשי בחיינו, וכמובן גם בהיבט התעסוקתי.  איך נגייס עובדים ברשת? איזה ייצוג יהיה למותג שלנו ברשת? על כל השאלות הללו נדון ביום העיון.


עלויות:

680 ש"ח + מע"מ
ברישום מוקדם עד ה-31 במאי

780 ש"ח + מע"מ
לנרשמים בחודש יוני

880 ש"ח + מע"מ
לנרשמים בחודש יולי

* ניתן לבטל את ההרשמה, בכתב בלבד, עד 14 יום מיום ההרשמה, או עד 14 ימי עבודה לפני מועד יום העיון, המוקדם שבין השניים.

בסדנה פרקטית זו, תקבלו ידע נרחב בשילוב והגדלת מקור הגיוס: רשתות חברתיות – בדגש על גיוס עובדים מתקדם בפייסבוק ולראשונה חבילת ידע כוללת של גיוס עובדים באינסטגרם. עם ידע זה תוכלו לנהל את גיוס העובדים בפלטפורמות החמות ביותר בשוק העבודה, תקבלו כלים פרקטיים שתוכלו ליישם באופן מיידי בארגון שממנו אתם באים או מול הלקוח שלכם וכל זה דרך למידה מדוגמאות אמיתיות מהשטח.

במשך הסדנה נתרגל בקבוצה ובאישי את החומר שיוצג.

למשתתפי הסדנה תהייה אופציה להיכנס לקבוצה וואטסאפ סגורה להמשך למידה, עדכונים וקבלת תשובות לשאלות שיעלו בהמשך לסדנא.

הסדנא מיועדת למגייסים ואנשי השמה העוסקים בגיוסים טכנולוגיים, גיוסי מסה, אדמיניסטרציה, כספים, משאבי אנוש, דיגיטל, תעשייה, לוגיסטיקה, תפעול ועוד.

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות טלפונית:
072-2555-225
או במייל office@hrus.co.il.

כמו כן לקבלת טופס רישום ופניית נציג המערכת ניתן למלא את הטופס משמאל!

כמנהל/ת גיוס פתיחת הפייסבוק והאינסטגרם כמקור גיוס הינו בעל חשיבות עליונה.

בפייסבוק מתנהלים כיום כ- 6 מיליון גולשים ישראלים ובאינסטגרם 3.5 מיליון – כלומר, כל מאגר המועמדים הפוטנציאלי נמצא בפייסבוק או באינסטגרם.

ולכן אסור לך בתור מנהל/ת גיוס לא להיות בפלטפורמות אלו אשר מאפשרות לך להגיע לכל המועמדים הפוטנציאליים שקיימים בשוק, האקטיביים והפסיביים, אבל על זה נפרט בסדנא.

האחריות לקדם את כל המשרות ולעשות מיתוג מעסיק לחברה היא שלכם!

כרגע פייסבוק ואינסטגרם נימצאים במקום שני כמקור גיוס (לאחר חבר מביא חבר!) ולכן אתם חייבים להיות שם וללמוד כיצד פותחים ומגדילים מקור גיוס זה יותר ויותר.

פייסבוק כמקור גיוס:

כיום התחזוקה של מגייס בפייסבוק הן באורגני והן בממומן היא לא פשוטה והסדנא באה להפוך אותה לפשוטה ולמובנת יותר.

פרסום בקבוצות הפך לקשה בגלל ריבוי הקבוצות והמגייסים וכאשר מוסיפים לכך את ההגבלות החדשות של פייסבוק – הדבר נעשה קשה יותר ויותר מדי יום. גם תחום הפרסום הממומן מתחדש מדי יום ובשביל למנוע בזבוז כסף מיותר לארגון ללא תוצאות יש להכיר את החידושים שפייסבוק העלה לאחרונה.

אינסטגרם כמקור גיוס:

הפרסום באינסטגרם הוא חדשני ויעיל ובמיוחד בסטוריז ולכן חשוב ללמוד אותו! הקהל הצעיר והחדשני ביותר נמצא שם (ונטש את הפייסבוק שמשמש יותר כמקור גיוס לקהל מבוגר יותר), ואם לא תכניסו את האינסטגרם לארגז הכלים שלכם אתם תשארו מאחור ותפסידו נתח ניכר מפוטנציאל המועמדים – ובעיקר הטאלנטים הפסיביים!

סדנת רשתות חברתיות כמקור גיוס:

מטרת הסדנה היא לא להרגיש חסר אונים מול הכלים שפייסבוק ואינסטגרם מציעות, בסדנה נלמד כיצד לעשות שימוש בכל הדרכים של מנהל הגיוס להשתמש בכלי הפלטפורמות שמבוצעות "מאחורי הקלעים" של פייסבוק ואינסטגרם, המשתתפים יצאו עם הבנה לעומק של התחום האורגני בפייסבוק (תחום חם שעולה באפקטיביות שלו על הממומן) ועל השימוש באינסטגרם לאיתור, משיכה ופנייה למועמדים וטאלנטים.

מה נלמד בסדנה:

  • כדאי להפריד בין פרופיל אישי למקצועי ברשתות חברתיות, 
  • תוכן, תוכן ותוכן : כלים לניסוח אפקטיבי ולנראות נכונה של המשרות,
  • פתיחה וניהול של עמוד עיסקי ובו עמוד קריירה: כיצד לנהל עמוד ואם כדאי בכלל? אילו סוגי פוסטים כדאי להעלות לעמוד העסקי?
  • ניהול פרופיל עסקי באינסטגרם,
  • איך לפרסם כל יום אחרת,
  • פרסום בקבוצות פייסבוק,
  • פרסום פוסט כמשרה – כלי חדש של פייסבוק שעלה לאחרונה האם כדאי להשתמש בו ולאיזה משרה, איך מוציאים את הלידים?
  • קידום ממומן למשרות בפייסבוק ואינסטגרם: לאיזה משרות לבצע קידום ממומן.
  • כיצד ליצור קמפיין ממומן ואיזה סוג קמפיין עדיף לאיזה מטרה
  • אופטימיזציה לקמפיינים ועלויות?
  • הגדרת קהל יעד ופרסום משרות לקהלים שונים, 
  • רימרקטינג והפיקסל של פייסבוק.
  • שימוש נכון בסטורי של אינסטגרם,
  • שימוש בהאשטאג למיתוג מעסיק,
  • סקרים, שאלונים, ושימוש בתמונות וגיפים לפרסום משרות באינסטגרם,
  • יצירת מעגל עוקבים וכיצד להשתמש בו כמקור גיוס ראשון במעלה.

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות טלפונית 072-2555-225 או במייל office@hrus.co.il. כמו כן לקבלת טופס רישום ופניית נציג המערכת ניתן למלא את הטופס משמאל!

לו"ז סדנת גיוס ברשתות חברתיות - פייסבוק ואינסטגרם

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

ההבדל בין מיתוג מעסיק, לשיווק במטרה לגייס

09:00-10:00

שימוש אורגני בפייסבוק לגיוס

10:00-11:00

הפסקת קפה וכיבוד עשיר

11:00-11:30

גיוס באינסטגרם

11:30-13:30

ארוחת צהרים (בופה בשרי)

13:30-14:30

תרגיל – עבודה בקבוצות

14:30-15:30

 גיוס ממומן בפייסבוק

15:30-16:00

 תרגול פרטני למי שמעוניין

16:00-16:30

יום העיון יועבר על ידי: דברת גרנט אג'י

מגיעה בעברה מתחום ההדרכות ומוקדי שירות, בעלת תואר שני במנהל עסקים ומשאבי אנוש.

לשעבר מנהלת תחום הצעירים באתר AllJobs במשך יותר מ-3 שנים.

מרצה בכנסי משתחררים הבלעדיים של צה״ל בגני התערוכה מדי שנה  לכ- 45,000 חיילים,
מרצה בכנסי משאבי אנוש למנהלי גיוס ומשאבי אנוש על התאקלמות של דור ה-Y במקומות עבודה.

בנתה שיטה ייחודית לגיוס עובדים בפייסבוק ובאינסטגרם דרך הבנה בסיסית של המועמד והצרכים שלו אל מול הבנייה של התחלת הקריירה שלו בשוק העבודה והכל מניסיון אישי ועבודה עם מאות ארגונים. מנהלת פורומים לשאלות של מנהלי גיוס, שולטת במדיה החברתית בקהילה של צעירים הפונים לייעוץ והכוונה בנושא עבודה.

הנחיות הגעה למכללת מגמות – פארק עופר
המכללה נמצאת בתוך פארק עופר על 'דרך אם המושבות', פתח-תקווה.


למגיעים ברכב: מגרש חנייה חינם בצומת דרך אם המושבות-מרתין גהל. בווייז מופיע "פארק עופר חניון חיצוני", חוצים את הכביש ונכנסים לפארק. חניון ציבורי חינם – צמוד לבית מולכו, ליד רחוב הפסגות. o חניון עירוני ליד חניון מגדל וצמוד למגדל בניין 4


ברכבת: מתחנת הרכבת קרית אריה, קו 266 מגיע סמוך לפארק, קו 46 שמגיע למפעל דובק, פארק עופר, מעבר לכביש. באוטובוס: כל אוטובוס שמגיע לרחוב ז'בוטינסקי פ"ת, לרדת בתחנת ז'בוטינסקי – פינת היצירה. על רחוב היצירה, הליכה של כ 7 דקות עד שמגיעים לפארק עופר. o קו 266 מגיע עד לפני צומת מרטין גהל- דרך אם המושבות.

לבאים מפתח תקווה: כל אוטובוס (22,10,6 ) שמגיע למסוף החרש. בתוך הפארק מהמפל, עולים עם השביל למפלס העליון, כשמסעדת אלפרדו מימין, עד שמגיעים לסוף הנחל. מכללת מגמות נמצאת בצד שמאל, ליד הבריכה העגולה.