ולכן אסור לך בתור מנהל/ת גיוס לא להיות בפלטפורמות אלו אשר מאפשרות לך להגיע לכל המועמדים הפוטנציאליים שקיימים בשוק, האקטיביים והפסיביים, אבל על זה נפרט בסדנא.
האחריות לקדם את כל המשרות ולעשות מיתוג מעסיק לחברה היא שלכם!
כרגע פייסבוק ואינסטגרם נימצאים במקום שני כמקור גיוס (לאחר חבר מביא חבר!) ולכן אתם חייבים להיות שם וללמוד כיצד פותחים ומגדילים מקור גיוס זה יותר ויותר.
פייסבוק כמקור גיוס:
כיום התחזוקה של מגייס בפייסבוק הן באורגני והן בממומן היא לא פשוטה והסדנא באה להפוך אותה לפשוטה ולמובנת יותר.
פרסום בקבוצות הפך לקשה בגלל ריבוי הקבוצות והמגייסים וכאשר מוסיפים לכך את ההגבלות החדשות של פייסבוק – הדבר נעשה קשה יותר ויותר מדי יום. גם תחום הפרסום הממומן מתחדש מדי יום ובשביל למנוע בזבוז כסף מיותר לארגון ללא תוצאות יש להכיר את החידושים שפייסבוק העלה לאחרונה.
אינסטגרם כמקור גיוס:
הפרסום באינסטגרם הוא חדשני ויעיל ובמיוחד בסטוריז ולכן חשוב ללמוד אותו! הקהל הצעיר והחדשני ביותר נמצא שם (ונטש את הפייסבוק שמשמש יותר כמקור גיוס לקהל מבוגר יותר), ואם לא תכניסו את האינסטגרם לארגז הכלים שלכם אתם תשארו מאחור ותפסידו נתח ניכר מפוטנציאל המועמדים – ובעיקר הטאלנטים הפסיביים!
סדנת רשתות חברתיות כמקור גיוס:
מטרת הסדנה היא לא להרגיש חסר אונים מול הכלים שפייסבוק ואינסטגרם מציעות, בסדנה נלמד כיצד לעשות שימוש בכל הדרכים של מנהל הגיוס להשתמש בכלי הפלטפורמות שמבוצעות "מאחורי הקלעים" של פייסבוק ואינסטגרם, המשתתפים יצאו עם הבנה לעומק של התחום האורגני בפייסבוק (תחום חם שעולה באפקטיביות שלו על הממומן) ועל השימוש באינסטגרם לאיתור, משיכה ופנייה למועמדים וטאלנטים.
מה נלמד בסדנה:
- כדאי להפריד בין פרופיל אישי למקצועי ברשתות חברתיות,
- תוכן, תוכן ותוכן : כלים לניסוח אפקטיבי ולנראות נכונה של המשרות,
- פתיחה וניהול של עמוד עיסקי ובו עמוד קריירה: כיצד לנהל עמוד ואם כדאי בכלל? אילו סוגי פוסטים כדאי להעלות לעמוד העסקי?
- ניהול פרופיל עסקי באינסטגרם,
- איך לפרסם כל יום אחרת,
- פרסום בקבוצות פייסבוק,
- פרסום פוסט כמשרה – כלי חדש של פייסבוק שעלה לאחרונה האם כדאי להשתמש בו ולאיזה משרה, איך מוציאים את הלידים?
- קידום ממומן למשרות בפייסבוק ואינסטגרם: לאיזה משרות לבצע קידום ממומן.
- כיצד ליצור קמפיין ממומן ואיזה סוג קמפיין עדיף לאיזה מטרה
- אופטימיזציה לקמפיינים ועלויות?
- הגדרת קהל יעד ופרסום משרות לקהלים שונים,
- רימרקטינג והפיקסל של פייסבוק.
- שימוש נכון בסטורי של אינסטגרם,
- שימוש בהאשטאג למיתוג מעסיק,
- סקרים, שאלונים, ושימוש בתמונות וגיפים לפרסום משרות באינסטגרם,
- יצירת מעגל עוקבים וכיצד להשתמש בו כמקור גיוס ראשון במעלה.
למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות טלפונית 072-2555-225 או במייל office@hrus.co.il. כמו כן לקבלת טופס רישום ופניית נציג המערכת ניתן למלא את הטופס משמאל!